1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Bestaan er marokkaanse ouders die zelfs hun dochter met niet-moslim toelaten

    Citaat Geplaatst door BTetouani
    Dat kan er bij mij niet in...
    Wetende dat je dochter automatisch datgene zal overnemen van de man.
    Zijn er serieus ouders die dit toelaten?
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Misschien wel, misschien niet

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Als je geen deftige moslim bent van marokkaanse kom af, dan kom je men familie niet binnen

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    10.547
    01-08-2008

    Citaat Geplaatst door BTetouani Bekijk reactie
    Ken zo jongen uit de buurt die drinkt, xtc gebruikt en islam maar achterlijk vindt, altijd had die jaren lang nederlandse exen.
    Maar sinds kort zie ik hem met marokkaanse meid, waar die mee zegt plannen te hebben. Dacht echt van WTF
    Zo een smeerlap kan zelfs een regelen, maar tegenwoordig worden ouders zelfs voor de gek gehouden. Zou me niks verbazen als die schijn moslim zou zijn, zodat de ouders het maar accepteren.
    Zonde dat het er zo aan toe gaat..



    Ja maar de voorwaarde dat hij moslim moet zijn dat zie je al verdwijnen, besef gewoon wat de generatie na hun gaat worden.
    Essentie moet minimaal zijn iemand is moslim of geloof op zn minst in Allah en zn profeet

    Oordeel niet zo snel over mensen. Als je diep graaft, kom je verrassende dingen tegen.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door BTetouani Bekijk reactie
    Ken zo jongen uit de buurt die drinkt, xtc gebruikt en islam maar achterlijk vindt, altijd had die jaren lang nederlandse exen.
    Maar sinds kort zie ik hem met marokkaanse meid, waar die mee zegt plannen te hebben. Dacht echt van WTF
    Zo een smeerlap kan zelfs een regelen, maar tegenwoordig worden ouders zelfs voor de gek gehouden. Zou me niks verbazen als die schijn moslim zou zijn, zodat de ouders het maar accepteren.
    Zonde dat het er zo aan toe gaat..



    Ja maar de voorwaarde dat hij moslim moet zijn dat zie je al verdwijnen, besef gewoon wat de generatie na hun gaat worden.
    Essentie moet minimaal zijn iemand is moslim of geloof op zn minst in Allah en zn profeet
    Dat zie je bij sommige verdwijne maar bij ons nog niet hamdoullah. Maar jah we worden zoals de mensen waartussen we leven

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Ik zie 1 optie en das emigreren naar een islamitisch land. En gewoon negeren wat de mensen allemaal zeggen want de mens is meer uit voor geld dan coor het geloof

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    436
    10-08-2013


    Ik denk dat ze haar zullen afslachten

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    857
    10-01-2015

    Citaat Geplaatst door BTetouani Bekijk reactie
    Ken zo jongen uit de buurt die drinkt, xtc gebruikt en islam maar achterlijk vindt, altijd had die jaren lang nederlandse exen.
    Maar sinds kort zie ik hem met marokkaanse meid, waar die mee zegt plannen te hebben. Dacht echt van WTF
    Zo een smeerlap kan zelfs een regelen, maar tegenwoordig worden ouders zelfs voor de gek gehouden. Zou me niks verbazen als die schijn moslim zou zijn, zodat de ouders het maar accepteren.
    Zonde dat het er zo aan toe gaat..



    Ja maar de voorwaarde dat hij moslim moet zijn dat zie je al verdwijnen, besef gewoon wat de generatie na hun gaat worden.
    Essentie moet minimaal zijn iemand is moslim of geloof op zn minst in Allah en zn profeet
    Genoeg Anita's met meerdere kinderen van vriendjes die zich bekeren en als Aicha een goed leven leiden. Dus wat bedoel je nou eigenlijk?

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door BTetouani Bekijk reactie
    Dat kan er bij mij niet in...
    Wetende dat je dochter automatisch datgene zal overnemen van de man.
    Zijn er serieus ouders die dit toelaten?
    ik denk het wel ja niet zo weinig ook.... anders krijgen ze klappen van hun dochters


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart


  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    135
    03-03-2012

    Geloof ik helemaal niks van.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    2.406
    19-09-2012

    Citaat Geplaatst door BTetouani Bekijk reactie
    Voorstander van kafir huwelijk. Doe je goed..


    Ja klopt ze zijn enorm verwesterd hier in nederland de nieuwe generatie marokkanen..
    Verwesterd in Nederland? Heb jij Marokko weleens gezien? Marrakech, Casablanca etc. Daarbij verbleken de Nederlandse Marokkanen zelfs.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Tameghnest Bekijk reactie
    Verwesterd in Nederland? Heb jij Marokko weleens gezien? Marrakech, Casablanca etc. Daarbij verbleken de Nederlandse Marokkanen zelfs.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    dit klopt wel.


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart


  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    2.465
    07-11-2014

    Citaat Geplaatst door BTetouani Bekijk reactie
    Dat kan er bij mij niet in...
    Wetende dat je dochter automatisch datgene zal overnemen van de man.
    Zijn er serieus ouders die dit toelaten?
    Kan mij niet voorstellen dat er islamitische ouders zijn die het accepteren. Elke islamitische ouder wil dat haar/zijn dochter een goede moslimman huwt. Als dat toch gebeurd dan is het de keus van de dochter. Ouders hebben tegenwoordig weinig te zeggen over de keus van partner van hun kinderen...als ze echt willen dan kan je als ouder weinig tegen doen.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    468
    20-08-2010

    Citaat Geplaatst door Tameghnest Bekijk reactie
    Verwesterd in Nederland? Heb jij Marokko weleens gezien? Marrakech, Casablanca etc. Daarbij verbleken de Nederlandse Marokkanen zelfs.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Klopt.

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    3.553
    25-03-2014

    Gelukkig zijn we in belgie wat dat betreft nog wat conservatief, maw no muslim, no chance