1. #61
    elmexrood

    Reacties
    43
    30-01-2017

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    elmex, je bent druk in de weer de laatste tijd.
    hoi, haha. hee zeg eens wat die spreekwoord luid hahaha, ben benieuwd wat je bedoeld.. begin alzheimer te krijgen, verschrikkelijk,
    Leef - Raddi Ralik el 9amaarr

  2. #62
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door mohamedxfatiha Bekijk reactie
    hoi, haha. hee zeg eens wat die spreekwoord luid hahaha, ben benieuwd wat je bedoeld.. begin alzheimer te krijgen, verschrikkelijk,
    Hahaha, ik las even de reacties en je bent actief bezig, lekker sporten, naar buiten, boodschapjes doen. Positiviteit. Ben blij dat te lezen. Gaat goed met je, alhamdolilah.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  3. #63
    elmexrood

    Reacties
    43
    30-01-2017

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Hahaha, ik las even de reacties en je bent actief bezig, lekker sporten, naar buiten, boodschapjes doen. Positiviteit. Ben blij dat te lezen. Gaat goed met je, alhamdolilah.
    ah ksnap je, een mooi compliment, ik hoop dat ik het in de toekomst ook een keer tegen jou kan zeggen, baraqaloufik, ik weet alleen niet hoelaat ik vanavond wil gaan slapen soubhaan allah.. morgen zeker weer vroeg eruit, bij een lange dag denk je in het algemeen over die dag meer na over allah swt, tenminste bij mij wel bij zo een lange dag, en bij jou?
    Leef - Raddi Ralik el 9amaarr

  4. #64
    Kerr

    Reacties
    17.508
    25-02-2005

    Citaat Geplaatst door mohamedxfatiha Bekijk reactie
    zat meiden die met een senior vandaan gaan hhhh en hopen dat hij dood gaat hahaha
    maar die probleem hep jij niet, ze kijken anders tegen jou aan he, en ze hebben ook geen mond om je iets te zeggen hhhh
    zo ben jij niet he, maar man blijft man, zehma jij doet ook geen parfum he.. je mag best beetje meer open minded zijn hoor
    Nee moet er niet aan denken. Hahah.

  5. #65
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door mohamedxfatiha Bekijk reactie
    ah ksnap je, een mooi compliment, ik hoop dat ik het in de toekomst ook een keer tegen jou kan zeggen, baraqaloufik, ik weet alleen niet hoelaat ik vanavond wil gaan slapen soubhaan allah.. morgen zeker weer vroeg eruit, bij een lange dag denk je in het algemeen over die dag meer na over allah swt, tenminste bij mij wel bij zo een lange dag, en bij jou?
    Geen dank hoor, vind het leuk om te zien dat het bergopwaarts gaat. InshaAllah! Wa fiek barahAllah. Als je je moe voelt, moet je gaan slapen, niet eerder anders blijf je maar wakker liggen in bed. Idd, eigenlijk denken we te weinig aan Allah . We zijn te veel met onszelf bezig. Had vandaag ook een lange dag zeg. Wat ga je morgen doen? Al plannen?
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  6. #66
    elmexrood

    Reacties
    43
    30-01-2017

    Citaat Geplaatst door karima_z Bekijk reactie
    Nee moet er niet aan denken. Hahah.
    nee? hmm zeker lala la3rousa wel he, of shi concert zeker hahaha, ben je berber of arab? ga je dit jaar naar Marokko? vertel hoe en wat en zo hahaha, groeten xx
    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Geen dank hoor, vind het leuk om te zien dat het bergopwaarts gaat. InshaAllah! Wa fiek barahAllah. Als je je moe voelt, moet je gaan slapen, niet eerder anders blijf je maar wakker liggen in bed. Idd, eigenlijk denken we te weinig aan Allah . We zijn te veel met onszelf bezig. Had vandaag ook een lange dag zeg. Wat ga je morgen doen? Al plannen?
    ik ga nu een korte wandeling maken met me slippers en jas aan, dan even een warme douche en misschien wat dua's lezen of wat dan ook, gewoon werken richting me bed, even ontspannen en zo. morgen half acht uit bed, negen uur even naar action is bij mij loopafstand woon dichtbij centrum, dan even naar kruidvat paracetamol kopen, zijn bijna op. om kwart voor twaalf komt woon begeleiding, heb een enkelen dingen opgeschreven waar zij mee kan helpen, dan even een gebed bidden in de moskee is mijn plan en verder eten wat drinken thuis even langs mams of zus ofzo, gewoon dingen, rustig aan en zo anchallah, allahi barek feek, djazak allah khairan moubarakan feek. en jij wat heb je op het programma en wat wil je gan doen, alvast welterusten en tot morgen of straks even
    Leef - Raddi Ralik el 9amaarr

