1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    313
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door gwoonkraal Bekijk reactie
    Hoe gaat het met jou?
    Ik heb het nu ook en heb ook bloed bij het plassen. Meteen antibiotica gevraagd.
    Hamdoellahhet doet nu bijna geen pijn, maar door die pillen krijg ik steeds buikkrampen en misselijkheid.
    bloed bij het plassen? Dat heb ik niet gehad..

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    273
    24-11-2013

    Ik heb het ook al een tijdje (eigenlijk sinds jongs af aan al vaak), maar wil absoluut geen antibiotica gaan slikken. Krijg er een heftige allergische reactie van waar ik na maanden pas van af ben.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    313
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door Boubii Bekijk reactie
    Ik heb het ook al een tijdje (eigenlijk sinds jongs af aan al vaak), maar wil absoluut geen antibiotica gaan slikken. Krijg er een heftige allergische reactie van waar ik na maanden pas van af ben.
    heb je al cranberry sap geprobeerd ?

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    4.516
    09-04-2012

    Citaat Geplaatst door DienaresJ Bekijk reactie
    Hamdoellahhet doet nu bijna geen pijn, maar door die pillen krijg ik steeds buikkrampen en misselijkheid.
    bloed bij het plassen? Dat heb ik niet gehad..
    Wel vervelend dat je last hebt van bijwerkingen. Maar nierbekken ontsteking oplopen lijkt me nog erger.
    Anders had ik ook geen bloed bij het plassen. Deze keer wel. Dat kan altijd. Ik heb een keer van 7 dagen gekregen.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    4.516
    09-04-2012

    Citaat Geplaatst door DienaresJ Bekijk reactie
    heb je al cranberry sap geprobeerd ?
    Cranberry sap helpt niet als je het al hebt. Ik kan helpen om het te voorkomen.

  6. #21
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Wanneer er bloed bij zit hoeft niet altijd nierbekkenontsteking te zijn. Als ik het heb ik er ook altijd bloed bij. Dus die sapjes/pillen enz werken bij mij niet. Moet meteen aan de antibiotica en sowieso veel water drinken.dat is altijd goed.
    Happiness is an inside job


  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    misschien is het soa


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart


  8. #23
    Islam Is My Life

    Reacties
    1.000
    20-03-2005

    Wat echt goed helpt is hijama! Heb jarenlang last van blaasontstekingen gehad en alhamdoelilah na hijama gedaan te hebben, ben ik nu bijna twee jaar blaasontstekingvrij !

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    hijama wat is dat


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart