1. #61
    Verbannen

    Reacties
    1.827
    18-01-2017

    Citaat Geplaatst door badguy277 Bekijk reactie
    ik zie ze alleen domineren in kelderboxen
    lol

  2. #62
    MVC Lid

    Reacties
    116
    09-01-2016

    Citaat Geplaatst door lapuissance Bekijk reactie
    Marokkaanse vrouwen deze tijden denken dat ze beter zijn dan dr rest. Ze hebben het gevoel dat ze beter verdienen dan een Marokkaanse man.De gemiddelde Marokkaanse man heeft nafs, heeft trots en eer en ziet zijn vrouw er het liefst netjes bij lopen. Walakin deze carrière vrouwen moeten wel in rokjes en met make up op de werkvloer kunnen rondlopen, anders is het snel afgelopen met hun carrière.
    Bro vanwaar die opgekropte negativiteit? Ik weet dat je om jouw volk geeft, respect, maar leer het collectief los te laten. De vrouwen met schaamte zullen dezelfde mannen treffen, zoals die poppetjes met poppen zullen leven. Life is easy
    J'ai appris à chuter, j'ai appris à perdre

  3. #63
    Verbannen

    Reacties
    3.238
    25-03-2015

    Citaat Geplaatst door Stupefiant Bekijk reactie
    Bro vanwaar die opgekropte negativiteit? Ik weet dat je om jouw volk geeft, respect, maar leer het collectief los te laten. De vrouwen met schaamte zullen dezelfde mannen treffen, zoals die poppetjes met poppen zullen leven. Life is easy
    hey

  4. #64
    6 gebruikers

    Reacties
    2.691
    22-02-2013

    Dat zijn carriere moslima's. Bedrijfsuitje hebben met mannelijke collega's en sociaal lekker over seks praten in het bedrijfsleven.

  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    116
    09-01-2016

    Citaat Geplaatst door Sabon_Beldi Bekijk reactie
    Dat zijn carriere moslima's. Bedrijfsuitje hebben met mannelijke collega's en sociaal lekker over seks praten in het bedrijfsleven.
    Is dat zo Sabon?
    J'ai appris à chuter, j'ai appris à perdre