1. #46

  2. #47
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    Wanneer heb ik gezegd dat ik een voorstander ben van Erdogan. Hoe kom je daarbij?
    Wat kan Erdogan mij schelen
    Een kat in het nauw maakt rare sprongen, zo raar dat hij zelfs een Marokkaan ervan beschuldigd een voorstander te zijn van Erdogan

    Dat meende ik op te maken uit je reacties hier.
    Als ik er naast zit, mijn excuses.

    Verder nog een inhoudelijke reactie?

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    7.118
    27-01-2005

    Citaat Geplaatst door vatibo Bekijk reactie
    Elke moslim heeft het gevoel dat die ooit in een gaskamer gezet zal worden in de EU. Of die schuldig is of onschuldig maakt niet, je gaat erin omdat je moslim bent. En dit is iets wat gezegd moest worden,
    Lul niet zo achterlijk man... als jij dat gevoel echt had zat je allang in Turkije en alle andere moslims ook of zijn al die landen buiten de EU echt zo enorm klote dat je liever sterft??




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door Noord55 Bekijk reactie
    Erdogan blijft de komende tijd dit soort dingen roepen. Hij kweekt hiermee in eigen land angst en boosheid, met tegelijkertijd de grote man Erdogangster als enige het land kan redden.
    Er komt immers een voor hem belangrijk referendum aan en hij wil heel graag dictator worden.

    Maar hoe moet Europa zich tegen dit soort provocaties opstellen? Linksom of rechtsom, het gaat Erdogangster alleen om het effect op de Turkse burgers. In binnen- en buitenland.
    Als Europa niet reageert kan Erdogangster z'n gang gaan, de Turken ophitsen en een sfeer creëren waarin mensen "ja" gaan stemmen.

    Als Europa wél reageert - met woorden - dan zal hij met nieuwe, sterkere provocaties komen. Als Europa praktisch reageert - bijvoorbeeld door ministers tegen te houden die hatespeech willen verspreiden - zal hij "Zie je wel" roepen en weer in eigen land bouwen aan een sfeer die hem straks een "ja" oplevert.


    Het probleem met iemand die uitsluitend vanuit een slachtofferrol opereert is dat het bijna onmogelijk is om te vermijden dat zijn/haar slachtofferschap "gevoed" wordt. Dat geldt dus ook voor Erdogangster.
    Hij trekt aan het langste eind, maar realiseert zich niet dat dat langste eind in werkelijkheid een brandende lont is - en Turkije is het kruitvat.


    Noord
    Spijker, kop, raak!

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    Wel frappant dat mensen roepend dat Turkije mensen opsluit zonder een eerlijk proces, maar diezelfde mensen heb ik nog nooit gehoord wanneer de VS mensen opsluit in guantanamo zonder enige vorm van proces. Sterker nog, Nederland faciliteerd het opsluiten van mensen in guantanamo door geheime CIA vluchten toe te staan in eigen land. Deze vluchten krijgen kennelijk wel de landingsrechten.
    Je hebt hier wel een punt, feitelijk gebeuren (beter gezegd gebeurden) daar min of meer dezelfde verwerpelijke zaken.

    Je moet echter wel ook even kijken naar het aantal mensen dat op deze manier wordt opgesloten. In Guantanamo waren dat er in totaal circa 800 (op dit moment nog iets van 45), in Turkije gaat het om tien duizenden. Zo veel zelfs dat mensen die al in de gevangenis zaten vrij zijn gelaten om ruimte te maken. Dan heb ik het verder niet eens over de honderdduizenden ontslagen, feitelijk een zuivering van alles wat niet pro Erdolf is.


    Edit: En het feit dat Erdogan de doodstraf weer in wil voeren. Maak me dan ook wel enige zorgen over wat er gaat gebeuren met die 'gevangenen' op het moment dat die gek zijn referendum wint.

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    346
    23-11-2016

    Waarschijnlijk zal het niet met terug werkende kracht ingezet worden, tenminste als de doodstraf terug komt.

  7. #52
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door vatibo Bekijk reactie
    Waarschijnlijk zal het niet met terug werkende kracht ingezet worden, tenminste als de doodstraf terug komt.
    Die doodstraf gaat er komen als mensen 'ja' stemmen, dat is wel duidelijk. Erdogan is enkel uit op macht maar kan op dit moment nog niet de echt gekke dingen doen zoals Hitler dat uiteindelijk wel kon. Als dit referendum een 'ja' wordt is iedereen de lul, dan hebben we zo ongeveer een Hitler 2.0.

    Ik snap niet dat zoveel Turken dit niet zien, niet willen zien, of door onderdrukking niet durven zien. Het is echt zorgwekkend.

