1. #61
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door Born-confused Bekijk reactie
    De zogenaamde ovens waar zij de Joden in verbranden.... 2000 man per keer in een veel te kleine ruimte gooien, zo klein voor 2000 man dat zij niet eens konden omvallen, zo krap, maar goed........allemaal vergassen, om vervolgens de 2000 mensen 1 voor 1 de gaskamer uit de sleepen en naar de ovens. En ook de ovens zijn te klein, buiten het feit om dat het ''eeuwen'' duurt voordat een menselijk lichaam tot as verbrand is. En dat elke keer weer als zij 2000 man die zogenaamde gaskamers in gooide...............................yeah right
    Google anders even op Sonderkommando. Maar goed, als dit nooit heeft plaatsgevonden, hoeven we ook niet bang te zijn voor een terugkeer ervan natuurlijk. Scheelt weer.

  2. #62
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door Marrake Bekijk reactie
    Deze man heeft tijd teveel. Laat hem zijn land eens fatsoenlijk regeren. Zo goed gaat het daar helemaal niet.
    Waarom denk je dat ie de aandacht afleidt?

  3. #63
    Fact checker

    Reacties
    33.063
    13-08-2003

    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    Wel frappant dat mensen roepend dat Turkije mensen opsluit zonder een eerlijk proces, maar diezelfde mensen heb ik nog nooit gehoord wanneer de VS mensen opsluit in guantanamo zonder enige vorm van proces. Sterker nog, Nederland faciliteerd het opsluiten van mensen in guantanamo door geheime CIA vluchten toe te staan in eigen land. Deze vluchten krijgen kennelijk wel de landingsrechten.
    De meeste van die CIA vluchten met vermeemd Al Qaida mensen vertokken vanuit Incirlik in Turkije. Daar konden de Amerikanen deze lui in alle rust verzamelen, een eerste verhoor geven (martelen dus), en daarna verzamelen voor een vliegtuig naar Cuba.
    Geweld lost niks op! Vrede is de weg!

    Iedere dode is er één teveel!

  4. #64
    Verbannen

    Reacties
    7.595
    10-07-2014

    Het erge is dat Arabische regimes deze onzin al decennia in de willoze hoofdjes van het onderdrukte volk pompen en honderden miljoenen inderdaad in dit soort praatjes zijn gaan geloven.
    Erdogan oogst wat andere dictaturen hebben gezaaid. Want verwarring, angst en achterdocht is de basis van elke succesvolle dictatuur.

  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    7.118
    27-01-2005

    Citaat Geplaatst door Hayret Bekijk reactie
    jullie blankelingen kijken in de spiegel en beginnen te vertellen wat jullie zien..

    logisch dat jullie over blanke hitler praten die de andere blanken aan het uitmoorden was omdat de taart (wereld) niet eerlijk verdeeld werd tussen de blanken waar de zion joden alle geldzaken en de wereldbanken beheersen die zelfs hun eigen ras opofferden zoals de holocaust waar uiteindelijk een staat is ontstaan en toeter een uitkwam die de zionisten kunnen gebruiken wanneer ze het nodig hebben..
    Toerkie praat over blankelingen... zolang hier en nog niet weten dat je dan over blanken zou moeten praten.

    Zoals al eerder door mij gevraagd: als die angst voor die gaskamers en haat van blanken zo groot is: wat doe je hier dan nog?
    Ik zou nooit vrijwillig naar dat kut Turkije gaan, puur omdat ik het hier beter heb... dus hoe komt het dat zoveel turken dat wel andersom doen en dan vervolgens hier gaan lopen janken dat het zo slecht en discriminerend in Europa is?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  6. #66
    Verbannen

    Reacties
    7.595
    10-07-2014

    Citaat Geplaatst door Dutchman98 Bekijk reactie
    Toerkie praat over blankelingen... zolang hier en nog niet weten dat je dan over blanken zou moeten praten.

    Zoals al eerder door mij gevraagd: als die angst voor die gaskamers en haat van blanken zo groot is: wat doe je hier dan nog?
    Ik zou nooit vrijwillig naar dat kut Turkije gaan, puur omdat ik het hier beter heb... dus hoe komt het dat zoveel turken dat wel andersom doen en dan vervolgens hier gaan lopen janken dat het zo slecht en discriminerend in Europa is?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Als jij zo goed kon voetballen als Sneijder, praatte je wel anders.

