1. #46
    elmexrood

    Reacties
    43
    30-01-2017

    hahaja ben zozo altijd high, nog meer moest er nog eens bij komen hahaha, dan zweef ik hihi.. kajol luister je wel eens berberse muziek of Arabische:? Turkse muziek is ontsettend mooi ook, en ken je samhini dus ook? hoe gaat het trouwens met je familie, of laat je je daar niet over uit:? kom je op mijn henna avond:? wollah je mag echt langs komen.. en zelfs overnachten bij mijn familie, kom gewoon zou heel erg leuk zijn wollah, mijn wens is dat een vrouwelijke lid van m.nl eens aanwezig zou zijn bij mij belangrijke en mooie dagen, ik vind jou wel geschikt, hahaha maar je ouders laten je niet gaan hihi.. zou echt gaaf zijn wollah hhh
    Leef - Raddi Ralik el 9amaarr

  2. #47
    elmexrood

    Reacties
    43
    30-01-2017

    Citaat Geplaatst door karima_z Bekijk reactie
    Ik heb zin om te sporten ga ff op ke kamer wat push en situps doen
    hahahaha lente naar je bol gestegen ook bij jou hhhhh, volgens mij ben jij slank en hoef je niet zo zeer te sporten toch?
    Citaat Geplaatst door gewoonblond2 Bekijk reactie
    Ik doe mee
    hihi banana ja banana, jallah zid oefeningen doen jullie thuis, even andre hazes afspelen hahaha
    Leef - Raddi Ralik el 9amaarr

  3. #48
    Kerr

    Reacties
    17.508
    25-02-2005

    Citaat Geplaatst door gewoonblond2 Bekijk reactie
    Ik doe mee
    Lets do this..
    Hahaha

  4. #49
    Kerr

    Reacties
    17.508
    25-02-2005

    Citaat Geplaatst door mohamedxfatiha Bekijk reactie
    hahahaha lente naar je bol gestegen ook bij jou hhhhh, volgens mij ben jij slank en hoef je niet zo zeer te sporten toch?
    hihi banana ja banana, jallah zid oefeningen doen jullie thuis, even andre hazes afspelen hahaha
    Ja best wel.

    Uhm J slank ja nja ik moet paar kgs erbij maar waar ik sport is nu al dicht dus daarom maar ff thuis wat oefeningen doen

  5. #50
    elmexrood

    Reacties
    43
    30-01-2017

    lens mij is basic fit 24 uur per dag open is dat zo juist?
    Leef - Raddi Ralik el 9amaarr

  6. #51
    Kerr

    Reacties
    17.508
    25-02-2005

    Ik sport waar zeg maar alleen oudjes komen of mensen die moeten revalideren

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    19
    11-03-2017

    Hahahahahhahhah ik ga echt stuk om jou.

  8. #53
    elmexrood

    Reacties
    43
    30-01-2017

    Citaat Geplaatst door karima_z Bekijk reactie
    Ik sport waar zeg maar alleen oudjes komen of mensen die moeten revalideren
    je doet jezelf tekort, dat lijkt me geen prettig uitzicht die bejaarden met jou leeftijd, jij hoort tussen de jonge mensen..
    Citaat Geplaatst door Staryu Bekijk reactie
    Hahahahahhahhah ik ga echt stuk om jou.
    hamdolilah dat is pesetief, je bent ltijd welkom in mijn topic he, dat weet je he hahaha, vandaag heeft ene sobiha me buurmeid een henna avond, de 24e zaal, joejoejoejoejoeiii
    Leef - Raddi Ralik el 9amaarr

  9. #54
    Kerr

    Reacties
    17.508
    25-02-2005

    Citaat Geplaatst door mohamedxfatiha Bekijk reactie
    je doet jezelf tekort, dat lijkt me geen prettig uitzicht die bejaarden met jou leeftijd, jij hoort tussen de jonge mensen..
    hamdolilah dat is pesetief, je bent ltijd welkom in mijn topic he, dat weet je he hahaha, vandaag heeft ene sobiha me buurmeid een henna avond, de 24e zaal, joejoejoejoejoeiii
    Nee voel me niet op mijn gemak als er mensen van mijn leeftijd zijn. Helft komt dan om te showen of meiden te checken die squaten. Dar probleem heb ik hier dus niet

  10. #55
    elmexrood

    Reacties
    43
    30-01-2017

    zehma oude bejaarden hebben geen ogen of niet hahahaha
    Leef - Raddi Ralik el 9amaarr

  11. #56
    Kerr

    Reacties
    17.508
    25-02-2005

    Nee is echt andere sfeer

  12. #57
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    elmex, je bent druk in de weer de laatste tijd.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    19
    11-03-2017

    Citaat Geplaatst door mohamedxfatiha Bekijk reactie
    hamdolilah dat is pesetief, je bent ltijd welkom in mijn topic he, dat weet je he hahaha, vandaag heeft ene sobiha me buurmeid een henna avond, de 24e zaal, joejoejoejoejoeiii
    Hahahah thanks, zal het onthouden. Nice. Ben je niet gegaan..?

  14. #59
    elmexrood

    Reacties
    43
    30-01-2017

    zat meiden die met een senior vandaan gaan hhhh en hopen dat hij dood gaat hahaha
    maar die probleem hep jij niet, ze kijken anders tegen jou aan he, en ze hebben ook geen mond om je iets te zeggen hhhh
    zo ben jij niet he, maar man blijft man, zehma jij doet ook geen parfum he.. je mag best beetje meer open minded zijn hoor
    Leef - Raddi Ralik el 9amaarr

  15. #60
    elmexrood

    Reacties
    43
    30-01-2017

    Citaat Geplaatst door Staryu Bekijk reactie
    Hahahah thanks, zal het onthouden. Nice. Ben je niet gegaan..?
    geen dank, lieve dames zijn hier altijd welkom, el mohim de etentje voor de mannen was na el asr in de moskee, me broer en vader wel, ik vind daar rare figuren komen in een van die twee moskeeën daarom, komt later wel als ik oud ben hahaha
    Leef - Raddi Ralik el 9amaarr