1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    744
    07-02-2017

    Citaat Geplaatst door Redactie Bekijk reactie
    Burgemeester Ahmed Aboutaleb heeft maandag de inwoners van Turkse afkomst in zijn stad opgeroepen kalm te blijven in de aanloop naar het Turkse referendum medio april.



    Aanleiding tot zijn oproep is het ophangen en de latere verwijdering (door de politie) van posters van de Turkse president Recep Tayyip Erdogan in een winkeletalage aan de Beijerlandselaan in Rotterdam-Zuid.

    Die werden volgens de politie verwijderd nadat informatie was binnengekomen dat de openbare orde mogelijk in het geding was.

    Via RTV Rijnmond roept Aboutaleb op tot kalmte en rust. "Ik zou het geweldig vinden als we echt weer de rede organiseren", aldus de burgemeester in gesprek met de regionale omroep. Het is volgens hem "ook echt nodig dat iedereen bij de les blijft, want de stad is niet gebaat bij deze vorm van voortdurende escalatie".

    De burgemeester zegt dat iedereen zijn loyaliteit mag hebben, "maar dingen doen die de openbare veiligheid in gevaar brengen, daar moet je van wegblijven". In Rotterdam zijn spanningen onder diverse Turkse groeperingen opgelaaid nadat het de Turkse ministers Cavusoglu (Buitenlandse Zaken) en Kaya (Familiezaken) op grond van de openbare orde was verboden daar toespraken te houden.
    Ik krijg zin om een poster van Erdogan op mijn raam te plakken. Gewoon om die Anti-Erdogans, Koerden en Gülenisten kwaad te maken

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Ik zit eigenlijk niet te wachten op grote posters van welke politicus van een ander land dan ook.
    Ook niet van Merkel of voorheen Obama, whatever.
    Maar ja ach, deze mensen ontlenen blijkbaar een deel van hun eigenwaarde aan kinderachtige pesterijtjes.

    Poster weghalen, die mensen als ze er zijn even uitlachen en verder met de orde van de dag.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    108
    20-03-2017

    Erdogan werkt bij Hollanders als een rode lap op een stier.

  4. #19
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door NNR Bekijk reactie
    Iemand... volgens mij zijn het er veel meer.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    volgens jou kunnen het ook duizenden zijn..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    362
    12-01-2009

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    Is het erg raar als de AIVD iets weet dat de mossad niiet weet?

    De man is een vrijwel zeker een klikspaan en tevens veroordeeld voor verboden wapenbezit, onacceptabel om zo iemand in je partij te hebben lijkt me.
    Hij is niet veroordeeld. Het OM heeft de zaak geseponeerd.
    Hij had een wapenvergunning maar hield zich niet aan het vervoersreglement van dat wapen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    362
    12-01-2009

    Citaat Geplaatst door Omar_37 Bekijk reactie
    Ik krijg zin om een poster van Erdogan op mijn raam te plakken. Gewoon om die Anti-Erdogans, Koerden en Gülenisten kwaad te maken
    Jaaaaaa. Ik hang er een van Gülen op. Gewoon voor de lol.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    362
    12-01-2009

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    volgens jou kunnen het ook duizenden zijn..
    Tientallen denk ik. Jij niet? En ik wil ze allemaal opgepakt.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    De Turkse Erdogan aanhangers zijn simpelweg bezig met provoceren en, met name, intimideren van de Turken die dit referendum toch niet zo zien zitten.

    Nederland pikt dit niet, daarom is het zo'n issue. Dictatoriale trekjes doe je maar in Turkije, niet hier, niet in Duitsland, niet in Denemarken, niet in Belgie, niet in de EU, niet in het Westen.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door Nordin_broeder Bekijk reactie
    Turken zijn mijn matties, we hebben altijd respect voor elkaar. Maar dit soort acties doe je jezelf te kort en ik weet zeker dat veel Turken dit ook niet netjes vinden. Turkse politiek hoort in Turkije en niet daarbuiten. Maar de media moet ook niet overdrijven, want veel aandacht aan dit soort zaken geven is pure propaganda.

