+ Reageer
1 tot 15 van 15
    MVC Lid

Reacties
    3.594
    23-02-2011

Jouw bruiloft..

Als je jouw bruiloft helemaal opnieuw zou mogen doen, wat zou je dan hetzelfde houden en wat zou je veranderen? Zou je meer of minder mensen uitnodigen?
    Zou je dan voor dezelfde locatie kiezen als waar je bent getrouwd? Dezelfde of andere diensten..

Voor de dames die niet getrouwd zijn, hoe wil jij het later doen?

:)

Reacties
    14.585
    01-05-2007

Mijn bruiloft is uiteindelijk niet doorgegaan door overlijden van mijn schoonvader. Alles was tot in de puntjes geregeld.
    Achteraf ben ik blij dat ik het niet heb gegeven en dat dingen zijn gelopen zoals zij zijn gelopen. Mijn verstandhouding met mijn man is er denk ik beter op geworden omdat wij eerder zijn gaan samenwonen.

MVC Lid

Reacties
    733
    16-09-2015

leuk voor jouw familie dan.
    Citaat Geplaatst door HRS__x Bekijk reactie
    Mijn bruiloft is uiteindelijk niet doorgegaan door overlijden van mijn schoonvader. Alles was tot in de puntjes geregeld.
    Achteraf ben ik blij dat ik het niet heb gegeven en dat dingen zijn gelopen zoals zij zijn gelopen. Mijn verstandhouding met mijn man is er denk ik beter op geworden omdat wij eerder zijn gaan samenwonen.

MVC Lid

Reacties
    439
    31-08-2013

als ik het kon terugdraaien geen bruiloft . Dat was altijd mijn wens om geen bruiloft te geven maar ik "moest" het geven .

MVC Lid

Reacties
    499
    19-12-2002

Absoluut anders. Ik zou het dan meer islamitisch geven. In plaats van dj en dakka en noem maar op. Best veel fitna moge Allah mij daarvoor vergeven. En oh ja geen ziana gewoon een leuke jurk en iemand make up laten zetten.

MVC Lid

Reacties
    499
    19-12-2002

Citaat Geplaatst door HRS__x Bekijk reactie
    Heb je dan helemaal geen walima gegeven?

MVC Lid

Reacties
    8
    19-03-2017

In een zaal met traiteur

Married & Mother

Reacties
    1.339
    27-12-2014

Ik zou het precies hetzelfde doen alhamdulilaah.

❤ Mijn kinderen alhamdulilaah ❤

Geen PM's van mannen barakAllaahu feek

MVC Lid

Reacties
    16
    01-02-2017

Citaat Geplaatst door OumHunayn Bekijk reactie
    Als je jouw bruiloft helemaal opnieuw zou mogen doen, wat zou je dan hetzelfde houden en wat zou je veranderen? Zou je meer of minder mensen uitnodigen?
    Zou je dan voor dezelfde locatie kiezen als waar je bent getrouwd? Dezelfde of andere diensten..

Voor de dames die niet getrouwd zijn, hoe wil jij het later doen?
    Je was niet tevreden met je bruiloft. Echt typisch marokkaans dit!
    Waarom zijn meiden niet meer loyaal?

MVC Lid

Reacties
    2.355
    19-09-2012

Mijn bruiloft is nog op de ouderwetse manier gegaan. Gewoon lekker thuis met familie en vriendinnen. Lekker eten, dansen en geen poespas.
    Zou het niet anders willen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MVC Lid

Reacties
    2.507
    08-12-2010

Wij hebben onze bruiloft gescheiden gehouden. Omdat zowel hij als ik beiden een hele grote familie hebben. Vond dat wel vermoeiend. Bij.mijn ouders heb ik bewust voor gekozen om het niet zo groot en uitgebreid te houden. Omdat ik wist dat het de volgende dag bij dd kant van mijn man heel uu gebreid zou zijn.
    Achteraf denk ik van we hadden het beter samen moeten houden. Ondanks grote families.
    Koershi ber mektabe 26juni 2010 S&M

MVC Lid

Reacties
    1.376
    19-06-2008

Mijn bruiloft en henna hebben we groot gevierd
    Veel gasten, waarvan ik 75% niet eens kende, en daarna nooit meer gezien heb.

Heel bijzonder was het wel, mijn man en ik waren oprecht gelukkig.
    En nu nog steeds, het waren mooie dagen
    Als ik het kan overdoen, zou ik het precies zo doen, misschien zelfs nog meer
    Met al die nieuwe diensten die je tegenwoordig hebt.
    the best things are free

MVC Lid

Reacties
    232
    24-11-2013

Wil het 't liefst thuis doen zonder al teveel poespas en niet onnodige mensen uitnodigen. Gewoon klein en knus. Kan niet goed tegen drukte en druk. Een lange en mooie reis in plaats daarvan dan
    Maar mijn familie is daar op tegen

MVC Lid

Reacties
    228
    10-08-2013

Het meest logische is dat de meerderheid niet al die stress zenuwen etc weer willen meemaken.

MVC Lid

Reacties
    554
    26-01-2014

Citaat Geplaatst door Boubii Bekijk reactie
    Wil het 't liefst thuis doen zonder al teveel poespas en niet onnodige mensen uitnodigen. Gewoon klein en knus. Kan niet goed tegen drukte en druk. Een lange en mooie reis in plaats daarvan dan
    Maar mijn familie is daar op tegen
    hetzelfde hier helaas. ik MOET het groot doen van familie.
    terwijl wij man daar niet eens geld voor heeft. dus gaat nog heel spannend worden