1. #751
    elmexrood

    Reacties
    43
    30-01-2017

    maar ik ben bang als ik vaak in Turkije ben dat er straks een bom ontploft vlakbij mij door ises en dat ik dus kapot vlieg
    Leef - Raddi Ralik el 9amaarr

  2. #752
    elmexrood

    Reacties
    43
    30-01-2017

    houden turken van sprookjes zeg maar is het net als 1001 nacht, ik hoop van wel, ik ga echt turk worden
    Leef - Raddi Ralik el 9amaarr

  3. #753
    elmexrood

    Reacties
    43
    30-01-2017

    vanaf nu ben ik een turk, alleen turken zijn welkom, weg jullie Marokkanen voor ik mijn hond op jullie afstuur, yallah merhaba abe en ablas
    Leef - Raddi Ralik el 9amaarr

  4. #754
    elmexrood

    Reacties
    43
    30-01-2017

    Nederlanders zijn ook welkom, Marokkanen niet! ja je ziet het goed een dikke uitroep teken! ik ga zo naar Turkse moskee effe koffie drinken
    Leef - Raddi Ralik el 9amaarr

  5. #755
    elmexrood

    Reacties
    43
    30-01-2017

    ohjee de weegschaal is flink omhoog gegaan omdat ik flink wat spieren heb ontwikkeld oh jee ik vrees het ergste dat ik groot, sterk en krachtig word maar dat betekent voller. Ik wou maat XS daarom. mijn droom valt in puinen
    Leef - Raddi Ralik el 9amaarr

  6. #756
    elmexrood

    Reacties
    43
    30-01-2017

    de turken beginnen inderdaad 1 uur later, wauw wat heb ik genoten, machallah wat een prachtige moskee in vier minuten lopen ben ik daar, binnen is het heel erg mooi, en de imam heeft noor, geen baard maar wel snor maar goed geleerd, en een broeder deed daar de oproep naar het gebed. later toen we klaar waren. wacht even voordat we begonnen, las de imam iets voor uit de kran, toen we klaar waren deed de imam en die ene broeder dua in het arabisch, en we hadden allemaal zo een krale ketting om strafiroulah en zo te zeggen. die broeder deed de asmae van allah.heel fijn ik voel me imaan nu echt weer op de midden lijn, ik hoop dat ik daar kan gaan blijven bidden, natuurlijk ga ik ook naar de Marokkanen ik maakte maar grappen, maar ik ga zeer zeker wel turks leren en naar Turkije op vakantie en me kinderen anchallah vanaf begin af aan naar de turken brengen in plaats van naar de Marokkanen ik gooi mijn babies niet voor de hyenas namelijk. djazakoum allah khairan katiran mobarakan fikom voor het lezen, jallah salamuraleikoum
    Leef - Raddi Ralik el 9amaarr

  7. #757
    elmexrood

    Reacties
    43
    30-01-2017

    de turken beginnen inderdaad 1 uur later, wauw wat heb ik genoten, machallah wat een prachtige moskee in vier minuten lopen ben ik daar, binnen is het heel erg mooi, en de imam heeft noor, geen baard maar wel snor maar goed geleerd, en een broeder deed daar de oproep naar het gebed. later toen we klaar waren. wacht even voordat we begonnen, las de imam iets voor uit de kran, toen we klaar waren deed de imam en die ene broeder dua in het arabisch, en we hadden allemaal zo een krale ketting om strafiroulah en zo te zeggen. die broeder deed de asmae van allah.heel fijn ik voel me imaan nu echt weer op de midden lijn, ik hoop dat ik daar kan gaan blijven bidden, natuurlijk ga ik ook naar de Marokkanen ik maakte maar grappen, maar ik ga zeer zeker wel turks leren en naar Turkije op vakantie en me kinderen anchallah vanaf begin af aan naar de turken brengen in plaats van naar de Marokkanen ik gooi mijn babies niet voor de hyenas namelijk. djazakoum allah khairan katiran mobarakan fikom voor het lezen, jallah salamuraleikoum
    Leef - Raddi Ralik el 9amaarr

  8. #758
    elmexrood

    Reacties
    43
    30-01-2017

    heb een heel gezond lunch voorbereid namelijk: rauwe courgette stukken gemengd met wilde zalm uit blik in water en stukken tofu met beetje currysaus, ik weet geen alternatief voor curry saus ik denk morgen naturel dressing gebruiken. met een vitamine d pil en een multivitamine pil en een beker slimpie limonade gemengd met water, en nu ga ik zo slapen en om vijf uur wakker worden..
    Leef - Raddi Ralik el 9amaarr

  9. #759
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Ik dacht dat rode sauzen wel oke waren. Googel even.

    Ga zo zwembad.
    HAGENEESJE

  10. #760
    elmexrood

    Reacties
    43
    30-01-2017

    Citaat Geplaatst door gewoonblond2 Bekijk reactie
    Ik dacht dat rode sauzen wel oke waren. Googel even.

    Ga zo zwembad.
    jah ik haal wel gewoon dressing man, is goed veel plezier in zwembad ik ga even dutten, tot straks
    Leef - Raddi Ralik el 9amaarr

  11. #761
    elmexrood

    Reacties
    43
    30-01-2017

    ik ben wakker maar ik ga straks terug naar bed
    Leef - Raddi Ralik el 9amaarr

  12. #762
    elmexrood

    Reacties
    43
    30-01-2017

    Citaat Geplaatst door gewoonblond2 Bekijk reactie
    Slaapkop
    heb de hele nacht niet geslapen denise dus mag het? hoe was zwemmen, ik ga zo naar mn ouders even afscheid nemen ze gaan naar Marokko met el fadjr
    Leef - Raddi Ralik el 9amaarr

  13. #763
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    Moge Allah hen weer veilig thuis brengen.
    HAGENEESJE

  14. #764
    elmexrood

    Reacties
    43
    30-01-2017

    Amin anchallah hoop ik natuurlijk ook. heb ook wel zin om daarnaartoe te gaan, ga jij dit jaar nog op vakantie? ben je ooit in Marokko geweest?
    Leef - Raddi Ralik el 9amaarr

  15. #765
    MVC Lid

    Reacties
    430
    22-05-2016

    Hey Mohamed, hoe is het? Triq salama voor je ouders. Marokko is nu op z'n best.