1. #16
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door Stupefiant Bekijk reactie
    Je hebt bij EY idd Marokkaanse mannen vooral in de audit rollen maar dat is vooralsnog beperkt.
    Zal waarschijnlijk gauw verandering in komen.

    Citaat Geplaatst door Sinister Bekijk reactie
    en hoe is hun imaan?

    let me guess...dat is iets tussen hun en Allah
    (Marokkaanse) moslimvrouwen geven hun imaan integraal op, zodra ze gaan werken. Makes sense, really.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Citaat Geplaatst door Stupefiant Bekijk reactie
    Niet verrast, heb er gewoon nooit wat van meegekregen.
    Nee klopt haha. Je kunt niet zo gedetailleerd over je werk spreken, als je een functie daar hebt. Heeft ook met dat te maken.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    2.176
    16-04-2009

    Citaat Geplaatst door Zohra0 Bekijk reactie
    Nou ik kan je wel melden, dat wij vrouwen er zeerrr gelukkig mee kunnen zijn. Dus maak je vooral niet druk. Ik bedoel die vrouwen en ik, hebben zelf een bewuste en weloverwogen studiekeuze gemaakt. Het is niet dat ze verplicht een baantje hebben bij de AH omdat ze dat geld nodig hebben. Niet dat daar iets mis mee is. Louter een voorbeeld om duidelijk te maken dat het ons juist gelukkig maakt en we er ook daarom voor kiezen. Waarom anders zoveel jaren studeren, studeren, terwijl we ook andere opties hebben. Meiden ik ben teots op jullie, inshaallah zullen jullie nog veel bereiken.
    Uuhh ik weet eigenlijk niet met welke toon ik je reactie moet lezen, Maar goed.
    Ik ben ook een vrouw. En ik heb ook een opleiding genoten in die richting en ook het werk ervaren. En ik deel gewoon mijn ervaring. Theorie is heel interessant en vooral als je een universitaire studie doet, zie je niet altijd veel van de praktijk. (Hebben ze tegenwoordig wel verandering in gebracht gelukkig). Maar de praktijk kan je echt heel anders ervaren en ik vond het tegenvallen. Ik ben niet carrière gericht, dus ik neem makkelijk genoegen met de andere opties ondanks ik ook jaren hard heb gestudeerd. Ik heb gestudeerd om me te ontwikkelen en mijn toekomst gemakkelijk te maken. Vooral als je je bedenkt dat je later inShaAllah ook een huishouden moet runnen. En dat zie ik niet in een baan waarbij je heel hard en veel moet werken om überhaupt opgemerkt te worden binnen de organisatie. Zelfs de mannen geven direct toe dat dat zo is. But hey, that's me. Moge Allah swt het een ieder gemakkelijk maken. Ik gun elke zuster de functie waar zij alle voldoening uit kan halen.

    Citaat Geplaatst door xMtalsia Bekijk reactie
    ".. La Takoen 3aaliman 7ata Takoen Bi 3ilmika 3aamilan.."


  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    517
    14-09-2016

    Citaat Geplaatst door xMtalsia Bekijk reactie
    Uuhh ik weet eigenlijk niet met welke toon ik je reactie moet lezen, Maar goed.
    Ik ben ook een vrouw. En ik heb ook een opleiding genoten in die richting en ook het werk ervaren. En ik deel gewoon mijn ervaring. Theorie is heel interessant en vooral als je een universitaire studie doet, zie je niet altijd veel van de praktijk. (Hebben ze tegenwoordig wel verandering in gebracht gelukkig). Maar de praktijk kan je echt heel anders ervaren en ik vond het tegenvallen. Ik ben niet carrière gericht, dus ik neem makkelijk genoegen met de andere opties ondanks ik ook jaren hard heb gestudeerd. Ik heb gestudeerd om me te ontwikkelen en mijn toekomst gemakkelijk te maken. Vooral als je je bedenkt dat je later inShaAllah ook een huishouden moet runnen. En dat zie ik niet in een baan waarbij je heel hard en veel moet werken om überhaupt opgemerkt te worden binnen de organisatie. Zelfs de mannen geven direct toe dat dat zo is. But hey, that's me. Moge Allah swt het een ieder gemakkelijk maken. Ik gun elke zuster de functie waar zij alle voldoening uit kan halen.
    Amien. Een normale toon. Tuurlijk ieder voor zich. Een ieder weet wat hij of zij kan en wil. Ik snap jouw verklaring over het huishouden etc niet. Maar oke dat punt is dan ook duidelijk gemaakt. Een huishouden runnen is wel te doen in combinatie met een baan. Met kinderen snap ik dat je thuis zou willen blijven, geen moeder zou dat willen missen. Daarnaast heb je ook genoeg vrouwen die ervoor kiezen om te stoppen met werken zodra ze gaan trouwen. Je blijft wel een deel houden die daar weer niet voor kiest en ik heb daar geen expliciete mening over. Ik heb alleen maar respect voor een ieders keuze.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    2.176
    16-04-2009

