1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    1.328
    09-07-2015

    Citaat Geplaatst door La_vie_en_rose. Bekijk reactie
    Ik maak me nergens zorgen over als jij dat doet moet jezelf weten. Ivm inseminatie gedoe van anoniem personen is bij niet moslims dus zoiezo geef je je kind niet weg aan een niet moslim.

    Als ik mijn kids zou weggeven dan zou ik me niet storen om een gezondheidsattest te vragen ivm soa hiv. Ik zal aanvraag doen weten wie mijn toekomstige schoonzoon (dochter) is. Alles uitpluizen van A tot z.

    Correctie GROTE ZUS
    Je denkt te veel in WIJ en ZIJ termen maar als je om je heen kijkt dan zie je dat ook heel veel moslims dingen doen die niet islamitisch zijn. ..er zijn denk ik geen volmaakte moslims,
    Je kan beter het zekere voor het onzekere nemen.
    Het probleem is nou juist dat je niet Alles kunt uitpluizen van een persoon. ..mensen kunnen niet dingen uitpluizen van A TOT Z.

    Correctie: dat weet je niet.
    blijf in elkaar geloven

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    255
    19-04-2012

    Citaat Geplaatst door Sami_ Bekijk reactie
    Een wees Huish realiseren.
    Het ligt ook aan HoeveEl ik bij elkAar.kan krijgen...als er een weldoener een 1000000 euro zou doneren dan wordt het een megaproject,opvanghuis voor babys en preventie begeleiding voor jongemeisjes en moederso die soms onnodig abortus plegen totenmet bejaardenhuis. ..
    Heb je je er al echt in verdiept? Wat heb je nodig bv. om dit te kunnen realiseren? Wat zijn de regels rondom het realiseren van zoiets? Mag jij dat zomaar doen?

    Daarnaast lijkt het me verstandig om te specificeren. Je wilt iets opzetten, ik ga ervan uit dat dit je eerste keer zou zijn, en dan meteen zo'n brede doelgroep?

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    1.328
    09-07-2015

    Citaat Geplaatst door RazaDeSoare. Bekijk reactie
    Heb je je er al echt in verdiept? Wat heb je nodig bv. om dit te kunnen realiseren? Wat zijn de regels rondom het realiseren van zoiets? Mag jij dat zomaar doen?

    Daarnaast lijkt het me verstandig om te specificeren. Je wilt iets opzetten, ik ga ervan uit dat dit je eerste keer zou zijn, en dan meteen zo'n brede doelgroep?
    Waarom zou ik het niet mogen doen?
    Pas begonnen daarom. Zoek ik vrijwilligers die me daarbij willen helpen. Mocht je belangrijke info hebben dan mag je het me opsturen. ..ik zoek ook meedenkers. ..je hoeft niet gestudeerd te hebben maar gestudeerden op alle vlakken mogen hun bijdrage levered. ..ik ga ook een open ontmoeting organiseren voor mensen die willen meedenken want persoonelijk praat ik liever dan dat ik schrijf.
    Schrifetelijk advies is ook meer dan welkom op dit forum.

    Ik ben pas begonnen en ik maak een droom. Bekend want er kunnen ook mensen zijn die financieel draagkrachtig zijn om het te financieeren en dan zou ik deze droom tekort doen als ik alleen een deel Ervan Bekend maaKte...er zijn mensen die zelfs lenen om een goed doel te financieeren.
    Ik zal speciferen als ik een scherper beeld krijg van het budget.
    Ongeboren baby's die door een stresssituatuie van de ouders laattijdig het leven wordt gestopt hebben voorrange omdat die zich het minst kunnen beschermen. ..dus de ouders/moeder een perspectief in vertrouwen aanbieden.en begeleiding.
    blijf in elkaar geloven

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    255
    19-04-2012

    Citaat Geplaatst door Sami_ Bekijk reactie
    Waarom zou ik het niet mogen doen?
    Pas begonnen daarom. Zoek ik vrijwilligers die me daarbij willen helpen. Mocht je belangrijke info hebben dan mag je het me opsturen. ..ik zoek ook meedenkers. ..je hoeft niet gestudeerd te hebben maar gestudeerden op alle vlakken mogen hun bijdrage levered. ..ik ga ook een open ontmoeting organiseren voor mensen die willen meedenken want persoonelijk praat ik liever dan dat ik schrijf.
    Schrifetelijk advies is ook meer dan welkom op dit forum.

