+ Reageer
1 tot 11 van 11
    Laa ilaaha il-Allah

Reacties
    1.454
    18-10-2012

Exclamation ➤ Abou Jahjah VS Geert Wilders

Klik hieronder en abonneer voor de meest bijzondere video's!

Laa ilaaha il-Allah

Reacties
    1.454
    18-10-2012

Laa ilaaha il-Allah

Reacties
    1.454
    18-10-2012

Laa ilaaha il-Allah

Reacties
    1.454
    18-10-2012

Verbannen

Reacties
    99
    09-02-2017

Tot nu toe interesting. Even verder kijken.

Verbannen

Reacties
    99
    09-02-2017

Sow eindelijk goede eerlijke analyses. Goed gesprek zeg.

Verbannen

Reacties
    99
    09-02-2017

"Gefeliciteerd je herkent alle tuuutterss"

Verbannen

Reacties
    99
    09-02-2017

Wat ik wel misleidend en niet terecht vind is dat het als een abu jahjah vs wilders strijd wordt neergezet.

Dat is het helemaal niet. Het is gewoon een gesprek op goed denkniveau waarbij analyses worden gedaan naar cause n effect en daarvoor zitten de juiste materiedeskundigen aan tafel

Zo jammer dat zo een dom mens als wilders dan nog zoveel credits krijgt in de titel terwijl hij 0 bijdrage heeft aan het feitelijke gesprek en het een gebalanceerde wisselwerking is tussen aanwezigen dus voor degene die klikken en denken "gaan we weer"

Nee het is echt een andere kijk op zaken dan we normaal van die leeghoofden gewend zijn

Zoals je ziet up ik ff je topic ongevraagd vaak

Verbannen

Reacties
    99
    09-02-2017

Abu Jahjah over Denk exact daarom heb ik ook Denk gestemd.

ALs je de emotionele perikkelen erbuiten laat heeft het een goed programma dat tegenwicht biedt aan het huidig landschap en mensen maar struikelen over het trollgebeuren. Ze zijn net zo slim als op deze site alsof campagne voeren (in liefde en oorlog is alles toegestaan) afdoet aan feitelijke waarden of waarheden. Dat roepen ze op deze mislukte site ook heel snel

Iemand trollt (vermoeden) dus is alles wat je zegt per def niet waar freaking dom

Abu Jajah toch echt een man maar mn hart

Laa ilaaha il-Allah

Reacties
    1.454
    18-10-2012

Citaat Geplaatst door Ede Bekijk reactie
    Abu Jahjah over Denk exact daarom heb ik ook Denk gestemd.

ALs je de emotionele perikkelen erbuiten laat heeft het een goed programma dat tegenwicht biedt aan het huidig landschap en mensen maar struikelen over het trollgebeuren. Ze zijn net zo slim als op deze site alsof campagne voeren (in liefde en oorlog is alles toegestaan) afdoet aan feitelijke waarden of waarheden. Dat roepen ze op deze mislukte site ook heel snel

Iemand trollt (vermoeden) dus is alles wat je zegt per def niet waar freaking dom

Abu Jajah toch echt een man maar mn hart
    Hij heeft vaker goede uitspraken gedaan, onder andere over Palestina die onderdrukt wordt door duivels Israël.

Verbannen

Reacties
    99
    09-02-2017

Citaat Geplaatst door IslamDeWaarheid Bekijk reactie
    Hij heeft vaker goede uitspraken gedaan, onder andere over Palestina die onderdrukt wordt door duivels Israël.
    Zeker ik volg m ook al jaren. Hij heeft visie. Dank voor het plaatsen van deze link.