    Voor de rest, heeft Erdogan mijn zege
    Klopt, veel turken zijn blijkbaar te nationalistisch dat ze zo graag hun liefde voor hun land ten koste van alles moeten bewijzen hier in NL. Je mag trots zijn op je afkomst maar bij hun is het een soort religie geworden. Ik zie dat bijvoorbeeld in het feit dat zij vaak geloof mengen met Turkse afkomst. Zoals dat Erdogan in Syrië eerst bijna alleen maar Turkmeense troepen steunde terwijl hij de andere groepen links liet liggen. En hayret die actief is op m.nl die continu laat blijken hoe graag hij andere islamitische volken wil onderwerpen aan zijn zogenaamde superieure turkse volk. Dat is niks anders dan nazisme.

    En nee ik mag Erdogan niet. Hij heeft tot nu toe gewoon mijn sympathie verspeeld door zijn spelletjes in Syrië en het feit dat hij verraad heeft gepleegd aan de Syrische bevolking omdat hij zijn meester Putin en Obama/Trump wilde plezieren. Het enige wat hij wel goed heeft gedaan is de miljoenen Syriërs die hij heeft opgenomen, dat zullen we nooit vergeten

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Ik zou tegen de Turken willen zeggen, ik heb niks tegen Turken, maar gedraag je. Je bent in Nederland. Als iemand Erdogan niet sympathiek vind, laat hen dat vinden. Je kunt hen niet dwingen. En deze mensen al helemaal niet bedreigen. Je draagt zo alleen maar bij aan een beeld dat zoals bepaalde mensen zeggen dat de Turkse overheid het bij Turkse Nederlanders voor het zeggen heeft. Laat die paar mensen die tegen hem zijn gewoon tegen hem zijn. Het is niet zo dat hij een waardevollle profeet is die vrij is van elke kritiek.
    Dus laat dat turkse gezeur achterwege, je bent in Nederland, stem op Erdogan en laat andere mensen met rust. Hen aanvallen en bedreigen heeft alleen maar een negatief effect want zoals jullie weten wordt elke imbecieltje die een anti-Erdogan persoon uitscheld breed uitgemeten op elk nieuwskanaal

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    Klopt, veel turken zijn blijkbaar te nationalistisch dat ze zo graag hun liefde voor hun land ten koste van alles moeten bewijzen hier in NL. Je mag trots zijn op je afkomst maar bij hun is het een soort religie geworden. Ik zie dat bijvoorbeeld in het feit dat zij vaak geloof mengen met Turkse afkomst. Zoals dat Erdogan in Syrië eerst bijna alleen maar Turkmeense troepen steunde terwijl hij de andere groepen links liet liggen. En hayret die actief is op m.nl die continu laat blijken hoe graag hij andere islamitische volken wil onderwerpen aan zijn zogenaamde superieure turkse volk. Dat is niks anders dan nazisme.

    En nee ik mag Erdogan niet. Hij heeft tot nu toe gewoon mijn sympathie verspeeld door zijn spelletjes in Syrië en het feit dat hij verraad heeft gepleegd aan de Syrische bevolking omdat hij zijn meester Putin en Obama/Trump wilde plezieren. Het enige wat hij wel goed heeft gedaan is de miljoenen Syriërs die hij heeft opgenomen, dat zullen we nooit vergeten

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    Ik zou tegen de Turken willen zeggen, ik heb niks tegen Turken, maar gedraag je. Je bent in Nederland. Als iemand Erdogan niet sympathiek vind, laat hen dat vinden. Je kunt hen niet dwingen. En deze mensen al helemaal niet bedreigen. Je draagt zo alleen maar bij aan een beeld dat zoals bepaalde mensen zeggen dat de Turkse overheid het bij Turkse Nederlanders voor het zeggen heeft. Laat die paar mensen die tegen hem zijn gewoon tegen hem zijn. Het is niet zo dat hij een waardevollle profeet is die vrij is van elke kritiek.
    Dus laat dat turkse gezeur achterwege, je bent in Nederland, stem op Erdogan en laat andere mensen met rust. Hen aanvallen en bedreigen heeft alleen maar een negatief effect want zoals jullie weten wordt elke imbecieltje die een anti-Erdogan persoon uitscheld breed uitgemeten op elk nieuwskanaal

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    744
    07-02-2017

    Citaat Geplaatst door NNR Bekijk reactie
    Jaaaaaa. Ik hang er een van Gülen op. Gewoon voor de lol.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    Doe wat je niet laten kan.