  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door Dutchman98 Bekijk reactie
    Toerkie praat over blankelingen... zolang hier en nog niet weten dat je dan over blanken zou moeten praten.

    Zoals al eerder door mij gevraagd: als die angst voor die gaskamers en haat van blanken zo groot is: wat doe je hier dan nog?
    Ik zou nooit vrijwillig naar dat kut Turkije gaan, puur omdat ik het hier beter heb... dus hoe komt het dat zoveel turken dat wel andersom doen en dan vervolgens hier gaan lopen janken dat het zo slecht en discriminerend in Europa is?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Daarom is het ook zo grappig dat Erdogan nu al weet dat alle vluchtelingen die hij in zijn geweldige, rijke en sterke Turkije opvangt, direct naar de nazistische xenofobe EU zullen reizen op het moment dat ze de kans krijgen.

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    5.454
    13-06-2013

    Citaat Geplaatst door NNR Bekijk reactie
    20 zetels is schokkend, inderdaad. Om te zeggen dat dit daarom betekent dat er een totale genocide gaat plaatsvinden, zwaar overdreven. Zeker als dit komt uit de mond van een dictator die vol trots beweerd 5300 koerden uitgeroeid te hebben. Enig perspectief is wel op zijn plaats.
    Het is niet alleen gebaseerd op die 20 zetels, als je kijkt naar de geschiedenis van Nederland en Europa is het gewoonweg niet ver gezocht. Het is niet heel lang geleden dat mensen hier vanwege hun afkomst werden gedeporteerd dus waarom zou dat niet nog een keer gebeuren ?
    Ik kan zover met je mee dat ze lang niet zover zullen komen maar dat ze het zullen proberen is een reële mogelijkheid, ze proberen nu al moslims te weren (zie Trump, La Pen etc). Moslima's met hoofddoek mogen nu officieel gediscrimineerd worden, politici roepen massaal dat een dubbele nationaliteit onwenselijk is en de loyaliteit niet bevordert. Allemaal maatregelen en uitspraken die een Hitler ook heeft kunnen doen.
    Bij het spelen van monopolie leer je al dat je alleen kan winnen als je de bank flasht.

  9. #69
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door Hayret Bekijk reactie
    toen jouw soort indonesie aan het plunderen was, toen zeiden de bewoners ook wat doen jullie hier als het zo goed gaat in jullie blanke land..

    ik vind nederland een prima land om te koloniseren, eigenlijk is engeland beter en duitsland is natuurlijk de hoofdprijs..

    eerste wereld oorlog moet helemaal overnieuw geschreven worden.. alleen dit keer zijn het de blanken die gekoloniseerd moeten worden en niet afrika, azie en zuid amerika..
    Dus Turkije moet gaan koloniseren omdat het niet zo goed gaat daar?

    En nog steeds blijf je de grote sultan steunen.
    Terwijl het blijkbaar zo slecht gaat daar, dat men wederom andere
    landen moet gaan bezetten, bevolkingen onderdrukken, massa-moorden etc.

    Totaal weer geen logica in je betoogje...

    Dus het is weer gewoon een Erdogannetje...

  10. #70
    Verbannen

    Reacties
    7.595
    10-07-2014

    Citaat Geplaatst door Ras-Al-Ghul Bekijk reactie
    Het is niet alleen gebaseerd op die 20 zetels, als je kijkt naar de geschiedenis van Nederland en Europa is het gewoonweg niet ver gezocht. Het is niet heel lang geleden dat mensen hier vanwege hun afkomst werden gedeporteerd dus waarom zou dat niet nog een keer gebeuren ?
    Ik kan zover met je mee dat ze lang niet zover zullen komen maar dat ze het zullen proberen is een reële mogelijkheid, ze proberen nu al moslims te weren (zie Trump, La Pen etc). Moslima's met hoofddoek mogen nu officieel gediscrimineerd worden, politici roepen massaal dat een dubbele nationaliteit onwenselijk is en de loyaliteit niet bevordert. Allemaal maatregelen en uitspraken die een Hitler ook heeft kunnen doen.
    De geschiedenis van alle machtige volkeren is hetzelfde; anderen overheersen en daarvan profiteren.

    Maar je vergeet dat Europa steeds meer uit (samenwerkende) landen en steeds minder uit afzonderlijke volkeren bestaat.
    De tijd dat de Fransen elke generatie met de Engelsen en de Duitsers vochten ligt achter ons.
    Dat is ook de geschiedenis van Nederland en Europa, de Europese eenwording noemen ze dat.

