1. #31
    Bijna Lid

    Reacties
    944
    07-05-2013

    Citaat Geplaatst door jaguarr Bekijk reactie
    Jij bent de grootste **** met jouw topic over het veilen van de maagdenvlies dus donder even een eind op, wil je!!??
    jouw achterste maagdenvliesje is niet meer verzegeld dus wie heeft je reetje opengebroken?

    het enige wat je je vast kan herinneren is de stank van zweet, poepresten en sperma tussen je billen toen je op een regenachtige ochtend wakker werd

  2. #32
    Tatouzint

    Reacties
    13.913
    04-04-2011

    Citaat Geplaatst door Dalilaah Bekijk reactie
    Als er iemand aan mn dochter komt, dan leeft diegene niet meer.

    Wat ik ervan begrepen heb, is ze alles behalve zonder fouten. Niet uitdagen.
    Hij had haar ook gewoon 1 knal kunnen geven en t daarbij laten, maar dat liep nu eenmaal anders. Pech voor haar. Risico van vervelend doen, zullen we maar zeggen.
    Dacht dat achterlijke racisten van Pow erg waren. Blehhh zolang het andermans dochter is dan is het allemaal prima. Walgelijk

  3. #33
    breaking the waves

    Reacties
    18.565
    22-06-2009

    Citaat Geplaatst door solace Bekijk reactie
    Dacht dat achterlijke racisten van Pow erg waren. Blehhh zolang het andermans dochter is dan is het allemaal prima. Walgelijk
    En dan de uiterste, niks doen of doodmaken
    ongelukkig vrijgezel, gelieve zoveel mogelijk pm's van mannelijke leden

  4. #34
    breaking the waves

    Reacties
    18.565
    22-06-2009

    Citaat Geplaatst door flowerbomm Bekijk reactie
    jouw achterste maagdenvliesje is niet meer verzegeld dus wie heeft je reetje opengebroken?

    het enige wat je je vast kan herinneren is de stank van zweet, poepresten en sperma tussen je billen toen je op een regenachtige ochtend wakker werd
    Ok.. en dan die ondertekening van jou

    Blijft me verbazen hoe mensen makkelijk uit hun rol schieten
    ongelukkig vrijgezel, gelieve zoveel mogelijk pm's van mannelijke leden

  5. #35
    breaking the waves

    Reacties
    18.565
    22-06-2009

    Vol verbazing lees ik hoe iemand slaan als optie wordt gezien door sommige. Serieus??
    ongelukkig vrijgezel, gelieve zoveel mogelijk pm's van mannelijke leden

  6. #36
    Live, Laugh, Loveā™”

    Reacties
    21.829
    01-07-2013

    Citaat Geplaatst door solace Bekijk reactie
    Dacht dat achterlijke racisten van Pow erg waren. Blehhh zolang het andermans dochter is dan is het allemaal prima. Walgelijk
    Mag je vinden meid, i don't care.

    Misschien is begrijpend lezen een optie voor je. Als die meid onschuldig is, mogen ze die gasten levend villen.

    Maar uit het verhaal begreep ik dat ze dat niet is. Daden hebben consequenties. Vooral als je het hebt over iemands moeder.

    Geef jij maar je andere wang als iemand jou iets aandoet.

    En mocht mn dochter zich later zo misdragen, krijgt ze er ook 1 van mij erbij.

    Genoeg tijd verspild aan jou. Bye.

    It's not how big the house is, it's how happy the home is...


  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    13
    07-03-2017

    Citaat Geplaatst door jaguarr Bekijk reactie
    De quasimodo's zijn boos en doen huilie huilie hahaha. Ga toch jullie schapenhaar kammen!!
    ze heeft je hard gedisst man

    wedden dat je nu sex met haar wil incl slaan tijdens de seks?? ter compensatie omdat ze je castreerde met haar reactie hahaha

  8. #38
    Tatouzint

    Reacties
    13.913
    04-04-2011

    Citaat Geplaatst door Dalilaah Bekijk reactie
    Mag je vinden meid, i don't care.