  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    19
    11-03-2017

    Ohh oke, duidelijk. In shaa Allah in the future indd.

  8. #68
    elmexrood

    Reacties
    43
    30-01-2017

    ik heb een uur gerust, kon verder niet meer inslapen, komt straks wel weer rond tweeën, vind dat echt zo balen man
    Leef - Raddi Ralik el 9amaarr

  9. #69
    elmexrood

    Reacties
    43
    30-01-2017

    vind mo temsenni zoon lelijke nummers hebben man bah bah hij verpest de YouTube mix altijd met hem er tussen fuuuu en ook die Yema wetro cha, of die tadbat tachamratch en die soort dingen, echt ongelooflijk afschuwelijk man
    Leef - Raddi Ralik el 9amaarr

  10. #70
    elmexrood

    Reacties
    43
    30-01-2017

    sobiha mijn buurmeid heeft nu haar henna dag, mijn moeder is daar, zou wel gezellig zijn, vind dat altijd wel gezellig man, tbarqellah.. ze is nu de gelukkigste geloof ik, 24e gaat ze met haar man mee, machallah man echt tof, sobiha en driss hahaha
    Leef - Raddi Ralik el 9amaarr

  11. #71
    elmexrood

    Reacties
    43
    30-01-2017

    heb een super mooie la3baha met daar een kleed erover een, aangetrokken op mijn verloving, echt een dure, staat kei goed, maar dat was toen ik 100kg woog, die gaat me nu echt voor geen meter passen, mijn moeder heeft die bewaard voor mijn bruiloft in nederland, echt jammer, en ik moet binnenkort ook een pak kostuum kopen, ik heb al een strik hhhh nee doe gewoon een stropdas..
    Leef - Raddi Ralik el 9amaarr

  12. #72
    elmexrood

    Reacties
    43
    30-01-2017

    ben benieuwd of Fatiha met gesmienkte henna aan komt op het vliegveld en benieuwd wat ze dan aan heeft, alles wit bijvoorbeeld, ik heb totaal geen idee, ze had voor kennis van de nederlandse samenleving een 5 dus die word makkelijk een 6 maar voor spreken had zij een 3, hoe wil zij die cijfer bij allah omhoog halen, allahu a3lam hahaha
    Leef - Raddi Ralik el 9amaarr

  13. #73
    Kerr

    Reacties
    17.508
    25-02-2005

    Ik ga stuk om jou

  14. #74
    elmexrood

    Reacties
    43
    30-01-2017

    Citaat Geplaatst door karima_z Bekijk reactie
    Ik ga stuk om jou
    ben wel een gezellige gast he, hahahaha ik hou ervan om me kapot te kletsen. mijn zus ging vandaag naar de kraam van Mo met zijn islamitische kleding op de markt, ken jij die ook karima? mijn zus dook een doos in op zoek naar koopjes, ik zei tegen haar je bent echt een koopjes jager zus, zij schoot in de lach, man zij lachte zich kapot hahaha
    Leef - Raddi Ralik el 9amaarr

  15. #75
    Kerr

    Reacties
    17.508
    25-02-2005

    Ben lang niet meer geweest daar. Nee haal mijn hoofddoeken enzo in Rotterdam of den haag. Misschien moet ik maar weer eens n keer die kant van jullie opgaan. Maar is zo saai en mijn ouders willen dan altijd op zaterdag daarheen. Is woensdag ook standaard markt daar?