1. #16
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Als je het niet redt 20 minuten, doe het dan minder, 10 min, en bouw het op.
    HAGENEESJE

  2. #17
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    En zet hem op minimaal snelheid 5. Helling hoeft niet, maar kan evt op 1 of 2.
    HAGENEESJE

  3. #18
    elmexrood

    Reacties
    43
    30-01-2017

    Citaat Geplaatst door gewoonblond2 Bekijk reactie
    Als je het niet redt 20 minuten, doe het dan minder, 10 min, en bouw het op.
    als ik echt fit ben en zin heb dan houd ik 10 min wel uit, moet ik puur zin hebben. zozo wel 5 minuten hahaha
    Citaat Geplaatst door gewoonblond2 Bekijk reactie
    En zet hem op minimaal snelheid 5. Helling hoeft niet, maar kan evt op 1 of 2.
    yes heb altijd op vijf staan ook geen helling

    ik lijk op een schone midden leeftijd achterang man hahaha, geen trendy kleding en match ook niet, wel schoon maar toch vreemd, welie maar ja ben bezig met afvallen en andere dingen op een rij zetten, zucht..
    Leef - Raddi Ralik el 9amaarr

  4. #19
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Ik heb ook soms geen zin, maar ja, dan schiet het niet op. Dwing jezelf, je zal zien, daar ga je aan wennen.
    HAGENEESJE

  5. #20
    elmexrood

    Reacties
    43
    30-01-2017

    een jonge man van 30, we buurten heel kort af met elkaar, vandaag zei hij naar de loopband kom. dus toen 10 mintuen mer hem gewandeld, zei hij wil je een drankje doen een keer? hij wil blijkbaar vrienden maken, heb afgewezen ben blut en ben geen ongelovige. heb helemaal geen leuke klik met hem. oh ja had vandaag zo een verkeerde schandalige broek aan, alhamdolah heb zonet meteen weg gepleurd in de container.. mensen denken je gaat voor het slapen sporten dan slaap je beter, zehma ik weet niet of dit wel klopt, mischien word je daar juist wakker van, allahu arlam
    Leef - Raddi Ralik el 9amaarr

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Aww.

    Je had moeten zeggen 'als jij gaat trakteren'. Geeft niet als je een keertje blut bent
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  7. #22
    elmexrood

    Reacties
    43
    30-01-2017

    als er niet over mijn leven zinnigs te vertellen is is echt niet leuk man dan ben je genoodzaakt om dingen juist te vertellen die te persoonlijk zijn, maar te eerlijk zijn is ook weer niet nodig he, volgende keer mezelf eruit praten, heb ik vandaag nog net ook een beetje gedaan alhamdolah pffff zakt een last van me schouders af man alhamdolah..
    Leef - Raddi Ralik el 9amaarr

  8. #23
    elmexrood

    Reacties
    43
    30-01-2017

    Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    Aww.

    Je had moeten zeggen 'als jij gaat trakteren'. Geeft niet als je een keertje blut bent
    nee nee een biertje nou nee aroudoe bilaah, heb geen geld voor afspraakjes ik kan niet eens in mijn primaire levensonderhoud mezelf voorzien laat staan een avondje met de bal los gaan, ben nog schulden aan het aflossen, ben er straks eindelijk klaar mee, maar ja ben ik nog blut zit onder de sociaal minimum 3ala schaamte wow..
    Leef - Raddi Ralik el 9amaarr

  9. #24
    elmexrood

    Reacties
    43
    30-01-2017

    wie kan me helpen met me Facebook ik wil iets veranderen maar weet nog niet wat en hoe dat moet
    en nog iets wie wil er vrienden worden op Facebook en nog iets noem eens een paar mensen om te volgen
    Leef - Raddi Ralik el 9amaarr

  10. #25
    elmexrood

    Reacties
    43
    30-01-2017

    ik ga over 5 min naar bed, anchallah geen slaap gebrek, haat dat zo, wil gewoon goed kunnen slapen
    Leef - Raddi Ralik el 9amaarr

  11. #26
    elmexrood

    Reacties
    43
    30-01-2017

    ik dacht dat ik veel sportte maar daar is een gozer die traint veel harder dan mij, machallah ik ga vaak en dan is hij er gewoon ook, ik vermoed dat hij veel harder traint dan mij
    Leef - Raddi Ralik el 9amaarr

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Citaat Geplaatst door mohamedxfatiha Bekijk reactie
    nee nee een biertje nou nee aroudoe bilaah, heb geen geld voor afspraakjes ik kan niet eens in mijn primaire levensonderhoud mezelf voorzien laat staan een avondje met de bal los gaan, ben nog schulden aan het aflossen, ben er straks eindelijk klaar mee, maar ja ben ik nog blut zit onder de sociaal minimum 3ala schaamte wow..
    GEEN BIER!! gewoon water of een ander drankje. Maar als je minimum hebt is het idd beter om je voeten niet meer uit te steken dan je deken lang is
    Citaat Geplaatst door mohamedxfatiha Bekijk reactie
    ik dacht dat ik veel sportte maar daar is een gozer die traint veel harder dan mij, machallah ik ga vaak en dan is hij er gewoon ook, ik vermoed dat hij veel harder traint dan mij
    Misschien is het de trainer
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  13. #28
    elmexrood

    Reacties
    43
    30-01-2017

    heb een vraagje he: is het beter om vroeg wakker te worden elke dag om savonds dan vroeg naar bed te kunnen en gewoon kan slapen?
    Leef - Raddi Ralik el 9amaarr

  14. #29
    elmexrood

    Reacties
    43
    30-01-2017

    mijn ogen doen pijn omdat ik zo vroeg wakker waar, misschien dat koeffiejunk kan helpen
    Leef - Raddi Ralik el 9amaarr

  15. #30
    elmexrood

    Reacties
    43
    30-01-2017

    wow ik ben anderhalf uur wakker bijna en heb zin in Marokko
    zo even koffie drinken en energie blikje halen, ik mag dat hebben xxxx
    Leef - Raddi Ralik el 9amaarr