    Ik ben pas begonnen en ik maak een droom. Bekend want er kunnen ook mensen zijn die financieel draagkrachtig zijn om het te financieeren en dan zou ik deze droom tekort doen als ik alleen een deel Ervan Bekend maaKte...er zijn mensen die zelfs lenen om een goed doel te financieeren.
    Ik zal speciferen als ik een scherper beeld krijg van het budget.
    Ongeboren baby's die door een stresssituatuie van de ouders laattijdig het leven wordt gestopt hebben voorrange omdat die zich het minst kunnen beschermen. ..dus de ouders/moeder een perspectief in vertrouwen aanbieden.en begeleiding.
    Het is niet aanvallend bedoelt, ik wilde je gewoon wat denkstof geven. Ik weet bijvoorbeeld niet wat de regels zijn in Nederland rondom het openen van een weeshuis, snap je? Dat zijn dingen die je zou moeten uitzoeken, dat is alles wat ik wil zeggen.

    Allah y 3awnek.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Heb je al een begin gemaakt van je stichtingsplan?

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    1.328
    09-07-2015

    Citaat Geplaatst door RazaDeSoare. Bekijk reactie
    Het is niet aanvallend bedoelt, ik wilde je gewoon wat denkstof geven. Ik weet bijvoorbeeld niet wat de regels zijn in Nederland rondom het openen van een weeshuis, snap je? Dat zijn dingen die je zou moeten uitzoeken, dat is alles wat ik wil zeggen.

    Allah y 3awnek.
    Dankje daarvoor.
    Ik zou in belgie willen beginnen.
    Maar mensen uit nederland zijn ook welkom als ze met mij willen samenwerken om ook in NL een tak te hebben.
    Ook advies geven of dingen voor mij opzoeken is liefdadigheid
    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Heb je al een begin gemaakt van je stichtingsplan?
    Ik ben hier op m.nl bezig met stichten connecties en harten/geesten en op straat ben ik ook opzoek geweest naar geinteresseerden en financieel heb ik nu minimal 127 euro in heel korte tijd gespaard alhamdoullillah.
    Juridisch nog niets gesticht en juist op dat gebied ben ik dringend naar mensen opzoek die (vrijwillig)willen helpen want persoonelijk ben ik heel slecht daar in. .dingen opzoeken op dat gebied ben ik slecht in.
    Als diplomaat van dit soort (werk) kan ik beter dan dingen juridisch opzoeken.
    blijf in elkaar geloven

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Citaat Geplaatst door Sami_ Bekijk reactie

    Ik ben hier op m.nl bezig met stichten connecties en harten/geesten en op straat ben ik ook opzoek geweest naar geinteresseerden en financieel heb ik nu minimal 127 euro in heel korte tijd gespaard alhamdoullillah.
    Juridisch nog niets gesticht en juist op dat gebied ben ik dringend naar mensen opzoek die (vrijwillig)willen helpen want persoonelijk ben ik heel slecht daar in. .dingen opzoeken op dat gebied ben ik slecht in.
    Als diplomaat van dit soort (werk) kan ik beter dan dingen juridisch opzoeken.
    Je kan het ook vooral op facebook proberen. Sommige connecties die je hier gaat maken horen zelf in een psychiatrische stichting te zitten. Netjes. Babysteps.. babysteps.. small progress is always better then no progress. Ik kan je wel wat tips sturen hoe en wat.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    1.328
    09-07-2015

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Je kan het ook vooral op facebook proberen. Sommige connecties die je hier gaat maken horen zelf in een psychiatrische stichting te zitten. Netjes. Babysteps.. babysteps.. small progress is always better then no progress. Ik kan je wel wat tips sturen hoe en wat.
    Stuur maar.dankje
    Mensen die veel aan liefdadigheid doen kunnen ook oficieel als niet normaal gezien worden.
    Er zijn intelectueelen die hebben gezegd dat heel hoge intelligentie heel dichtbij gekte staat.
    Ook uit de islamitisch geschiedenis bij voorbeeld kom je iemand tegen die leende om weg te geven zoiemand zouden velen nu zien als financieel gestoord maar hij was juist een inspiratie bron voor de profeet Slaws...ik.ben zn naam vergeten.
    Abdurahmaan ibnu Auf was ook een treem gul....hij zou nu ook door velen worden gezien als niet normaal.
    Meesters in liefdadigheid kunnen vreemd lijken maar we moeten kiijken naar wat ze (aan goedheid)doen en niet naar bij zaken.
    blijf in elkaar geloven

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Citaat Geplaatst door Sami_ Bekijk reactie
    Stuur maar.dankje
    Mensen die veel aan liefdadigheid doen kunnen ook oficieel als niet normaal gezien worden.
    Er zijn intelectueelen die hebben gezegd dat heel hoge intelligentie heel dichtbij gekte staat.
    Ook uit de islamitisch geschiedenis bij voorbeeld kom je iemand tegen die leende om weg te geven zoiemand zouden velen nu zien als financieel gestoord maar hij was juist een inspiratie bron voor de profeet Slaws...ik.ben zn naam vergeten.
    Abdurahmaan ibnu Auf was ook een treem gul....hij zou nu ook door velen worden gezien als niet normaal.
    Meesters in liefdadigheid kunnen vreemd lijken maar we moeten kiijken naar wat ze (aan goedheid)doen en niet naar bij zaken.
    Zal je een bericht sturen met wat tips/advies.

