+ Reageer
1 tot 4 van 4
    Verbannen

Reacties
    565
    19-12-2015

Respect voor Politieagenten! Ik hou van ze!

[ al die klootzakken die zeggen "fuck de police" moeten hun mond gaan wassen!
    Weet jij wat ze doen om jou veilig te houden? En weet je ook wat er gebeurd als jij allahihafed vermoord wordt , dan gaan zij op zoek naar de dader moron voor JOU! Voor gerechtigheid voor JOU en Je FAMILIE en dan komen deze knakkers zeggen "fuck de police??"

Ik kijk al die crime documentaires en wat ik zie is gewoon 1 om van te schrikken, 2 om van te walgen en 3 om iedere keer om je schouder heen kijken en sloten in je huis dicht te doen!

De gradaties van moorden is zo breed dat je er geen touw aan vast kunt knopen!

- zinloos geweld, iemand random vermoorden voor een paar centen
    - verkrachten van vrouwen en mannen en dan van ze ontdoen zodat ze niet tegen je kunnen getuigen
    - jaloezie van vrouwen die hun ex man niet kunnen vergeten en zijn nieuwe vriendin/vrouw vermoorden
    - echtgenoot die een minnares heeft die zijn vrouw uit de weg wilt ruimen om plek te maken voor zijn bimbo
    - echtgenoot of echtgenote die kinderen vermoorden om hun ex pijn te doen als wraak
    - drugs gerelateerde moorden
    - makkelijke prooien als zwervers en prostituees waar de samenleving toch niks meer om geven
    - vermoorden voor de levensverzekering van de ander (kan wel tot miljoenen zijn) en deze dan willen innen
    - een pastoor of priester die hun onderdanen misbruiken en oplichten vervolgens vermoorden zelfde voor geld
    - mensen die van kleins af aan psychopaten zijn en drang voelen om te moorden wie ze tegenkomen
    - veteranen die gevochten hebben in oorlogen veranderen en krijgen dan drang om mensen te doden

Etc etc

en dan komt de politie om alle puzzels op te lossen voor gerechtigheid en de slachtoffers een laatste dienst te bewijzen
    En deze komen dan met hun haat tegen de politie...

Sluit je deuren en ramen en ga niet af op uiterlijk en hou altijd afstand van mensen.
    Seriously! ]

-

Reacties
    9
    02-02-2016

Hmm FTP.

MVC Lid

Reacties
    110
    21-10-2015

Ik zelf werk soms met de politie, sommige zijn echt geen lieverdjes, die zijn keihard tegenover bepaalde rassen en onrechtvaardig, maar de meeste die ik ken zijn wel rechtvaardig
    Ya Allaah laat Oegt Jihad (Elmoejahida) het paradijs doen binnen treden, amien
    Ya Allaah verruim Oegt Jihad (Elmoejahida) haar graf, amien
    Ya Allaah laat Oegt Jihad (Elmoejahida) de vragen goed beantwoorden in haar graf, amien
    Ya Allaah laat Oegt Jihad (Elmoejahida) behoren tot de mensen die de bestraffing van het graf ontlopen, amien
    Ya Allaah schenk Oegt Jihad (Elmoejahida) en haar familie rust, amien

MVC Lid

Reacties
    199
    20-02-2012

Citaat Geplaatst door Vreemdejongen Bekijk reactie
    Ik zelf werk soms met de politie, sommige zijn echt geen lieverdjes, die zijn keihard tegenover bepaalde rassen en onrechtvaardig, maar de meeste die ik ken zijn wel rechtvaardig
    Hoe ga je daar dan mee om (onrechtvaardige agenten)? Het is echt iets wat aangepakt moet worden..