+ Reageer
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
16 tot 30 van 57
    Alhamdoelillah^_^

Reacties
    1.304
    29-10-2006

Citaat Geplaatst door La_vie_en_rose. Bekijk reactie
    Nog niet bij stilgestaan

Ik heb mezelf die vraag nooit gesteld
    Waarom?
    Citaat Geplaatst door terminator800 Bekijk reactie
    Turkije-Finland
    Wannieer?

MVC Lid

Reacties
    471
    16-03-2015

Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    Aww, mama's zijn er altijd beter in. Al kan ik daarna nooit spullen terugvinden, daarom laten we het haar al 15+ jaren niet doen.

Mooie dingen, word ik ook blij van. Behalve koud water, kan geen superkoud water drinken.

Hoe drink jij je koffie? Melk suiker enz?

Haha, ja. Je kon er binnen een half uur 10 van kauwen. Smaak weg, hup een andere
    Ik kocht ze voor de stickers haha.
    Die ken ik nog met die stickers, dan leek het net of je tattoo had niet? Waren wit langwerpig met ribbels niet?

Liberar el guanché

Reacties
    2.011
    24-06-2013

mieren zien werken

You're living, you occupy space, and you have mass. You know what that means ? You Matter

"Little knowledge of science makes man an atheist, but in-depth study of science makes him a believer in God"

Alhamdoelillah^_^

Reacties
    1.304
    29-10-2006

Citaat Geplaatst door Accelerator Bekijk reactie
    mieren zien werken
    Haha, voel je je dan niet lui in vergelijking met hen? Ze werken heel erg hard.
    Citaat Geplaatst door pallestijn Bekijk reactie
    Die ken ik nog met die stickers, dan leek het net of je tattoo had niet? Waren wit langwerpig met ribbels niet?
    Die zijn veel ouder, waren tattoos. Ik heb het over echte stickers. Ik plakte ze in mijn Pokemonschrift

MVC Lid

Reacties
    471
    16-03-2015

Die zijn veel ouder, waren tattoos. Ik heb het over echte stickers. Ik plakte ze in mijn Pokemonschrift
    Tijden van pokemon was ik al bezig met meisjes

Liberar el guanché

Reacties
    2.011
    24-06-2013

soms maar ik vascineer me over hoe klein ze zijn en ze hun ding doen en wij nog eens zelf als mensen klein zijn in de wereld yet alone the univers.
    maar deze 2 strijders zie ik hier rontselen om the hive inleven te houden nobele wezentjes zonder angst
    al pak je ze uit andere plekken in de wereld dan nog werken ze samen ( de bekende zwarte miertjes he )

kunnen we veel van leren

You're living, you occupy space, and you have mass. You know what that means ? You Matter

"Little knowledge of science makes man an atheist, but in-depth study of science makes him a believer in God"

.

Reacties
    1.026
    27-11-2009

Een oprechte glimlach.

MVC Lid

Reacties
    118
    06-04-2013

Ik weet t niet.
    .

Alhamdoelillah^_^

Reacties
    1.304
    29-10-2006

Citaat Geplaatst door pallestijn Bekijk reactie
    Tijden van pokemon was ik al bezig met meisjes

Pokemon was beter.
    soms maar ik vascineer me over hoe klein ze zijn en ze hun ding doen en wij nog eens zelf als mensen klein zijn in de wereld yet alone the univers.
    maar deze 2 strijders zie ik hier rontselen om the hive inleven te houden nobele wezentjes zonder angst
    al pak je ze uit andere plekken in de wereld dan nog werken ze samen ( de bekende zwarte miertjes he )

kunnen we veel van leren
    En hoe ze met zoveel tegelijk (alsnog heel klein qua totale grootte) een heel ondergronds bouwwerk kunnen oprichten.
    Al die gangetjes, kamertjes, ademgootjes etc. Was een keertje een docu over mieren op tv waarbij ze lood (volgens mij) goten in een mierennest en het zand daarna weghaalden (zooo zielig voor de mieren, die werden levend gelavacuteerd)
    Maar je kon daarna hun nest zien, was een paar kubieke meter groot, erg indrukwekkend. SubhanAllah.

Alhamdoelillah^_^

Reacties
    1.304
    29-10-2006

Citaat Geplaatst door Frederik Bekijk reactie
    Een oprechte glimlach.
    Soms is het makkelijk, soms is het wat lastiger om oprecht te glimlachen.
    Kan jij oprecht glimlachen dezer dagen?
    Citaat Geplaatst door taqwa_lillah Bekijk reactie
    Ik weet t niet.
    Denk na!! spiertjes, sporten, een persoon, iets van eten, het weer, een land..??

Liberar el guanché

Reacties
    2.011
    24-06-2013

Pokemon was beter.

En hoe ze met zoveel tegelijk (alsnog heel klein qua totale grootte) een heel ondergronds bouwwerk kunnen oprichten.
    Al die gangetjes, kamertjes, ademgootjes etc. Was een keertje een docu over mieren op tv waarbij ze lood (volgens mij) goten in een mierennest en het zand daarna weghaalden (zooo zielig voor de mieren, die werden levend gelavacuteerd)
    Maar je kon daarna hun nest zien, was een paar kubieke meter groot, erg indrukwekkend. SubhanAllah.
    soubhana allah hoe hun zijn
    ze zijn met zn alle 1 lichaam he met zenuwbanen die alles door geeft.
    drm zijn ze zo snel in reageren als er iets valt of komt of instort.

ja daar kan ik echt boos om worden, ze doen dat vaak bij agressieve rode mieren maar alsnog dat is geen manier om met levende wezens om te gaan

MVC Lid

Reacties
    393
    24-01-2017

oh daar moet ik lang over nadenekn
    @KERSEN_TAART
    Twitter @kersen_taart
    Insta Kersen_taart

Alhamdoelillah^_^

Reacties
    1.304
    29-10-2006

soubhana allah hoe hun zijn
    ze zijn met zn alle 1 lichaam he met zenuwbanen die alles door geeft.
    drm zijn ze zo snel in reageren als er iets valt of komt of instort.

ja daar kan ik echt boos om worden, ze doen dat vaak bij agressieve rode mieren maar alsnog dat is geen manier om met levende wezens om te gaan

Communicatielevel 273818139 tussen hen.
    Precies, zelfs voor de wetenschap en het verzamelen van gegevens is dat too much, ze plegen genocide op een hele mierenkolonie:/

.

Reacties
    1.026
    27-11-2009

Ohja en van babies en kinderen.

.

Reacties
    1.026
    27-11-2009

Soms is het makkelijk, soms is het wat lastiger om oprecht te glimlachen.
    Kan jij oprecht glimlachen dezer dagen?

Denk na!! spiertjes, sporten, een persoon, iets van eten, het weer, een land..??
    Tuurlijk, ik glimlach niet als het niet oprecht is