    Citaat Geplaatst door Zohra0 Bekijk reactie
    Amien. Een normale toon. Tuurlijk ieder voor zich. Een ieder weet wat hij of zij kan en wil. Ik snap jouw verklaring over het huishouden etc niet. Maar oke dat punt is dan ook duidelijk gemaakt. Een huishouden runnen is wel te doen in combinatie met een baan. Met kinderen snap ik dat je thuis zou willen blijven, geen moeder zou dat willen missen. Daarnaast heb je ook genoeg vrouwen die ervoor kiezen om te stoppen met werken zodra ze gaan trouwen. Je blijft wel een deel houden die daar weer niet voor kiest en ik heb daar geen expliciete mening over. Ik heb alleen maar respect voor een ieders keuze.
    Het leek eerder alsof je me wilde vertellen dat ik niet weet waar ik het over heb.
    Kort gezegd sta ik niet te wachten op een leven waar je constant heen en weer aan het rennen bent. Werk en een huishouden gaat prima samen, maar het moet leuk blijven. Ik wil dus ook genoeg tijd hebben om mijn eigen ding te doen en te genieten van het leven met mijn naasten. Ieder zijn keuze Indd. Alhamdoulillah 3ala ***** 7aal.

    Citaat Geplaatst door xMtalsia Bekijk reactie
    ".. La Takoen 3aaliman 7ata Takoen Bi 3ilmika 3aamilan.."


  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Citaat Geplaatst door Sinister Bekijk reactie
    en hoe is hun imaan?

    let me guess...dat is iets tussen hun en Allah
    Vakkenvuller
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    158
    29-04-2009

    zit liever in drugs weet hoe **** erg het is werken met rente pkk ya wledie 3la grote zonde

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    116
    09-01-2016

    Citaat Geplaatst door CapoDiTutiCapi Bekijk reactie
    zit liever in drugs weet hoe **** erg het is werken met rente pkk ya wledie 3la grote zonde
    Jij betaald je huur met uitkeringsgeld wat een deel is van onze rente inkomens. De staat herinvesteerd trouwens dat geld en ontvangt er rente over voordat het naar jouw bank gaat. 3la dubbele pkk zonde yeh wledi. Met drugs erbij bij jij de triple zondaar. Mijn advies; uitkering geld meteen door het toilet spoelen en alleen drugs geld eten...
    J'ai appris à chuter, j'ai appris à perdre

  9. #24
    Beni Touzine ♡

    Reacties
    79
    01-09-2016

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Inderdaad. Ook bij defensie en binnenlandse zaken zijn ze aan het rollen. Ze doen het echt beter dan de gemiddelde Nederlandse.
    Heel fout dit. Maar ik moest wel lachen.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    158
    29-04-2009

    uitkering daar wil je niet in ouwe raak je impotent van vroeger voor mij tijd waren wel goede tijden

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    158
    29-04-2009

    waarom loopt iedereen te kankeren op die dealers maar die shab rente zijn veel malen erger

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    116
    09-01-2016

    Citaat Geplaatst door CapoDiTutiCapi Bekijk reactie
    waarom loopt iedereen te kankeren op die dealers maar die shab rente zijn veel malen erger
    Je verwart drugs met voedselpakketten
    J'ai appris à chuter, j'ai appris à perdre

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    2.663
    29-08-2013

    Citaat Geplaatst door Stupefiant Bekijk reactie
    Komt omdat wij mannen te druk bezig zijn om opsporing verzocht te domineren ipv het goede voorbeeld te geven en onze zusjes in het bedrijfsleven voort te trekken. Kneus, ga is op andere volken schijten.
    Hallelujaaaa!
    Ragaa'ouni einaik El- ayam illi rahou.
    A'alamouni andam, a'ala El-madhi ou gerahou.

    Illi shouftouh abli ma'tshoufak a'ynaiyah.

    Omri dayah yehsibouh izay a'Alaya. <3

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    116
    09-01-2016

    MJLR gaat sinds deze topic alleen maar over hoogopgeleid vs lager geschoolden
    J'ai appris à chuter, j'ai appris à perdre

  15. #30
    Non-conformist

    Reacties
    11.062
    14-04-2009

    Ben er zelf inmiddels uitgestapt maar klopt. Ik zag ze veel. Toen de mannen bezig waren met lala w mali hebben de vrouwen hun atudies doorgezet en dat is ook hoe het in die wereld gepresenteerd is.

    Variables are the only constants in the world..