    Misschien is begrijpend lezen een optie voor je. Als die meid onschuldig is, mogen ze die gasten levend villen.

    Maar uit het verhaal begreep ik dat ze dat niet is. Daden hebben consequenties. Vooral als je het hebt over iemands moeder.

    Geef jij maar je andere wang als iemand jou iets aandoet.

    En mocht mn dochter zich later zo misdragen, krijgt ze er ook 1 van mij erbij.

    Genoeg tijd verspild aan jou. Bye.
    Ik zou als ik jou was inderdaad geen tijd besteden aan mij, mn.l etc. Maar wat meer tijdbesteden aan braintraining, want man man man de achterlijkheid spat ervan af.

    Gewoon lopen goedkeuren dat een man een vrouw slaat gatver blehhh. Moge Allah je dochter beschermen

  9. #39
    Tatouzint

    Reacties
    13.913
    04-04-2011

    Citaat Geplaatst door Surfster Bekijk reactie
    Ok.. en dan die ondertekening van jou

    Blijft me verbazen hoe mensen makkelijk uit hun rol schieten

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    5.484
    11-04-2013

    Citaat Geplaatst door jaguarr Bekijk reactie
    Voor vandaag heb ik genoeg gekost. Tot over een paar maanden weer stelletje mislukkelingen hahaha.
    hoe kan kots kotsen?

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    13
    07-03-2017

    Citaat Geplaatst door jaguarr Bekijk reactie
    Wat jij onder dissen verstaat? Ik neuk alleen de top en voor minder doe ik het niet. Naar schapenkoppen kijk niet eens om, zelfs een wc zou ik daar nooit mee delen.
    ja, dat dacht ik al, je kan haar niet aan, alleen haar top omdat die je niet kan afkraken tijdens de seks...

    hier heb je een top, doe je ding broeder


  12. #42
    Verbannen

    Reacties
    436
    10-08-2013

    Zwakkelingen kunnen het enkel tegen meiden.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    13
    07-03-2017

    Citaat Geplaatst door La_vie_en_rose. Bekijk reactie
    Zwakkelingen kunnen het enkel tegen meiden.
    ik zelf ben ooit in elkaar geslagen door een dikke marokkaanse meid, ze was groter dan ik en voller en sterker, ik wilde mezelf nog redden door te doen alsof ik ze3ma geen vrouwen sla maar ze wist dat ze me aankon en pakte me stevig aan, het ergste was dat er veel mensen toekeken en niet ingrepen

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    1.317
    29-01-2009

    Citaat Geplaatst door Dalilaah Bekijk reactie
    Jij weet ook alles a ayemshoem

    Wie stout is, krijgt klappen.
    Kan het niet erg vinden eerlijk gezegd.
    Alleen mietjes gaan slaan, als het een reus van een vent was, had hij vast zn handjes thuis gelaten. Nou zijn moeder zal trots op hem zijn dat hij het 'zo' voor haar heeft opgenomen. Zo trots dat zijn eigen familie hem zelfs hebben aangegeven bij de politie! Als zij dit gedrag al onacceptabel vinden..

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    13
    07-03-2017

    Citaat Geplaatst door Groene_Kreeft Bekijk reactie
    Wat een domme instelling. Ze viel hem verbaal aan, dus hij kon haar de rug keren of haar verbaal vechten. Alleen mietjes gaan slaan, als het een reus van een vent was, had hij vast zn handjes thuis gelaten. Nou zijn moeder zal trots op hem zijn dat hij het 'zo' voor haar heeft opgenomen. Zo trots dat ze hem zelfs hebben aangegeven bij de politie! Als zij dit gedrag al onacceptabel vinden..
    ben je lid van fb groep marokkanen bijeen? je komt er dan achter hoe vet irritant zulke jonge meiden zijn en hoe ze alleen maar bezig zijn met van alles en iedereen te ''exposen'' en zwart te maken

    dat meisje was vast zo eentje en ze trof net de verkeerde, moet ze volgende keer maar normaal doen met haar kippenkontje.... als dat me zusje was, zou ik ontkennen at het me zusje was... hahaha, kk schande