    Ha, nee. Niet dat. Maar inderdaad. Je kan scheef worden aangekeken als je het goeie wilt doen.

  10. #25
    MVC Premium

    Reacties
    2.423
    09-09-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Ik denk dat er veel mensen zijn die hier een bijdrage aan willen leveren, mits er een concreet plan is.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    1.328
    09-07-2015

    Citaat Geplaatst door Nissa_Angel Bekijk reactie
    Ik denk dat er veel mensen zijn die hier een bijdrage aan willen leveren, mits er een concreet plan is.
    Plannen opschrijven is heel makelijk daarom heb ik het over (wat ik graag wil opbouwen).ik wil geen beloftes doen omdat ik besef dat niemand in de toekomst kan kijken.
    Nog een belangrijke punt Waarom ik geen concreet plan opschrijf is omdat ik nog geen idee heb van HoeveEl geld en helpers ik aan mijn zijde zal krijgen.
    Ik wil graag een weeshuis laten bouwen of kopen of langdurig huren/pachten.
    Daar is veel geld voor nodig en daarom heb ik deze rekeningnummer voor financieele bijdrage.
    Voorlopig is deze persoon geldbeheerder totdat het een ander constructie krijgt.
    Daanoun mohamed BE1229909174.
    Referentie weeshuis opbouwen.
    .
    blijf in elkaar geloven

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    1.328
    09-07-2015

    Doelgroep zijn baby's die nog in de baarmoeder zijn en waarvan de moeder de situatie zo uitzichtloos vindt dat ze van plan is om
    Het leven ervan te beeindigen.
    We kunnen op dit gebied samenwerken met artsen en noodlijnen en eigen mensen die begaan zijn met het lot van verontwikkelde embryos.
    Weeskinderen wieeens ouders komen te overlijden zouden ook welkom moeten zijn.
    Kids die beter af niet bij hun ouders kunnen wonen of wedgeschopt zijn zouden eventueel ook terecht kunnene.
    Dit is de basic van.mijn idee.

    Mischien zijn er mensen hier die veel verstand van wetten hebben en mij kunnen adviseren. Een oude maat die advocaat is moet ik nog zien te bereiken ....
    blijf in elkaar geloven

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    1.328
    09-07-2015

    Citaat Geplaatst door Sami_ Bekijk reactie
    Doelgroep zijn baby's die nog in de baarmoeder zijn en waarvan de moeder de situatie zo uitzichtloos vindt dat ze van plan is om
    Het leven ervan te beeindigen.
    We kunnen op dit gebied samenwerken met artsen en noodlijnen en eigen mensen die begaan zijn met het lot van verontwikkelde embryos.
    Weeskinderen wieeens ouders komen te overlijden zouden ook welkom moeten zijn.
    Kids die beter af niet bij hun ouders kunnen wonen of wedgeschopt zijn zouden eventueel ook terecht kunnene.
    Dit is de basic van.mijn idee.

    Mischien zijn er mensen hier die veel verstand van wetten hebben en mij kunnen adviseren. Een oude maat die advocaat is moet ik nog zien te bereiken ....
    Plus soms worden miskramen (gefaked).als dat soort vrouwen een alternatief wordt geboden om de baby op een anonieme en veilig plaats te laten opgrorien dat er mischien Levens worden gered.
    Mensen die folders willen uitdelen zijn ook welkom.
    blijf in elkaar geloven

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Citaat Geplaatst door Sami_ Bekijk reactie
    Insh a Allah. .
    Van..binnen..meegemaakt.


    mischien kan je nu al geld mee helpen inzamelen en reclame voor ons maken.
    aha. Dan begrijp je wat er van binnenuit nodig is..
    Zodra er een plan is, inshaAllah. Waarom niet.
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    1.328
    09-07-2015

    Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    aha. Dan begrijp je wat er van binnenuit nodig is..
    Zodra er een plan is, inshaAllah. Waarom niet.
    Inderdaad er waren dingen die veel beter kunnen : ' als je niet luistert dan sla ik je in elkaar'werd gebruikt tegen een kwetsbare kind in een zeer kwetsbare situatie. Het was absoluut niet nodig. Dat kan veel beter.

    Ik zou ondankbaar zijn Als ik een goede ervaring niet zou vermelden,tijdens een meningsverschill met de medewerkers kreeg ik als kind gelijk van de toenmalige directrice...het betrof een belangrijk punt in financieel bestuur.

    Allah in nawrk..wi karmek /moge Allah je verlichten en. ...
    blijf in elkaar geloven