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    7.118
    27-01-2005

    Citaat Geplaatst door vatibo Bekijk reactie
    Waarschijnlijk zal het niet met terug werkende kracht ingezet worden, tenminste als de doodstraf terug komt.
    Je lult echt raar... "niet met terugwerkende kracht"??? Zo van oh sorry je moest een half jaar geleden al vergast worden??? Hoe had je dat precies in gedachten met terugwerkende kracht?

    Verder ben ik ik het licht van mijn reactie op jouw bullshit nog benieuwd naar jouw reden om hier te blijven. Is het zo klote in die landen buiten de EU (dus gaat t je om geld) of lul je gewoon uit je nek omtrent dat gevoel dat je elke dag in een gaskamer terecht kan komen?

    Citaat Geplaatst door Dutchman98 Bekijk reactie
    Lul niet zo achterlijk man... als jij dat gevoel echt had zat je allang in Turkije en alle andere moslims ook of zijn al die landen buiten de EU echt zo enorm klote dat je liever sterft??




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  9. #54
    Fact checker

    Reacties
    33.063
    13-08-2003

    Citaat Geplaatst door vatibo Bekijk reactie
    Waarschijnlijk zal het niet met terug werkende kracht ingezet worden, tenminste als de doodstraf terug komt.
    Turkije wil de doodstraf terug en heeft inmiddels 5,2 miljard in Israël geïnvesteerd voor een gasdeal. Het dus wel duidelijk waar eventueel de eerste gaskamers zullen komen.
    Geweld lost niks op! Vrede is de weg!

    Iedere dode is er één teveel!

  10. #55
    80 gebruikers

    Reacties
    632
    18-03-2012

    Citaat Geplaatst door Peej Bekijk reactie
    Turkije wil de doodstraf terug en heeft inmiddels 5,2 miljard in Israël geïnvesteerd voor een gasdeal. Het dus wel duidelijk waar eventueel de eerste gaskamers zullen komen.
    Haha deze man is een echte clown
    hoe erg jullie je best ook doen om turkije en erdogan zwart te maken , gaat jullie niet lukken, die tijd is voorbij, en dan nog europa is wel de laatste die anderen mensenrechten democratie enz kan wijsmaken, heil rutte

    Even over jou , je hebt karakter van een judas, je haat is ongekend, ben je van gulen aanhang?

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    108
    20-03-2017

    Wat een onzin man. Deze zak stront leeft van angst en haatzaaien. Lijkt Wilders wel..

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    108
    20-03-2017

    Citaat Geplaatst door Shrek Bekijk reactie
    Haha deze man is een echte clown
    hoe erg jullie je best ook doen om turkije en erdogan zwart te maken , gaat jullie niet lukken, die tijd is voorbij, en dan nog europa is wel de laatste die anderen mensenrechten democratie enz kan wijsmaken, heil rutte

    Even over jou , je hebt karakter van een judas, je haat is ongekend, ben je van gulen aanhang?
    How stupid ...

  13. #58
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door Hayret Bekijk reactie
    jullie blankelingen kijken in de spiegel en beginnen te vertellen wat jullie zien..

    logisch dat jullie over blanke hitler praten die de andere blanken aan het uitmoorden was omdat de taart (wereld) niet eerlijk verdeeld werd tussen de blanken waar de zion joden alle geldzaken en de wereldbanken beheersen die zelfs hun eigen ras opofferden zoals de holocaust waar uiteindelijk een staat is ontstaan en toeter een uitkwam die de zionisten kunnen gebruiken wanneer ze het nodig hebben..
    Kijk deze hofnar weer eens mooie verhaaltjes verzinnen en posten hier...

    Echt weer een Erdogannetje aan het doen... Wat schattig van deze persoon...

  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Citaat Geplaatst door vatibo Bekijk reactie
    Levend verbranden van duizenden mensen:

    De zogenaamde ovens waar zij de Joden in verbranden.... 2000 man per keer in een veel te kleine ruimte gooien, zo klein voor 2000 man dat zij niet eens konden omvallen, zo krap, maar goed........allemaal vergassen, om vervolgens de 2000 mensen 1 voor 1 de gaskamer uit de sleepen en naar de ovens. En ook de ovens zijn te klein voor zoveel mensen, dus zijn ik weet niet hoelang bezig met 2000 mensen te verbranden in zulke ovens, buiten het feit om dat het ''eeuwen'' duurt voordat een menselijk lichaam tot as verbrand is. En dat elke keer weer als zij 2000 man die zogenaamde gaskamers in gooide...............................yeah right
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    114
    01-03-2016

    Deze man heeft tijd teveel. Laat hem zijn land eens fatsoenlijk regeren. Zo goed gaat het daar helemaal niet.