    Domme angstzaaierij, komend uit landen waar je juist bang moet zijn als je qua mening, geloof of afkomt een beetje uit de toon valt.

  11. #71
    Verbannen

    Reacties
    7.595
    10-07-2014

    Citaat Geplaatst door Al-Mahdi Bekijk reactie
    Dus Turkije moet gaan koloniseren omdat het niet zo goed gaat daar?

    En nog steeds blijf je de grote sultan steunen.
    Terwijl het blijkbaar zo slecht gaat daar, dat men wederom andere
    landen moet gaan bezetten, bevolkingen onderdrukken, massa-moorden etc.

    Totaal weer geen logica in je betoogje...

    Dus het is weer gewoon een Erdogannetje...
    Ik vind hem juist duidelijk en helder.
    Hij vindt de Turk superieur en gelooft dat de rest van de mensheid voorbestemd is om de Turk slaafs te dienen.

    Als je dat weet kan je er ook gepast op reageren. Niks mis mee.

  12. #72
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door Ras-Al-Ghul Bekijk reactie
    Het is niet alleen gebaseerd op die 20 zetels, als je kijkt naar de geschiedenis van Nederland en Europa is het gewoonweg niet ver gezocht. Het is niet heel lang geleden dat mensen hier vanwege hun afkomst werden gedeporteerd dus waarom zou dat niet nog een keer gebeuren ?
    Misschien omdat de daders destijds vernietigd zijn en mensen in Europa WEL leren van de geschiedenis?

    Ik kan zover met je mee dat ze lang niet zover zullen komen maar dat ze het zullen proberen is een reële mogelijkheid, ze proberen nu al moslims te weren (zie Trump, La Pen etc). Moslima's met hoofddoek mogen nu officieel gediscrimineerd worden, politici roepen massaal dat een dubbele nationaliteit onwenselijk is en de loyaliteit niet bevordert. Allemaal maatregelen en uitspraken die een Hitler ook heeft kunnen doen.
    Niemand mag gediscrimineerd worden, een dubbele nationaliteit is ook onwenselijk en mensen als Trump en le Pen liggen constant onder vuur door iedereen die wel zelf kan nadenken.

  13. #73
    MVC Lid

    Reacties
    108
    20-03-2017

    Erdogantjes gaan gelijk met rode scheldpunten strooien.

    Nogmaals: fuck Erdogan. In dit conflict sta ik achter Nederland.

  14. #74
    Verbannen

    Reacties
    1.426
    15-12-2016

    Citaat Geplaatst door QueenT. Bekijk reactie
    Erdogantjes gaan gelijk met rode scheldpunten strooien.

    Nogmaals: fuck Erdogan. In dit conflict sta ik achter Nederland.
    Erdogan is democratisch gekozen door de turken, ik keur zijn methodes gedeeltelijk af maar hij blijft wel beter dan het alternatief.

    Dus fuck aub jezelf

  15. #75
    MVC Lid

    Reacties
    7.118
    27-01-2005

    Citaat Geplaatst door Vakidioot Bekijk reactie
    Als jij zo goed kon voetballen als Sneijder, praatte je wel anders.
    Ook niet. Ik zou er nu voordelig op vakantie kunnen gaan zoals ik vroeger deed... dat doe ik niet en puur omdat ik zon mafkees niet wil steunen. Geld is voor mij niet alkes, in tegenstelling tot wat die klagers doen die hier maat blijven in deze op en top "vijandige" cultuur waar ze elke dag weer denken moeten dat het hun laatste is.

    Citaat Geplaatst door Hayret Bekijk reactie
    toen jouw soort indonesie aan het plunderen was, toen zeiden de bewoners ook wat doen jullie hier als het zo goed gaat in jullie blanke land..

    ik vind nederland een prima land om te koloniseren, eigenlijk is engeland beter en duitsland is natuurlijk de hoofdprijs..

    eerste wereld oorlog moet helemaal overnieuw geschreven worden.. alleen dit keer zijn het de blanken die gekoloniseerd moeten worden en niet afrika, azie en zuid amerika..
    Goed om te horen dat het hier zo goed gaat.
    Wij deden dat wel iets sneller... hadden ze niet even op intelligentie moeten screenen of hebben ze al hun top gestuurd hahahah!!!?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk