+ Reageer
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
16 tot 30 van 60
    Koekenbakker.

Reacties
    1.767
    22-05-2013

Cirkel. [emoji38]

een gevoelige man

Reacties
    11
    30-01-2017

Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    Roken is idd niet goed. Over -+3 maanden is het Ramadan, probeer alvast af te bouwen. Dan kan je misschien tegen die tijd helemaal stoppen. Zoek een moskeemaatje, vraag gewoon aan de imaam naar sociale bijeenkomsten en jongerengroepen.
    soms heb ik geld te kort, dan is dat helemaal flimpen man, maar ik doe dampen, en als die vloeistof op is wajaw. heb low budget een Turkse jongeman heeft me drie sigaretten gegeven en heb nog een beetje vloeistof, volgende keer beter opletten. ik ben net figuurlijk gevallen, nu op gestaan zeg maar, ik ga door wat ik deed, ik was goed bezig, ik houd deze structuur vast.
    marahba

Alhamdoelillah^_^

Reacties
    1.304
    29-10-2006

Citaat Geplaatst door mohamedxfatiha Bekijk reactie
    soms heb ik geld te kort, dan is dat helemaal flimpen man, maar ik doe dampen, en als die vloeistof op is wajaw. heb low budget een Turkse jongeman heeft me drie sigaretten gegeven en heb nog een beetje vloeistof, volgende keer beter opletten. ik ben net figuurlijk gevallen, nu op gestaan zeg maar, ik ga door wat ik deed, ik was goed bezig, ik houd deze structuur vast.
    Volgens mij wil je niet stoppen met roken?
    Als je het niet wil is het toch geen probleem, dan ga je ermee door. Is alleen wel superslecht voor je longen. +voor je vrouw en kids later.

Trotse papa.

Reacties
    4.057
    15-12-2007

Citaat Geplaatst door Gehoekt Bekijk reactie
    Cirkel. [emoji38]
    Ik heb honger.

een gevoelige man

Reacties
    11
    30-01-2017

Citaat Geplaatst door kajol4life Bekijk reactie
    Volgens mij wil je niet stoppen met roken?
    Als je het niet wil is het toch geen probleem, dan ga je ermee door. Is alleen wel superslecht voor je longen. +voor je vrouw en kids later.
    probleem is deze patroon van leven lukt het mij gewoon niet, ik denk wel als mijn vrouw er is, steun 24 uur weet je wel, het is heel raar, voor zieke mensen is het heel moeilijk
    marahba

een gevoelige man

Reacties
    11
    30-01-2017

natuurlijk blond haar met bruine ogen is echt mooi man
    kajol welke kleur ogen heb je
    marahba

Alhamdoelillah^_^

Reacties
    1.304
    29-10-2006

natuurlijk blond haar met bruine ogen is echt mooi man
    kajol welke kleur ogen heb je
    De kleur van leegte

probleem is deze patroon van leven lukt het mij gewoon niet, ik denk wel als mijn vrouw er is, steun 24 uur weet je wel, het is heel raar, voor zieke mensen is het heel moeilijk
    Ghair inshaAllah, heb sabr. Nog een paar maandjes inshaAllah.

een gevoelige man

Reacties
    11
    30-01-2017

morgen sporten en jij wanneer joggen ?
    marahba

flying high

Reacties
    345
    22-05-2016

Je verwacht te snel resultaat. En je hebt niet veel discipline. Je moet meer structuur aanbrengen in je leven.

Roken is een hele moeilijke verslaving om van af te komen, zelfs zwaarder dan bepaalde harddrugs. Maar ook daar kun je hulp voor zoeken. Alleen zal het je denk ik niet lukken, tenzij je vanuit je geloofsovertuiging stopt want roken is haram.

een gevoelige man

Reacties
    11
    30-01-2017

ik weet nu al dat ik vanavond niet kan slapen, en wat moet ik nu dus met mijn leven, vannacht een hel dus
    marahba

flying high

Reacties
    345
    22-05-2016

ik weet nu al dat ik vanavond niet kan slapen, en wat moet ik nu dus met mijn leven, vannacht een hel dus
    Jij moet 3 maanden doorbrengen in Sudan/Somaliƫ. Goed geconfronteerd worden met armoede, dorst, honger en uitzichtloosheid. Misschien dat je dan je leven zoals het nu is in een welvarend land als Nederland op waarde weet in te schatten.

Je hebt een woning, kunt eten en drinken wat je wilt, je kunt studeren wat je wilt, werken, jezelf ontplooien, je hebt beschikking tot diverse vormen van medische hulp, de beste gezondheidszorg ter wereld. En nog klaag je als een oud wijf. Als je een beetje dankbaarheid zou tonen aan Allah dan krijg je nog meer goeds.

een gevoelige man

Reacties
    11
    30-01-2017

wat moet ik met Fatiha ze is zo moderno
    marahba

een gevoelige man

Reacties
    11
    30-01-2017

ik leef in armoede, en heb uitzichtloosheid vanwege mijn ziekte, dus ik weet niet wat jij miauwt
    marahba

een gevoelige man

Reacties
    11
    30-01-2017

ik heb vandaag gedroomd hoe ik mijn buurvrouw in bed kon krijgen hahahahahaha echt vreemde droom zeg
    marahba

niet meer gestoord

Reacties
    7.486
    31-12-2013

hoe kom je van roken af?
    Ik ben een maand geleden gewoon gekapt. Mis het ook niet.
    HAGENEESJE