1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Dat gezegd hebbende wil ik overigens wel toevoegen dat burgerdoden, ook al probeert men die te vermijden, verschrikkelijk zijn.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    De tactiek van westerse nieuwszenders is dat iedere keer wanneer er genocide wordt gepleegd op moslims dan halen zij 'menselijk schild ' erbij
    met andere woorden de racisten gooien nooit zomaar bommen op moslims en als er burgerdoden vallen is het altijd de schuld van de moslims in dat land. Alsof moslims het niet erg vinden wanneer die burgers worden gedood als er strijders in de buurt waren. Laten we één ding voorop stellen: Het westen voert een oorlog tegen de islamitische bevolking van zowel Syrië als Irak. Ze kiezen continu burgerdoelen uit om de bevolking schrik aan te jagen en om hen aan te zetten om in opstand te komen tegen IS of andere groeperingen die zich verzetten tegen degenen die hun land hebben gemaakt tot een spel van belangen van de landen die hen bombarderen. In 2003-2012 is deze zelfde tactiek toegepast, de 'shock and awe' tactiek. Bombarderen van burgerdoelen met als doel dat de mensen in opstand zouden komen tegen hun regering ( Saddam)

    Maar jullie moeten één ding weten en dat is dat die burgers die door de racisten zijn gedood nooit vergeten zullen worden en allemaal opgeschreven zullen worden bij het aantal moslims die zijn gedood door de racisten die een ideologische racistische oorlog voeren tegen de moslims, welke excuses zij ook zullen verzinnen

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Dat gezegd hebbende wil ik overigens wel toevoegen dat burgerdoden, ook al probeert men die te vermijden, verschrikkelijk zijn.
    Verkoop die bullshit aan je moeder vieze hypocriete hond

    Ik had dus toch gelijk dat jij juicht om al de moslims die gedood worden door jouw russische en amerikaanse idolen

    Niet meer tegen mij praten vuile kankerzionist

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Ik snap wat je zegt maar ik ben het niet met je eens, in ieder geval niet volledig. Hier is waarom:

    Ten eerste wordt er geen genocide gepleegd tegen moslims, de eerste Irak oorlog is aangegaan omdat Saddam Koeweit wilde onderdrukken. In Koeweit wonen ook moslims, zoals je weet. Het Westen is Koeweit te hulp geschoten, terrecht in mijn optiek.

    De tweede Irak oorlog was compleet onterecht, gebaseerd op leugens. Hier denken wij hetzelfde over gok ik. Over Gadaffi twijfel ik, de man zelf was een slecht persoon maar Lybie was wel welvarend. Dat de Navo (en dit keer inderdaad de Navo ipv de VS) daar heeft ingegrepen was goed (denk ik), de navolging door andere organisaties was echter een drama. En nu is er Syrie, Assad is een slecht persoon maar hij kan inmiddels niet meer simpel weg worden gehaald.

    De burgerdoelen waar jij het over hebt, zijn vaak ziekenhuizen, scholen etc. waar bijvoorbeeld IS zich graag nestelt om luchtaanvallen te voorkomen. Het is, naar mijn mening, niet zo dat burgerdoelen expres worden gebombardeerd. De shock-and-awe waar jij het over hebt is de vertoning van zoveel militaire macht dat het leger van een ander land binnen een week volledig wordt ontmanteld, zoals in Irak is gebeurd. Het heeft totaal niets te maken met het bombarderen van burgerdoelen. Ik erken overigens wel dat er wel degelijk bombardementen zijn uitgevoerd waarbij burgerdoelen zijn geraakt zonder dat daar sprake was van bijvoorbeeld een 'menselijk' schild, dit is verwerpelijk.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Je hoeft geen moeite te doen vieze zionist. Ik kan je berichten niet zien, ga maar propaganda voeren tegen je moeder. Ik ben wakker, mij bespeel je niet met je hypocriete spelletjes zoals jullie die imbecielen bespelen in de islamitische landen die zo naief zijn als kinderen van 6

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    Je hoeft geen moeite te doen vieze zionist. Ik kan je berichten niet zien, ga maar propaganda voeren tegen je moeder. Ik ben wakker, mij bespeel je niet met je hypocriete spelletjes zoals jullie die imbecielen bespelen in de islamitische landen die zo naief zijn als kinderen van 6
    Ehrr, ok. Beetje jammer zo'n reactie. Ik leg stap voor stap mijn visie uit maar simpelweg omdat die visie niet geheel strookt met jouw extreme ideeen ben ik een 'kankerzionist', beleef ik plezier in dode moslims en vind je het zelfs nodig mijn moeder er bij te halen.

    Maar goed wat jij wilt. Radicaliseer maar rustig door, dat zal je vast veel goeds brengen.

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    1.479
    08-02-2017

    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    Je hoeft geen moeite te doen vieze zionist. Ik kan je berichten niet zien, ga maar propaganda voeren tegen je moeder. Ik ben wakker, mij bespeel je niet met je hypocriete spelletjes zoals jullie die imbecielen bespelen in de islamitische landen die zo naief zijn als kinderen van 6
    De kuffar bespeelt julliie nedermarokkanen als een viool of denk je nou werkelijk dat jij beter bent dan mensen in de islamitische landen omdat jij in een achterstandswijk in gouda bent geboren. Ga die hardheid maar gebruiken als de kuffar de islam en moslims aanvalllen waar jullie in nederland tot nu geen antwoord hebben gegeven .