1. #91
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Ja goed hé! Nog even en je ging een 'goed zo' stikker op me voorhoofd plakken.

    Nu ik eraan denk. Nee. Een is al dan voor even goed. Moet eerst een pro worden in luiersverwisselen. Wat wou je zeggen. Just say it. I can handle it, I think.
    Een gele pluim!

    Dat heb je in een handomdraai onder de knie. Wilde eerst 31 zeggen.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  2. #92
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Citaat Geplaatst door Penitentes Bekijk reactie
    Maar wat is "net niet"? Ik gok toch wel op 25.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    In de buurt. Bravo 3lik.


    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Een gele pluim!

    Dat heb je in een handomdraai onder de knie. Wilde eerst 31 zeggen.
    Een gele vuist. Wat agressief van je. Dan weten we dat ook gelijk weer.

    Ben altijd slecht in makkelijke zaken. 31 kan nog wel. Ze schatten me vaker 30+ om mij heen. Maar fijn om te weten dat ik hier ook op een opa lijk.

  3. #93
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    In de buurt. Bravo 3lik.


    Een gele vuist. Wat agressief van je. Dan weten we dat ook gelijk weer.

    Ben altijd slecht in makkelijke zaken. 31 kan nog wel. Ze schatten me vaker 30+ om mij heen. Maar fijn om te weten dat ik hier ook op een opa lijk.
    De tweede alweer die mij associeert met agressie. I need a (permanent) time out.

    Een soort omgekeerde wereld bij jou? Heeft zijn voordelen. Hahaha, zie het van de positieve kant: oud en wijs. Een beetje Plato-feeling.

    (Is het leed hiermee enigszins verzacht?)
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  4. #94
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    De tweede alweer die mij associeert met agressie. I need a (permanent) time out.

    Een soort omgekeerde wereld bij jou? Heeft zijn voordelen. Hahaha, zie het van de positieve kant: oud en wijs. Een beetje Plato-feeling.

    (Is het leed hiermee enigszins verzacht?)
    Paar borden of botten breken, en je bent al gelijk weer afgekoeld. Gele time out kaart voor nu.

    Inderdaad. Ik kan zo een auto repareren of geblinddoekt een satelliet schotel met pakket aansluiten. Maar vraag mij niet om een eitje te breken of thee in te schenken. Aardig van je dat je het enigszins hip probeert te maken dat ik een opa ben. Ik ga even naar schaduwen staren in een grot. (Get it?)

  5. #95
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Paar borden of botten breken, en je bent al gelijk weer afgekoeld. Gele time out kaart voor nu.

    Inderdaad. Ik kan zo een auto repareren of geblinddoekt een satelliet schotel met pakket aansluiten. Maar vraag mij niet om een eitje te breken of thee in te schenken. Aardig van je dat je het enigszins hip probeert te maken dat ik een opa ben. Ik ga even naar schaduwen staren in een grot. (Get it?)
    Ook meteen een gewelddadige stempel. Maar natuurlijk.

    Een eitje breken is ook geen sinecure. Om nog maar te zwijgen over het inschenken van thee. Dat vergt immers accuratesse. Geen druppel buiten het kopje en precies afgestemd op het kopje. Haha, komt er dan een geheel herziene versie? M.nl-versie?
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  6. #96
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Ook meteen een gewelddadige stempel. Maar natuurlijk.

    Een eitje breken is ook geen sinecure. Om nog maar te zwijgen over het inschenken van thee. Dat vergt immers accuratesse. Geen druppel buiten het kopje en precies afgestemd op het kopje. Haha, komt er dan een geheel herziene versie? M.nl-versie?
    Aangezien we toch bezig zijn. Stikker, stempel en kaart. Goed gedaan in 1 nacht.

    Heb je daar tegenwoordig certificaten voor nodig? Verklaart wel veel. Voor dat inschenken moet je toch wel je afstudeert stage in Marokko hebben gelopen. Bij mij is het juist andersom. Bijna geen druppel in het kopje. Je brengt me op ideeën. Gaat binnenkort komen.