+ Reageer
Pagina 1 van 5 1 2 3 ... LaatsteLaatste
1 tot 15 van 73
    MVC Lid

Reacties
    913
    06-04-2013

Wie is dat meisje?

Dat mishandeld is door een donkere jongen en (naar het lijkt) marokkaanse jongen?

Hoe is het met haar?
    Was een meisje met hoofddoek, mogelijk ook Marokkaans.

Heb zojuist een filmpje gezien dat massaal gedeeld wordt op sociale media. VERSCHRIKKELIJK!!

The Laws Of Mozes!!!

Reacties
    2.484
    29-09-2010

Heb je een link naar dat filmpje?
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

The Laws Of Mozes!!!

Reacties
    2.484
    29-09-2010

allemaal oppakken en opsluiten.en de maker van dit filmpje aan zn oren ophangen.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

MVC Lid

Reacties
    913
    06-04-2013

Blijkbaar, als we de reacties mogen geloven, zocht ze het zelf op. De moeder van die jongen heeft kanker en dat meisje wenste zijn moeder een snelle dood....

Verbannen

Reacties
    504
    18-01-2011

Alleen pussy's slaan vrouwen. Een vrouw moet je gewoon met een blondje slaan.

MVC Lid

Reacties
    2.049
    24-01-2017

niet interesant

Insta Kersen_taart

Twitter @kersen_taart

Verbannen

Reacties
    504
    18-01-2011

Citaat Geplaatst door Sawarim Bekijk reactie
    ga nu maar lekker weer je kamer op slot doen en met je l ul spelen ofzo met je denkbeeldige blondjes
    Mijn blondje is net weg. Ik heb nog pijn aan mijn lul, ik heb het hele weekend lopen bonken. De buren moesten aankloppen omdat ze dachten dat er ruzie gaande was. Het was zo heftig en ik zeg nog tegen haar niet zo uitschreeuwen anders hebben we zo de politie over de vloer. Ik kan er ook niks aandoen dat ik knap en lekker ben en een vrouw goed kan verwennen. Ik lijk net een hagedis met mijn tong hahaha. Voel me net columbus op ontdekkingsreis.

Verbannen

Reacties
    504
    18-01-2011

Citaat Geplaatst door Sawarim Bekijk reactie
    oke stoer man
    Voortaan eerst een vingertje opsteken voordat je mij citeert en nooit meer zomaar zonder knipperlicht invoegen.

MVC Lid

Reacties
    161
    03-03-2012

Citaat Geplaatst door meerweten Bekijk reactie
    Blijkbaar, als we de reacties mogen geloven, zocht ze het zelf op. De moeder van die jongen heeft kanker en dat meisje wenste zijn moeder een snelle dood....
    Dit is niet waar, de moeder van die jongen is helemaal niet ziek.

MVC Lid

Reacties
    1.186
    16-07-2014

Die HDtjes zijn het ergste tegenwoordig,

Verbannen

Reacties
    504
    18-01-2011

Voor die 2 wijven die me hebben ge-pmt, het zullen vast milfjes zijn die lang geen sex hebben gehad maar ik ben geen TOYBOY. So get the fuck out of my pmbox of ik maak daar een printscreen van en kunnen de leden jullie cheapness aanschouwen.

MVC Lid

Reacties
    947
    07-05-2013

Citaat Geplaatst door jaguarr Bekijk reactie
    Voor die 2 wijven die me hebben ge-pmt, het zullen vast milfjes zijn die lang geen sex hebben gehad maar ik ben geen TOYBOY. So get the fuck out of my pmbox of ik maak daar een printscreen van en kunnen de leden jullie cheapness aanschouwen.
    hahaha die is hard
    Dit zijn de huisvrouwen van tegenwoordig als men eerlijk en open is dan werpt iedereen dit af . En dan Harm dit en haram dat en zelf hunkerend om geneukt worden. Schijnheilige hoeren heb je overal alleen hier is iedereen mashallah waow

MVC Lid

Reacties
    15
    07-03-2017

Citaat Geplaatst door jaguarr Bekijk reactie
    gast, je bent 1 en al bla

Verbannen

Reacties
    504
    18-01-2011

Citaat Geplaatst door toSport Bekijk reactie
    gast, je bent 1 en al bla
    Durf je dit ook onder je gebruikelijke account te zeggen of moest je hiervoor een nieuw account nemen tering b├Ęta!!