1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    818
    28-04-2013

    Gevolgen van zina

    Neem asjeblieft een paar minuten de tijd en bekijk dit filpmje
    In sha Allah halen we onze lering hieruit
    https://youtu.be/3y0VqYGy5os

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    La 7awla wa la 9owata ila billah. Dit is wat ik hier altijd zeg, maar niemand die zal luisteren. Deze tijd is overdreven, alles wordt als normaal bezien. EEnigste wat je kan doen is niet mee die weg betreden, ookal zal je je vreemd voelen

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    818
    28-04-2013

    Citaat Geplaatst door jaguarr Bekijk reactie
    Wollah dit filmpje heeft me geraakt. Ik heb er even geen woorden voor!! Ik zou gek worden als mijn pareltjes iets zou overkomen maar alles wat ik doe en al die meiden die ik heb gekend waren ook pareltjes voor hun ouders.
    Citaat Geplaatst door marocci10 Bekijk reactie
    La 7awla wa la 9owata ila billah. Dit is wat ik hier altijd zeg, maar niemand die zal luisteren. Deze tijd is overdreven, alles wordt als normaal bezien. EEnigste wat je kan doen is niet mee die weg betreden, ookal zal je je vreemd voelen
    Werk van shaytaan die de ummah doet vergeten wat de gevolgen zijn. Daarom is het aan ons(de ummah) om hier tegen te strijden. Keer op keer. In sha Allah bereiken we mensen. Al is het maar elke keer maar 1. Machteloos toekijken is geen optie. Dua verrichten en actie ondernemen

  4. #4
    Shut up

    Reacties
    5.102
    16-08-2011

    Kippenvel

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door Ede Bekijk reactie
    Ik luister wel.

    Ook nu is je laatste zin herkenbare gouden raad en zij die het horen zullen zich behoeden voor hun en andermans zielen.
    In sha Allah ya rabi. Dat is het enigste wat we kunnen hopen. Koelshi fie yed de lah

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door somaya7 Bekijk reactie
    Werk van shaytaan die de ummah doet vergeten wat de gevolgen zijn. Daarom is het aan ons(de ummah) om hier tegen te strijden. Keer op keer. In sha Allah bereiken we mensen. Al is het maar elke keer maar 1. Machteloos toekijken is geen optie. Dua verrichten en actie ondernemen
    Idd. Liever die ene redden dan gwn toekijken. Das waar

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    schijnheiligerds.....maar ondertussen verder pmen en appen met iedereen voor een date.


    deze site is niet mislukt, jullie hebben er zelf een dating site van gemaakt

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Citaat Geplaatst door somaya7 Bekijk reactie
    Werk van shaytaan die de ummah doet vergeten wat de gevolgen zijn. Daarom is het aan ons(de ummah) om hier tegen te strijden. Keer op keer. In sha Allah bereiken we mensen. Al is het maar elke keer maar 1. Machteloos toekijken is geen optie. Dua verrichten en actie ondernemen

    Maa chaa Allah.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door Ede Bekijk reactie
    InshAllah er zijn heus nog goede krachtige persoonlijkheden die zich niet zo snel laten afdwalen door veleidingen - op de kleine fouten na.

    Maar deze site is gewoon een aantrekking van ellendelingen die veelal wel volop bezig zijn met zina en dan roepen dat ze gelukkig willen worden maar steeds niet van hun fouten leren. Ik vind het ronduit walgelijk wat de meesten hier promoten en dogen. De meesten op deze site zijn ver heen ze doen alles van hoereren pooieren paydates mensen laten misbruiken voor geld sihr huwelijken kapotmaken jaloezie. ze zouden zich moeten schamen en wat meer gevoel moeten krijgen van wat ze allemaal teweegbrengen en wat ze zichzelf aandoen en mensen om hen heen.

    Ik geloof niet in deze mislukte site omdat het veelal mensen zijn die blij worden van andersmans leed en daar ook nog graag betaald voor willen worden. ze zijn bitter in hun hart en ziel dus als je geen gehoor vindt weet dat dat het degenen zijn die AllahSWT niet wil leiden omdat ze hoogmoedig zijn in hun zondes en ze plannen en plotten heimelijk en ze spreken met dubbele tongen.

    In het hierna zullen ze echter een heel mooi knus plekje krijgen. zij die hun oren niet gebruiken waar ze voor bedoeld zijn.
    Klopt. Hier wordt zinae gepromood. Mensen die relatie dood normaal vinden etc. En als je er iets op zegt ben je een racist of kweet ni wat allemaal. Ja kmoet eerlijk zijn, ik ben ook niet op men mond gevallen, ik reageer ook op harde manieren maar jah. Ewa khair in sha Allah

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    7.372
    06-07-2016

    Citaat Geplaatst door Ede Bekijk reactie
    haha ik kijk naar de boodschap en ik begrijp juist precies wat je probeert te zeggen. Aardigheid werkt dus echt niet bij de meeste mensen die actief zijn op deze site en indd ook veel scheinheiligerds actief brrrrrrrr
    Klopt volledig. Want als je lief praat dan wordt erover gelezen

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    3.553
    25-03-2014

    Spoken, goed gezegd marocci en ede

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    3.553
    25-03-2014

    Om zina vast te stellen moeten er eerst 4 getuigen zijn die dit hebben gezien

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    3.553
    25-03-2014


  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    232
    04-05-2016

    Wie komt chillen vandaag?

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    818
    28-04-2013

    Up

    @marroci10, bedankt voor het uppen