+ Reageer
Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
1 tot 15 van 17
    MVC Lid

Reacties
    836
    08-01-2017

Wees je man dankbaar...

''O jullie die gelovig zijn! Als een zondaar een bericht naar jullie brengt, trek dat dan na.''

يَـٰٓأَيُّہَا ٱلَّذِينَ ءَامَنُوٓاْ إِن جَآءَكُمۡ فَاسِقُۢ بِنَبَإٍ۬ فَتَبَيَّنُوٓاْ
    (الحُجرَات -6)

MVC Lid

Reacties
    235
    10-08-2013

Vertaal eens

MVC Lid

Reacties
    836
    08-01-2017

Allah ta'ala kijkt niet naar een vrouw die niet dankbaar is tegenover haar man terwijl ze niet zonder hem kan.

''O jullie die gelovig zijn! Als een zondaar een bericht naar jullie brengt, trek dat dan na.''

يَـٰٓأَيُّہَا ٱلَّذِينَ ءَامَنُوٓاْ إِن جَآءَكُمۡ فَاسِقُۢ بِنَبَإٍ۬ فَتَبَيَّنُوٓاْ
    (الحُجرَات -6)

MVC Lid

Reacties
    235
    10-08-2013

Citaat Geplaatst door Umm-Suhayla Bekijk reactie
    Allah ta'ala kijkt niet naar een vrouw die niet dankbaar is tegenover haar man terwijl ze niet zonder hem kan.
    En wie zegt dat een vrouw niet zonder man kan? Van mij apart mag de man van deze aardbol weggeblazen worden.

MVC Lid

Reacties
    416
    24-01-2017

hoeveel dames zijn hier op m.nl dankbaar
    @KERSEN_TAART
    Twitter @kersen_taart
    Insta Kersen_taart

Smile.^^

Reacties
    97
    10-07-2012

Up! Erg belangrijk

MVC Lid

Reacties
    836
    08-01-2017

Citaat Geplaatst door bloemie Bekijk reactie
    Up! Erg belangrijk
    Je man beantwoorden met vriendelijkheid en goede behandeling, de rechten van de echtgenoot is ook enorm groot. Jammer dat weinig vrouwen beseffen hoe belangrijk dit is.

(الحُجرَات -6)

Wonderland

Reacties
    3.652
    25-03-2014

Ma shaa Allah heel mooi
    Stand your ground.

MVC Lid

Reacties
    836
    08-01-2017

Geen dag voorbij gegaan dat ik niet dankbaar ben geweest. De mooiste persoon die ik ooit heb gekend.

(الحُجرَات -6)

MVC Lid

Reacties
    235
    10-08-2013

Geen dag voorbij gegaan dat ik niet dankbaar ben geweest. De mooiste persoon die ik ooit heb gekend.
    Ja ja we weten het de super vrome vrouw.

MVC Lid

Reacties
    836
    08-01-2017

La_vie_en_rose.
    MVC Lid
    Dit bericht is verborgen omdat La_vie_en_rose. is opgenomen in je negeerlijst.
    Bekijk reactie
    Verwijder gebruiker van negeerlijst.

(الحُجرَات -6)

MVC Lid

Reacties
    235
    10-08-2013

Wat erg zeg eerlijk je mag me gestolen worden

MVC Lid

Reacties
    836
    08-01-2017

Reageren heeft totaal geen zin, ik neem geen enkele moeite om berichten te lezen van personen die op mijn negeerlijst staan. Beter ga je wat nuttigs doen.

Vandaag, 22:57
    La_vie_en_rose.
    MVC Lid
    Dit bericht is verborgen omdat La_vie_en_rose. is opgenomen in je negeerlijst.
    Bekijk reactie
    Verwijder gebruiker van negeerlijst.

(الحُجرَات -6)

MVC Lid

Reacties
    235
    10-08-2013

Speciaal ben je niet niet de miss perfect uithangen dat kan je nooit niet zijn of worden. Je bent niets anders dan een schepsel net als ieder van ons die niet vrij is van zonden.

Niet zo hoogmoedig doen en wees Intervolg bescheiden. Dat zal je sieren.

MVC Lid

Reacties
    836
    08-01-2017

(الحُجرَات -6)