1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.278
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Aboutaleb roept na posteractie op tot kalmte

    Burgemeester Ahmed Aboutaleb heeft maandag de inwoners van Turkse afkomst in zijn stad opgeroepen kalm te blijven in de aanloop naar het Turkse referendum medio april.



    Aanleiding tot zijn oproep is het ophangen en de latere verwijdering (door de politie) van posters van de Turkse president Recep Tayyip Erdogan in een winkeletalage aan de Beijerlandselaan in Rotterdam-Zuid.

    Die werden volgens de politie verwijderd nadat informatie was binnengekomen dat de openbare orde mogelijk in het geding was.

    Via RTV Rijnmond roept Aboutaleb op tot kalmte en rust. "Ik zou het geweldig vinden als we echt weer de rede organiseren", aldus de burgemeester in gesprek met de regionale omroep. Het is volgens hem "ook echt nodig dat iedereen bij de les blijft, want de stad is niet gebaat bij deze vorm van voortdurende escalatie".

    De burgemeester zegt dat iedereen zijn loyaliteit mag hebben, "maar dingen doen die de openbare veiligheid in gevaar brengen, daar moet je van wegblijven". In Rotterdam zijn spanningen onder diverse Turkse groeperingen opgelaaid nadat het de Turkse ministers Cavusoglu (Buitenlandse Zaken) en Kaya (Familiezaken) op grond van de openbare orde was verboden daar toespraken te houden.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    309
    24-01-2014

    Turken zijn mijn matties, we hebben altijd respect voor elkaar. Maar dit soort acties doe je jezelf te kort en ik weet zeker dat veel Turken dit ook niet netjes vinden. Turkse politiek hoort in Turkije en niet daarbuiten. Maar de media moet ook niet overdrijven, want veel aandacht aan dit soort zaken geven is pure propaganda.

    Voor de rest, heeft Erdogan mijn zege

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    2.658
    24-04-2014

    ze moesten netanyahu poster er vlak naast zetten kijken of die roze biggetjes die ook weg zouden halen

  4. #4
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Redactie Bekijk reactie
    Burgemeester Ahmed Aboutaleb heeft maandag de inwoners van Turkse afkomst in zijn stad opgeroepen kalm te blijven in de aanloop naar het Turkse referendum medio april.



    Aanleiding tot zijn oproep is het ophangen en de latere verwijdering (door de politie) van posters van de Turkse president Recep Tayyip Erdogan in een winkeletalage aan de Beijerlandselaan in Rotterdam-Zuid.

    Die werden volgens de politie verwijderd nadat informatie was binnengekomen dat de openbare orde mogelijk in het geding was.

    Via RTV Rijnmond roept Aboutaleb op tot kalmte en rust. "Ik zou het geweldig vinden als we echt weer de rede organiseren", aldus de burgemeester in gesprek met de regionale omroep. Het is volgens hem "ook echt nodig dat iedereen bij de les blijft, want de stad is niet gebaat bij deze vorm van voortdurende escalatie".

    De burgemeester zegt dat iedereen zijn loyaliteit mag hebben, "maar dingen doen die de openbare veiligheid in gevaar brengen, daar moet je van wegblijven". In Rotterdam zijn spanningen onder diverse Turkse groeperingen opgelaaid nadat het de Turkse ministers Cavusoglu (Buitenlandse Zaken) en Kaya (Familiezaken) op grond van de openbare orde was verboden daar toespraken te houden.
    waarom voldoen deze beelden niet aan vrijheid van expressie..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    362
    12-01-2009

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    waarom voldoen deze beelden niet aan vrijheid van expressie..
    Volgens mij voldoen ze wel. Maarrrrr zolang mensen die een 'nee poster' of een 'Gülen' poster ophangen bedreigd en geintimideerd worden is er geen balans en kans op ordeverstoring er cetera.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  6. #6
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door NNR Bekijk reactie
    Volgens mij voldoen ze wel. Maarrrrr zolang mensen die een 'nee poster' of een 'Gülen' poster ophangen bedreigd en geintimideerd worden is er geen balans en kans op ordeverstoring er cetera.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    en is er al iemand aangehouden voor bedreiging..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.555
    04-02-2017

    Posters van hun grote leider ophangen aan een wedkantoor dat gesloten is wegens illegale gokpraktijken getuigt van weinig respect voor die leider.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door _Felix_ Bekijk reactie
    Posters van hun grote leider ophangen aan een wedkantoor dat gesloten is wegens illegale gokpraktijken getuigt van weinig respect voor die leider.
    Het was een gokje

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    1.426
    15-12-2016

    Citaat Geplaatst door Karam990 Bekijk reactie
    ze moesten netanyahu poster er vlak naast zetten kijken of die roze biggetjes die ook weg zouden halen
    wie is de nr 4 van de pvv

    https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Gidi_Markuszower

    Kamervragen iemand? Wordt dit uitvergroot in de media?

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    1.426
    15-12-2016

    Allah ya7mee al Atrak wa ma3ahoum al muslimeen

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    362
    12-01-2009

    Citaat Geplaatst door F40 Bekijk reactie
    wie is de nr 4 van de pvv

    https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Gidi_Markuszower

    Kamervragen iemand? Wordt dit uitvergroot in de media?
    Wat denk je ervan dat die hele PVV uit de kamer moet?

    Dat gezegd hebbende. Waarom zouder er wel mensen met 2 nationaliteiten in de 2e kamer mogen zitten en niet iemand die in Tel Aviv geboren is?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    362
    12-01-2009

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    en is er al iemand aangehouden voor bedreiging..
    Iemand... volgens mij zijn het er veel meer.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    1.426
    15-12-2016

    Citaat Geplaatst door NNR Bekijk reactie
    Wat denk je ervan dat die hele PVV uit de kamer moet?

    Dat gezegd hebbende. Waarom zouder er wel mensen met 2 nationaliteiten in de 2e kamer mogen zitten en niet iemand die in Tel Aviv geboren is?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    lees de link, vertegenwoordiger van Likoud.... volgens mij is dat echt niet van nederland. Maar ja oogkleppen syndroom

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    362
    12-01-2009

    Citaat Geplaatst door F40 Bekijk reactie
    lees de link, vertegenwoordiger van Likoud.... volgens mij is dat echt niet van nederland. Maar ja oogkleppen syndroom
    Kan niet. Hij heeft maar 1 nationaliteit. De Nederlandse.
    En hij zou info hebben doorgespeeld van de AIVD aan de Mossad? De AIVD zou iets weten, wat de Mossagd niet weet? Laat me niet lachen.
    Citaat Geplaatst door F40 Bekijk reactie
    lees de link, vertegenwoordiger van Likoud.... volgens mij is dat echt niet van nederland. Maar ja oogkleppen syndroom

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door NNR Bekijk reactie
    Kan niet. Hij heeft maar 1 nationaliteit. De Nederlandse.
    En hij zou info hebben doorgespeeld van de AIVD aan de Mossad? De AIVD zou iets weten, wat de Mossagd niet weet? Laat me niet lachen.



    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Is het erg raar als de AIVD iets weet dat de mossad niiet weet?

    De man is een vrijwel zeker een klikspaan en tevens veroordeeld voor verboden wapenbezit, onacceptabel om zo iemand in je partij te hebben lijkt me.