1. #46
    De theoloog

    Reacties
    867
    25-08-2011

    Als Marokkaanse moet je tegenwoordig eerder bang zijn voor Marokkaanse ''broeders'' dan voor PVV'ers en overige racisten.

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    7.697
    21-05-2013

    Citaat Geplaatst door toSport Bekijk reactie
    ben je lid van fb groep marokkanen bijeen? je komt er dan achter hoe vet irritant zulke jonge meiden zijn en hoe ze alleen maar bezig zijn met van alles en iedereen te ''exposen'' en zwart te maken

    dat meisje was vast zo eentje en ze trof net de verkeerde, moet ze volgende keer maar normaal doen met haar kippenkontje.... als dat me zusje was, zou ik ontkennen at het me zusje was... hahaha, kk schande
    Gedraag je eens naar je leeftijd, met je gekanker.

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    2.465
    07-11-2014

    Wat zij ook heeft gezegd of gedaan dit doe je niet !

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    2.406
    19-09-2012

    Mensen die dit soort gedrag goedpraten. Baazz. Tot het jullie dochter/zusje is. Zien of jullie dan ook zo stoer gaan praten.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  5. #50
    Introvert

    Reacties
    1.188
    12-02-2006

    Ze schijnt geen marokkaanse te zijn.

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    2.465
    07-11-2014

    Citaat Geplaatst door argaz Bekijk reactie
    Ze schijnt geen marokkaanse te zijn.
    Maakt niet uit...even erg !

  7. #52
    Verbannen

    Reacties
    436
    10-08-2013

    Ik verstond niet zo goed dat Hollands accent het enige wat ik ongeveer had begrepen was kankermoeder.

    Serieus ik moet walgen alles wat te maken heeft met een man bah vieze lelijke slechte wezens. K hoop dat ze in de hel zullen branden.

    Allah y n3alhoem.

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Ede Bekijk reactie
    Maagdelijkheid veilen [Archief] - Marokko Community

    Flowerbomm: "ik heb een vriendin die bang is dat ze overdatum is Nu wilt ze haar maagdelijkheid veilen ze heeft nu een bod van 3500 Mijn ... "

    forums.marokko.nl/archive/.../t-5531032-maagdelijkheid-veilen.html

    mislukte loser keurde dit gedrag helemaal goed. Ze vond t een mooie ontwikkeling
    is ze mooi???


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart


  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Chamalia00 Bekijk reactie
    Ze is lelijk joh. Ik heb haar IP adres nagetrokken. Haar IP adres geeft Utrecht aan, en op de foto's op haar appnr lijkt ze op een heroïne junk met hoofddoek. Of ze lijdt aan boulimia of ze is een drugsverslaafde. Dat is dus die flowerboom.
    oh dan betaal ik lekker niet


    wou geld lenen hiervoor nou dat gaat mooi niet door


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart


  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    459
    31-08-2013

    Al had ze een grote mond , dit is niet goed te praten vind ik. Meisjes die opstandig en vijandig gedrag vertonen zijn in meeste gevallen beschadigd. Ook de jongens uiteraard.

  11. #56
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    Reacties van (veel) Marokkaanse mannen (of naja zegmaar jochies er bestaan wel genoeg echte mannen) nav zo'n filmpje en soortgelijke filmpjes: eigen schuld, hoofddoek, strakke kleren, grote bek blablabla altijd de schuld vd (Marokkasnde) vrouw

    Turkse mannen: al kennen ze haar niet ze willen die gasten het liefst levend opeten

    Of ligt het aan mij?

  12. #57
    Freyaa

    Reacties
    5.040
    15-08-2008

    En dat mensen dat goed praten, het is een opstandige puber. Zoiets beantwoord je als jongen niet met vuisten! Als mijn zoontje ooit zoiets in zn hoofd haalt al doet hij dat omdat iemand mij aids kanker en de dood wenst, dan heb ik zwaar gefaald gewoon en is heeft hij met mij nog een erger probleem dan met de politie

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    2.089
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door lieff_c Bekijk reactie
    Reacties van (veel) Marokkaanse mannen (of naja zegmaar jochies er bestaan wel genoeg echte mannen) nav zo'n filmpje en soortgelijke filmpjes: eigen schuld, hoofddoek, strakke kleren, grote bek blablabla altijd de schuld vd (Marokkasnde) vrouw

    Turkse mannen: al kennen ze haar niet ze willen die gasten het liefst levend opeten

    Of ligt het aan mij?
    turken zijn raar heb je hun hoofden gezien


    plat


    Insta Kersen_taart

    Twitter @kersen_taart


  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    4.978
    11-01-2009

    Citaat Geplaatst door lieff_c Bekijk reactie
    Reacties van (veel) Marokkaanse mannen (of naja zegmaar jochies er bestaan wel genoeg echte mannen) nav zo'n filmpje en soortgelijke filmpjes: eigen schuld, hoofddoek, strakke kleren, grote bek blablabla altijd de schuld vd (Marokkasnde) vrouw

    Turkse mannen: al kennen ze haar niet ze willen die gasten het liefst levend opeten

    Of ligt het aan mij?
    Dat zeg je heel goed. Dus waarschijnlijk als ze haar wel zouden kennen dan...............

    Ik praat dit overigens niet goed.