1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    362
    12-01-2009

    Citaat Geplaatst door zakof Bekijk reactie
    en zij moet geen moeders uitschelden en het woord k gebruiken.typisch zion hoofddoekje met strakke
    Akkers broekje.
    Ga je schamen!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Citaat Geplaatst door NNR Bekijk reactie
    Ga je schamen!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
    voor haar soort doekjes .


    Moeders uitschelden mag je nooit goed keuren .de vrouw die je 9 maanden heeft gedragen.
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  3. #18
    Redactie

    Reacties
    73.817
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Amsterdamse jongens vast om viraal filmpje mishandeling moslima

    Twee jongens uit Amsterdam-Noord zijn opgepakt, omdat ze een meisje met hoofddoek hadden geslagen en geschopt terwijl ze op de grond lag.



    Iemand had de mishandeling gefilmd en geüpload op Facebook. Het filmpje is in een paar dagen tijd 1,5 miljoen keer bekeken en 23.000 keer gedeeld.

    De jongens zijn zestien en zeventien jaar oud. Ze worden verdacht van openlijke geweldpleging. Ze hadden zichzelf bij de politie gemeld, nadat ze waren herkend door familie en kennissen.

  4. #19
    Fact checker

    Reacties
    33.063
    13-08-2003

    Topic loopt al!
    Geweld lost niks op! Vrede is de weg!

    Iedere dode is er één teveel!

  5. #20
    Fact checker

    Reacties
    33.063
    13-08-2003

    Citaat Geplaatst door zakof Bekijk reactie
    en zij moet geen moeders uitschelden en het woord k gebruiken.typisch zion hoofddoekje met strakke
    Akkers broekje.
    Wat ben je toch ook een ontzettende teringlijer hè.

    Niks rechtvaardigt zo'n smerige aframmeling van een meisje door 2 jongens. Als je hier nog rechtvaardiging voor zoekt ben je geen haar beter dan die twee varkens die dat meisje aanvallen.
    Geweld lost niks op! Vrede is de weg!

    Iedere dode is er één teveel!

  6. #21
    riffia

    Reacties
    1.465
    16-08-2015

    ze is niet voor niets geslagen. waarschijnlijk was ze vreemd gegaan met een andere neger. dit is typisch zo'n goedkope wijf die een hoofddoek draagt met een strakke spijkerbroek.
    ik verkoop chinese drugs. 15 euro per gram. het is een nieuwe drugs. speciale plastic zakje krijg je erbij. korting is mogelijk als je trouwe klant bent. bestellingen graag via pm.

    geen 4 mei voor mij! let op wegen corona tijdelijk geen chinese drugs meer beschikbaar! #stopcorona

  7. #22
    ❤️❤❤️❤

    Reacties
    14.283
    08-05-2009

    Citaat Geplaatst door Peej Bekijk reactie
    Wat ben je toch ook een ontzettende teringlijer hè.

    Niks rechtvaardigt zo'n smerige aframmeling van een meisje door 2 jongens. Als je hier nog rechtvaardiging voor zoekt ben je geen haar beter dan die twee varkens die dat meisje aanvallen.

  8. #23
    ❤️❤❤️❤

    Reacties
    14.283
    08-05-2009

    Citaat Geplaatst door __layla__ Bekijk reactie
    ze is niet voor niets geslagen. waarschijnlijk was ze vreemd gegaan met een andere neger. dit is typisch zo'n goedkope wijf die een hoofddoek draagt met een strakke spijkerbroek.
    Je bent echt heel erg ziek Hans/Zakof

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Peej.



    Goed lezen kerel.ik heb het afgekeurd .Alleen zij moet geen moeders uitschelden .En vooral niet het woord k gebruiken.typisch.

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Peej Bekijk reactie
    Wat ben je toch ook een ontzettende teringlijer hè.

    Niks rechtvaardigt zo'n smerige aframmeling van een meisje door 2 jongens. Als je hier nog rechtvaardiging voor zoekt ben je geen haar beter dan die twee varkens die dat meisje aanvallen.
    Bemoei met je eigen zaken

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    Bemoei met je eigen zaken
    thnx goya
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door zakof Bekijk reactie
    Peej.



    Goed lezen kerel.ik heb het afgekeurd .Alleen zij moet geen moeders uitschelden .En vooral niet het woord k gebruiken.typisch.
    haar aanspreken was meer dan genoeg

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door zakof Bekijk reactie
    thnx goya
    Je zegt het ook op een niet zo sublieme manier broh

    Hij verdient zowiezo een pak slag

  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Peej moet maar gaan opkomen voor anita die in elkaar is geslagen door haar dronken partner johny

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    haar aanspreken was meer dan genoeg
    klopt.de jongens zitten swso fout.een meisje slaan is laf .dan doen alleen barbaren in Iran.


    Ik heb wel berichten gelezen van haar.naar de jongens toe.wat een taal.gescheld en woorden met k.vandaar dat ik haar straatwijf noem met een doekje .
    Verzamel herringeringen en geen geld .