+ Reageer
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1 2 3 4 ... LaatsteLaatste
16 tot 30 van 64
    Nerdballer/PhD CS

Reacties
    206
    15-06-2013

Citaat Geplaatst door gewoonblond2 Bekijk reactie
    Ik hoef ook geen studiebol, dat zijn vaak irritante betweters. Doe mij maar een bouwvakker.
    ken zat phd'ers die ingetogen en bescheiden zijn ohgv kennisdeling. je mist veel als je geen uitzondering(en) durft te maken

maja ur choice bby

Nerdballer/PhD CS

Reacties
    206
    15-06-2013

overigens niet alleen phd'ers

ook zat msc'ers/bsc'ers tbh

MVC Lid

Reacties
    1.112
    24-01-2017

het gaat je gewoon om uiterlijk.die studibolen vind je niet zo sesy
    Ik hoef ook geen studiebol, dat zijn vaak irritante betweters. Doe mij maar een bouwvakker.

@KERSEN_TAART

Insta Kersen_taart

Twitter @kersen_taart

niet meer gestoord

Reacties
    9.171
    31-12-2013

Citaat Geplaatst door Badrharing Bekijk reactie
    ken zat phd'ers die ingetogen en bescheiden zijn ohgv kennisdeling. je mist veel als je geen uitzondering(en) durft te maken

maja ur choice bby
    Vaak is niet altijd meneer.
    HAGENEESJE

niet meer gestoord

Reacties
    9.171
    31-12-2013

Citaat Geplaatst door KERSEN_TAART Bekijk reactie
    het gaat je gewoon om uiterlijk.die studibolen vind je niet zo sesy
    Uiterlijk vind ik idd belangrijker dan intelligentie. Zolang ik een normaal gesprek met hem kan voeren, en hij een beetje interesse heeft in wereldzaken, ben ik tevreden.
    HAGENEESJE

Op je muil, gauw.

Reacties
    536
    12-03-2017

Uiterlijk vind ik idd belangrijker dan intelligentie. Zolang ik een normaal gesprek met hem kan voeren, en hij een beetje interesse heeft in wereldzaken, ben ik tevreden.
    Beetje Barbie en Michael dus.

niet meer gestoord

Reacties
    9.171
    31-12-2013

Citaat Geplaatst door PlebisHominis Bekijk reactie
    Beetje Barbie en Michael dus.
    Niet qua uiterlijk. En nu noem je ook wel 2 uitersten op zeg.
    HAGENEESJE

Op je muil, gauw.

Reacties
    536
    12-03-2017

Niet qua uiterlijk. En nu noem je ook wel 2 uitersten op zeg.
    Ja sorry, die associatie komt als eerste in me op als ik Hagenees, blond en fixatie op het uiterlijk hoor.

niet meer gestoord

Reacties
    9.171
    31-12-2013

Ja sorry, die associatie komt als eerste in me op als ik Hagenees, blond en fixatie op het uiterlijk hoor.
    Fixatie is een groot woord.
    HAGENEESJE

MVC Lid

Reacties
    294
    05-03-2015

Citaat Geplaatst door Grotesque Bekijk reactie
    In hoeverre je over ware schoonheid kan praten is ook maar iets om een vraagteken achter te zetten.
    Laag op laag plamuur kan zelfs shrek knap maken
    Hahahahahahahaha Shrek
    You have to take the good with the bad, smile with the sad, love what you have and remember what you had, always forgive and never FORGET.

MVC Lid

Reacties
    276
    14-09-2016

Genoeg mooie meiden die ook slim zijn en genoeg 'lelijke' meiden die dom zijn. Ik snap niet waarom mensen mooie vrouwen onderschatten en waarom ze bij een wat lelijkere eend wel verwachten dat zij slim is? Een voorbeeld ervan zijn meiden die er als een nerd uitzien maar zo dom zijn als de achterste van een koe en dan heb je mooie dames waarbij men denkt ach zal wel zo een oppervlakkige tut zijn. Vooral die verbaasde blikken als ze dan vertellen wat ze als beroep hebben of wat ze gestudeerd hebben.

Over vrouwen worden dit soort uitspraken vaak gedaan, maar hoe zit het bij de mannen dan? Waarom hoor ik nooit over knappe mannen dat zij vast dom zijn en dat lelijke mannen slim zijn?

Op je muil, gauw.

Reacties
    536
    12-03-2017

Citaat Geplaatst door Zohra0 Bekijk reactie
    Genoeg mooie meiden die ook slim zijn en genoeg 'lelijke' meiden die dom zijn. Ik snap niet waarom mensen mooie vrouwen onderschatten en waarom ze bij een wat lelijkere eend wel verwachten dat zij slim is? Een voorbeeld ervan zijn meiden die er als een nerd uitzien maar zo dom zijn als de achterste van een koe en dan heb je mooie dames waarbij men denkt ach zal wel zo een oppervlakkige tut zijn. Vooral die verbaasde blikken als ze dan vertellen wat ze als beroep hebben of wat ze gestudeerd hebben.

Over vrouwen worden dit soort uitspraken vaak gedaan, maar hoe zit het bij de mannen dan? Waarom hoor ik nooit over knappe mannen dat zij vast dom zijn en dat lelijke mannen slim zijn?
    Puik verhaal, laat me weten als je die zonnebank gebruinde dame met een fitness lichaam en perfect gevormde squat-billen vind die met mij haar sociaal-maatschappelijke theorieën deelt en de vinger legt op waar het precies misgaat in onze gemeenschap nadat we eerst een voorronde gehad hebben waarin we Franse poëzie met elkaar delen vanuit de brontaal.

Met andere woorden: I call bullshit.

MVC Lid

Reacties
    72
    14-03-2017

Citaat Geplaatst door Zohra0 Bekijk reactie

Vooroordelen.

Helaas zijn er een hoop mensen die tot op het bot bevooroordeeld zijn.

niet meer gestoord

Reacties
    9.171
    31-12-2013

Volgens mij is het: smell,
    HAGENEESJE

MVC Lid

Reacties
    276
    14-09-2016

Puik verhaal, laat me weten als je die zonnebank gebruinde dame met een fitness lichaam en perfect gevormde squat-billen vind die met mij haar sociaal-maatschappelijke theorieën deelt en de vinger legt op waar het precies misgaat in onze gemeenschap nadat we eerst een voorronde gehad hebben waarin we Franse poëzie met elkaar delen vanuit de brontaal.

En jij bent Adonis?