+ Reageer
1 tot 2 van 2
    MVC Lid

Reacties
    1.095
    16-01-2012

VERZOEK | Is er hier misschien een arts aanwezig? | Need some clarification

Assalam alaikoum lieve leden,

Allereerst hoop ik dat jullie allemaal in goede staat van gezondheid, imaan en taqwa verkeren, in sha Allah.

Afgelopen week ben ik met een reeks klachten bij de huisarts geweest, maar door gebrek aan tijd kon hij niet alles zorgvuldig uitleggen en van alle medische termen werd ik niet heel veel wijzer : )
    Daarom zou ik graag hulp willen van iemand die medisch onderlegd is en mij het een en ander kan uitleggen.

Kleine disclaimer: klachten zijn niet ernstig van aard (vandaar dat ik het ook niet nodig vind om nog eens bij de huisarts langs te gaan). Het is meer uit interesse.

Mocht iemand me kunnen helpen, graag ff een pm.

Barak Allahou feekoum,
    Wa salam

prinsesje188
    ♥ forever gone

MVC Lid

Reacties
    1.488
    27-08-2010

Citaat Geplaatst door prinsesje188 Bekijk reactie
    Assalam alaikoum lieve leden,

Allereerst hoop ik dat jullie allemaal in goede staat van gezondheid, imaan en taqwa verkeren, in sha Allah.

Afgelopen week ben ik met een reeks klachten bij de huisarts geweest, maar door gebrek aan tijd kon hij niet alles zorgvuldig uitleggen en van alle medische termen werd ik niet heel veel wijzer : )
    Daarom zou ik graag hulp willen van iemand die medisch onderlegd is en mij het een en ander kan uitleggen.

Kleine disclaimer: klachten zijn niet ernstig van aard (vandaar dat ik het ook niet nodig vind om nog eens bij de huisarts langs te gaan). Het is meer uit interesse.

Mocht iemand me kunnen helpen, graag ff een pm.

Barak Allahou feekoum,
    Wa salam

prinsesje188
    Je mag mij per pb benaderen.
    Next Lopezan Meloneras.