+ Reageer
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 2 3 4
46 tot 57 van 57
    Alhamdoelillah^_^

Reacties
    1.269
    29-10-2006

Citaat Geplaatst door LilMama Bekijk reactie
    Omringd zijn met de mensen waarvan ik veel hou, frisse neus halen wanneer je maar wilt, normale nachtrust, onafhankelijk en zelfstandig zijn( vooral in mijn situatie nu) Misschien niet klein, maar goed je kan niet alles hebben. Alhamdoelillah. Verder een goed boek lezen over het geloof en leven doet me goed. Complimenten krijgen van mijn lieve mama maakt me hele dag goed. Groet krijgen van mijn geliefde zusters.

Hou ook van lachen om droge humor. Soms moet ik ergens om lachen waar anderen er niet om kunnen lachen haha.
    Moge Allah je die dingen en veeel, veeel meer geven. Ameen!

Gaat het al wat beter met je?

Love Allaah.

Reacties
    606
    13-12-2009

Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    Moge Allah je die dingen en veeel, veeel meer geven. Ameen!

Gaat het al wat beter met je?
    Nog steeds zelfde, maar Alhamdoelillah. Alleen koorts is beetje gezakt van 41,6 naar 39,8. Dus dat gaat wel goede kant op.

Hoe gaat het met jou en je familie?
    -, Happy moments, Praise God. Difficult moments, Seek God. Painful moments, Trust God. Every moment, Thank God.

Liberar el guanché

Reacties
    1.952
    24-06-2013

ze komen wel met gekke dingen.

https://youtu.be/leq1prezI6E

You're living, you occupy space, and you have mass. You know what that means ? You Matter

"Little knowledge of science makes man an atheist, but in-depth study of science makes him a believer in God"

Alhamdoelillah^_^

Reacties
    1.269
    29-10-2006

Nog steeds zelfde, maar Alhamdoelillah. Alleen koorts is beetje gezakt van 41,6 naar 39,8. Dus dat gaat wel goede kant op.

Hoe gaat het met jou en je familie?
    Oei alhamdoelillah, maar dat is alsnog heel veel Allah y shafiek

[QUOT

Beter, alhamdoelillah<3

Love Allaah.

Reacties
    606
    13-12-2009

Oei alhamdoelillah, maar dat is alsnog heel veel Allah y shafiek

[QUOT

Beter, alhamdoelillah<3
    Ameen schat. Ik ga er weer vandoor en slaap pakken als het me lukt tot fajr. Fijne nachtrust allemaal en moge Allaah over jullie waken, Ameen.

Alhamdoelillah fijn om te lezen dat het beter gaat. Insha Allaah komen er alleen maar betere tijden aan voor jullie♡♡
    -, Happy moments, Praise God. Difficult moments, Seek God. Painful moments, Trust God. Every moment, Thank God.

Alhamdoelillah^_^

Reacties
    1.269
    29-10-2006

Citaat Geplaatst door Accelerator Bekijk reactie
    SubhanAllah, Elk dier/materiaal heeft zoveel meer functies.

Alhamdoelillah^_^

Reacties
    1.269
    29-10-2006

Ameen schat. Ik ga er weer vandoor en slaap pakken als het me lukt tot fajr. Fijne nachtrust allemaal en moge Allaah over jullie waken, Ameen.

Alhamdoelillah fijn om te lezen dat het beter gaat. Insha Allaah komen er alleen maar betere tijden aan voor jullie♡♡
    Moge Allah je rust geven. ameen!

De komende 6 weken nog niet echt, maar alle lichtpuntjes tellen mee. Komt goed InshaAllah

Smile.^^

Reacties
    27
    10-07-2012

Positiviteit, kinderen , een behoeftige helpen, stilte/rust, kennis vergaren en nog veel meer dingen.

Liberar el guanché

Reacties
    1.952
    24-06-2013

SubhanAllah, Elk dier/materiaal heeft zoveel meer functies.
    snap je hoeveel wonderen wij nog moeten ontdekken en wij zitten hier wapens te fixen maar ziekenhuizen geven nog chemo kuurtjes

You're living, you occupy space, and you have mass. You know what that means ? You Matter

"Little knowledge of science makes man an atheist, but in-depth study of science makes him a believer in God"

Alhamdoelillah^_^

Reacties
    1.269
    29-10-2006

Citaat Geplaatst door bloemie Bekijk reactie
    Positiviteit, kinderen , een behoeftige helpen, stilte/rust, kennis vergaren en nog veel meer dingen.
    Mooie dingen, kan me er in vinden. Zonlicht, glimlachende mensen, samen eten met het gezin, samen voor de tv zitten zelfs het zijn de kleine dingen in het leven die het leven betekenis geven.
    snap je hoeveel wonderen wij nog moeten ontdekken en wij zitten hier wapens te fixen maar ziekenhuizen geven nog chemo kuurtjes
    Wapens=geld, en chemokuren is nog meer geldopbrengst. Never change a working formula
    Zolang het geld opbrengt, zullen ze ermee doorgaan.

Liberar el guanché

Reacties
    1.952
    24-06-2013

Mooie dingen, kan me er in vinden. Zonlicht, glimlachende mensen, samen eten met het gezin, samen voor de tv zitten zelfs het zijn de kleine dingen in het leven die het leven betekenis geven.

Wapens=geld, en chemokuren is nog meer geldopbrengst. Never change a working formula
    Zolang het geld opbrengt, zullen ze ermee doorgaan.
    als geld echt final frontier van wetenschap is voor de mens.
    verdienen wij ons eind ik zeg eerlijk

Alhamdoelillah^_^

Reacties
    1.269
    29-10-2006

als geld echt final frontier van wetenschap is voor de mens.
    verdienen wij ons eind ik zeg eerlijk
    Wetenschap in zn geheel misschien niet, maar een groot deel ervan wel. Medicijnen, meer rendement van een groenteplant en fruitbomen, onderzoek naar massa/koopgedrag voor marketingdoeleinden enz. Veel onderzoeken hebben er wel mee te maken uiteindelijk.