1. #1
    elmexrood

    Reacties
    43
    30-01-2017

    hallo alles pluis hier?

    met mij wel en met jullie? ben beetje moe zeg..
    Leef - Raddi Ralik el 9amaarr

  2. #2
    elmexrood

    Reacties
    43
    30-01-2017

    lente man echt gaaf maar toch koud
    hee wanneer moet de klok een uur vooruit
    Leef - Raddi Ralik el 9amaarr

  3. #3
    elmexrood

    Reacties
    43
    30-01-2017

    er loopt een rat/muis rond in mijn moeders skuur, wed maar dat ik daar nooit meer kom, iewl gruwelijk never nooit man bah bah
    Leef - Raddi Ralik el 9amaarr

  4. #4
    elmexrood

    Reacties
    43
    30-01-2017

    die bericht is verborgen neht
    ik voel me zo oyalalelee
    Leef - Raddi Ralik el 9amaarr

  5. #5
    elmexrood

    Reacties
    43
    30-01-2017

    kan het zo zijn dat als je lactose allergie hebt dat je ook verschijnselen krijgt ook bij de lactose-vrije melk, dat je tegen die melk ook niet kan zeg maar dat het misschien ook een andere stof is?
    Leef - Raddi Ralik el 9amaarr

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Hoe gaat het met je?
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  7. #7
    elmexrood

    Reacties
    43
    30-01-2017

    kajol het gaat beter dan gisteren alhamdolilah dankjewel voor het vragen zuster van de islam. bij de action werkt hatice een Turkse jonge dametje, ze is verzorgd maar echt ouderwets turks kwam uiterlijk, ik weet niet hoe ik dat moet zeggen, gewoon van de jaren 90 achtig, maar ze is super schoon en posetief meidje is dat, middenbruin haren geen hoofddoek, beetje kortjes en bruine wenkbrouwen en ogen en blauwe ooglijntje, snap jij die hahahahaha hoe gaat het met jou, wat is jou naam eigenlijk en hoe jong ben je, ik ga straks sporten, ik ben afgevallen..
    Leef - Raddi Ralik el 9amaarr

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Citaat Geplaatst door mohamedxfatiha Bekijk reactie
    kajol het gaat beter dan gisteren alhamdolilah dankjewel voor het vragen zuster van de islam. bij de action werkt hatice een Turkse jonge dametje, ze is verzorgd maar echt ouderwets turks kwam uiterlijk, ik weet niet hoe ik dat moet zeggen, gewoon van de jaren 90 achtig, maar ze is super schoon en posetief meidje is dat, middenbruin haren geen hoofddoek, beetje kortjes en bruine wenkbrouwen en ogen en blauwe ooglijntje, snap jij die hahahahaha hoe gaat het met jou, wat is jou naam eigenlijk en hoe jong ben je, ik ga straks sporten, ik ben afgevallen..
    Alhamdoelillah, met mij ook. Elke dag iets beter.

    Geen Hatice in ieder geval
    Ben bijna weer jarig, gaat supersnel. Ben nu ergens tussen 25 en 30 in.

    Goed van je! Sportschool of thuis? Je hebt hele leuke thuis wandelvideo's op youtube, ik doe dat nu bijna elke dag. Het filmpje maakt je heel positief.
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  9. #9
    elmexrood

    Reacties
    43
    30-01-2017

    Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    Alhamdoelillah, met mij ook. Elke dag iets beter.

    Geen Hatice in ieder geval
    Ben bijna weer jarig, gaat supersnel. Ben nu ergens tussen 25 en 30 in.

    Goed van je! Sportschool of thuis? Je hebt hele leuke thuis wandelvideo's op youtube, ik doe dat nu bijna elke dag. Het filmpje maakt je heel positief.
    ja met mij elke dag ook beter, maar soms ga ik eronder uit.. jammer.. gefelicitaart.. het lijkt snel te gaan maar dat is het echt niet hoor.. nee sportschool, kga om kwart voor acht.. ik douche eerst van te voren.. ah ja ik kijk wel een keertje die videos, laat maar weten
    Leef - Raddi Ralik el 9amaarr

  10. #10
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door mohamedxfatiha Bekijk reactie
    lente man echt gaaf maar toch koud
    hee wanneer moet de klok een uur vooruit
    Zaterdagnacht om 2.00.
    HAGENEESJE

  11. #11
    elmexrood

    Reacties
    43
    30-01-2017

    Citaat Geplaatst door gewoonblond2 Bekijk reactie
    Zaterdagnacht om 2.00.
    oh goed dankjewel lieve denise, ewa en hoe gaat het met jou lieve zuster van de islam, ik ga zo sporten basic fit, jij ook daar? ben jij dat op pf
    Leef - Raddi Ralik el 9amaarr

  12. #12
    elmexrood

    Reacties
    43
    30-01-2017

    bileh ali b rapt goed man wajaw..
    Leef - Raddi Ralik el 9amaarr

  13. #13
    elmexrood

    Reacties
    43
    30-01-2017

    ik ga douchen, ben mischien wel kaal, maar kan echt niet zonder shampoo. heb dove shampoo droog haar gehaald, ik had liever een biologische van de eko plaza klaproos ofzo maar had geen geld, en dove douche creme deeply hydratation is goed, en die creme dove voor je face ook, dus daarom deze aangeschaft. ewa jallah ik ga me optutten zolang het kan met deze rokers huid en dan naar gym
    Leef - Raddi Ralik el 9amaarr

  14. #14
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Citaat Geplaatst door mohamedxfatiha Bekijk reactie
    oh goed dankjewel lieve denise, ewa en hoe gaat het met jou lieve zuster van de islam, ik ga zo sporten basic fit, jij ook daar? ben jij dat op pf
    Ja gaat goed hmdl, ook hard getraind vandaag.

    Even nog een tip voor je buik, het beste resultaat krijg je als je na je buikspiertraining, minimaal 20 min op de lopende band gaat.
    HAGENEESJE

  15. #15
    elmexrood

    Reacties
    43
    30-01-2017

    Citaat Geplaatst door gewoonblond2 Bekijk reactie
    Ja gaat goed hmdl, ook hard getraind vandaag.

    Even nog een tip voor je buik, het beste resultaat krijg je als je na je buikspiertraining, minimaal 20 min op de lopende band gaat.
    anchallah maar me conditie is nog niet hoog, ik werk er wel naar toe man.. even kopske koffie.. ik vertrek op acht uur..
    Leef - Raddi Ralik el 9amaarr