+ Reageer
Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
16 tot 28 van 28
    Meknessie

Reacties
    6.530
    21-12-2005

enge dingen. ogen enzo l3aynien

Verbannen

Reacties
    557
    19-12-2015

Citaat Geplaatst door Accelerator Bekijk reactie
    eerlijk is eerlijk oogbal fetisj ben ik overheen gegroeid
    he moest gisteren zeggen.
    zo een juicy oogbal
    Ging je aan andermans oogballen likken ofzo hahaha what da Hell

Ik zag wel zo een Chinese manneke die dat deed via YouTube die gewoon oogbal fetisj had echt weirdddddd

Liberar el guanché

Reacties
    1.950
    24-06-2013

Citaat Geplaatst door TawhidAwalan Bekijk reactie
    Ging je aan andermans oogballen likken ofzo hahaha what da Hell

Ik zag wel zo een Chinese manneke die dat deed via YouTube die gewoon oogbal fetisj had echt weirdddddd
    hahahahha welnee maar soms hebben we aanvallen in de click en vragen we random mensen opstraat of we hun oogbal mogen likken voor dit "social experiment" dan.
    toevallig dat jij der opeens over begint hahahaa ik ga geen mensen oogbal likken maar ik drink wel graag mensen de tranen

You're living, you occupy space, and you have mass. You know what that means ? You Matter

"Little knowledge of science makes man an atheist, but in-depth study of science makes him a believer in God"

MVC Lid

Reacties
    509
    26-09-2016

Zolang het maar geen boze Ogen zijn!

Smile.^^

Reacties
    27
    10-07-2012

Je hebt mooie ogen Asal. Allaahoema baarik. Trek je niks aan van mensen.Ik hoor vaak dat ik een doordringende blik heb, ben me daar niet bewust van. Doen we dus niks mee gewoon mensen laten praten.

Fa'alu-l-Lima Yurid

Reacties
    2.957
    23-01-2008

Dank je wel zussie

Het is wat het is, slechts oogballen om te zien op het einde van de dag toch?
    Mensen zeiken veel. Niets van aantrekken en lekker blijven schitteren!
    "Faith is an oasis in the heart which can never be reached by the caravan of thinking"

Kerr

Reacties
    17.599
    25-02-2005

Laat ze lekkwr bang zijn
    I don't know how the years will go down, but it's allright.Let's make the most of every moment now.

Verbannen

Reacties
    557
    19-12-2015

Thanks ladies , moet ik hard aan werken om niks aan te trekken wat mensen zeggen..

Een keer had ik khol op gedaan en vroeg toentertijd een meisje die ik kende wat ze er van vond en ze gewoon doodleuk "je lijkt op een h..r"
    Ik was echt geschokeerd dat ze dit zei.

Even later hoorde ik dat ze weg was gelopen uit huis en vandoor was gegaan met een jonge zonder iets te laten weten aan haar bejaarde oma die voor haar zorgde.

Moraal van het verhaal, wie een ander een h..r noemt eindigt meestal zelf als eentje

MVC Lid

Reacties
    509
    26-09-2016

Thanks ladies , moet ik hard aan werken om niks aan te trekken wat mensen zeggen..

Een keer had ik khol op gedaan en vroeg toentertijd een meisje die ik kende wat ze er van vond en ze gewoon doodleuk "je lijkt op een h..r"

Even later hoorde ik dat ze weg was gelopen uit huis en vandoor was gegaan met een jonge zonder iets te laten weten aan haar bejaarde oma die voor haar zorgde.

Moraal van het verhaal, wie een ander een h..r noemt eindigt meestal zelf als eentje
    En als een jongen het zegt?

Verbannen

Reacties
    557
    19-12-2015

Citaat Geplaatst door Appieheijm Bekijk reactie
    En als een jongen het zegt?
    Is me nooit overkomen haha hoor het slechts van meiden

MVC Lid

Reacties
    509
    26-09-2016

Is me nooit overkomen haha hoor het slechts van meiden
    Zal ik het dan effe zeggen! Testen hoe het zal gaan aflopen met mij :-)??

Smile.^^

Reacties
    27
    10-07-2012

, dit doet me denken aan een zuster die tegen mij ooit zei: Kohl moet je niet opdoen joh is zonde! Ondertussen vroeg ze wel van welk merk, puntje bij paaltje de keer daarop toen ik haar zag had ze het zelf op
    Daarom moet je nooit luisteren naar mensen! Ze kramen onzin uit.

Wat betreft het meisje van je verhaal.. Moge Allaah ons leiden. Ameen

Kerr

Reacties
    17.599
    25-02-2005

astaghfirullah
    I don't know how the years will go down, but it's allright.Let's make the most of every moment now.