+ Reageer
Pagina 1 van 3 1 2 3 LaatsteLaatste
1 tot 15 van 36
    MVC Lid

Reacties
    393
    24-01-2017

trouwen

met een niet maagd

wat vind je ervan kan dit wel of niet?

hoe is dat?

@KERSEN_TAART
    Twitter @kersen_taart
    Insta Kersen_taart

MVC Lid

Reacties
    393
    24-01-2017

ja mensne doe maar of je neus bloedt
    @KERSEN_TAART
    Twitter @kersen_taart
    Insta Kersen_taart

MVC Lid

Reacties
    393
    24-01-2017

het is na 12 kijken of jullie neus nog steeds bloedt
    @KERSEN_TAART
    Twitter @kersen_taart
    Insta Kersen_taart

MVC Lid

Reacties
    110
    21-10-2015

De advies van onze profeet is om een maagd te trouwen, dus daar gaat mijn voorkeur ook naar uit
    Ya Allaah laat Oegt Jihad (Elmoejahida) het paradijs doen binnen treden, amien
    Ya Allaah verruim Oegt Jihad (Elmoejahida) haar graf, amien
    Ya Allaah laat Oegt Jihad (Elmoejahida) de vragen goed beantwoorden in haar graf, amien
    Ya Allaah laat Oegt Jihad (Elmoejahida) behoren tot de mensen die de bestraffing van het graf ontlopen, amien
    Ya Allaah schenk Oegt Jihad (Elmoejahida) en haar familie rust, amien

MVC Lid

Reacties
    393
    24-01-2017

Citaat Geplaatst door Vreemdejongen Bekijk reactie
    De advies van onze profeet is om een maagd te trouwen, dus daar gaat mijn voorkeur ook naar uit
    stel je hebt je zakjes niet voor elkaar zoals (1000) volgers op insta) en voor je het weet ben je oud dan zit een maagd bijna niet in....
    @KERSEN_TAART
    Twitter @kersen_taart
    Insta Kersen_taart

MVC Lid

Reacties
    110
    21-10-2015

Citaat Geplaatst door KERSEN_TAART Bekijk reactie
    stel je hebt je zakjes niet voor elkaar zoals (1000) volgers op insta) en voor je het weet ben je oud dan zit een maagd bijna niet in....
    Weet niet wat je bedoelt met insta bla bla ik doe niet aan social media onzin.

Zo lang het een goed gelovige vrouw is zal ik haar nemen, dus ja een niet maagd kan ook.

Met een niet maagd bedoel ik een ges heiden vrouw, een vrouw die geen maagd is om andere redenen zou ik niet nemen
    Ya Allaah laat Oegt Jihad (Elmoejahida) de vragen goed beantwoorden in haar graf, amien
    Ya Allaah laat Oegt Jihad (Elmoejahida) behoren tot de mensen die de bestraffing van het graf ontlopen, amien

MVC Lid

Reacties
    393
    24-01-2017

Weet niet wat je bedoelt met insta bla bla ik doe niet aan social media onzin.

Zo lang het een goed gelovige vrouw is zal ik haar nemen, dus ja een niet maagd kan ook.

Met een niet maagd bedoel ik een ges heiden vrouw, een vrouw die geen maagd is om andere redenen zou ik niet nemen
    wat is verschill tussen gescheiden vrouw na laten we zeggen 5 jaar en realtie? van paar jaar
    @KERSEN_TAART
    Twitter @kersen_taart
    Insta Kersen_taart

MVC Lid

Reacties
    110
    21-10-2015

Citaat Geplaatst door KERSEN_TAART Bekijk reactie
    wat is verschill tussen gescheiden vrouw na laten we zeggen 5 jaar en realtie? van paar jaar
    Gescheiden vrouw is halal benaderd de andere niet, dat laatste kan ik niet mee leven, het zal te veel spoken in mijn hoofd, maar dat wilt niet zeggen dat de laatste een slechte vrouw is, als ze berouw toont voor haar zonde dan alhamdoelillaah, maar ik kan niet met zn persoon leven, zo zit ik in elkaar

Verbannen

Reacties
    565
    19-12-2015

Als je een maagd wilt , zou ik zeggen vraag de vrouw niet om haar hand maar om haar vagina, kun je gelijk even voelen of het er nog zit

MVC Lid

Reacties
    110
    21-10-2015

Citaat Geplaatst door TawhidAwalan Bekijk reactie
    Als je een maagd wilt , zou ik zeggen vraag de vrouw niet om haar hand maar om haar vagina, kun je gelijk even voelen of het er nog zit
    Abdoellah bin masoed berrichtte dat de boodschapper van Allaah zei:

Trouw met maagden, want zij hebben zoetere monden(spraak) en vruchtbaardere baarmoeders en zij zijn makkelijker tevreden te stellen met weinig rijkdom

++++++

Berberse !

Reacties
    409
    26-03-2008

MVC Premium MVC Premium
    Ken jij dan helemaal geen schaamte ?

Verbannen

Reacties
    565
    19-12-2015

Citaat Geplaatst door MAROCIA-DIAMANT Bekijk reactie
    Ken jij dan helemaal geen schaamte ?
    Moet je horen wie het zegt? Mevrouw plakt hier aan elke man en denkt dat ze mij lesje schaamte kan leren.

Verbannen

Reacties
    565
    19-12-2015

Abdoellah bin masoed berrichtte dat de boodschapper van Allaah zei:

Trouw met maagden, want zij hebben zoetere monden(spraak) en vruchtbaardere baarmoeders en zij zijn makkelijker tevreden te stellen met weinig rijkdom

++++++
    Ja , ga het voelen dan? Aangezien dat nr1 reden is om te trouwen bij jullie. Kijken of het nog intact is

MVC Lid

Reacties
    393
    24-01-2017

Gescheiden vrouw is halal benaderd de andere niet, dat laatste kan ik niet mee leven, het zal te veel spoken in mijn hoofd, maar dat wilt niet zeggen dat de laatste een slechte vrouw is, als ze berouw toont voor haar zonde dan alhamdoelillaah, maar ik kan niet met zn persoon leven, zo zit ik in elkaar
    stel als man ben je ook niet heilig speelt dat mee?
    @KERSEN_TAART
    Twitter @kersen_taart
    Insta Kersen_taart

Berberse !

Reacties
    409
    26-03-2008

MVC Premium MVC Premium
    Moet je horen wie het zegt? Mevrouw plakt hier aan elke man en denkt dat ze mij lesje schaamte kan leren.
    Aan wie plak ik dan percies ?