+ Reageer
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
16 tot 30 van 51
    Overname

Reacties
    117
    09-02-2017

Dus een spierbundel met cash? Spot on wederom

Jaguar waar ben je?

MVC Lid

Reacties
    946
    15-04-2016

Citaat Geplaatst door Ede Bekijk reactie

Jaguar waar ben je?
    Je vergeet het belangrijkste: goede genen. Daar doen we het voor. Die cash kan me gestolen worden.

Ok.

Reacties
    2.224
    21-03-2009

Citaat Geplaatst door Ras-Al-Ghul Bekijk reactie
    En nu het profiel van Lola

Lengte: 1.16 m
    Breedte: vier keer het hoofd van een paard
    Ogen: gebruikt telescoop
    Gebit: kunst
    Huidskleur: zonnebank bruin gemixed met oranje
    Geloof: islam
    Voornaam:wss Lola ook ja echt
    Leeftijd: wss 17jaar
    Opleiding: WAJONG
    Beroep:WAJONG
    Kinderen: is er zelf 1
    Don't play the victim to circumstances you created.

Verbannen

Reacties
    504
    18-01-2011

Jaguar waar ben je?
    Ik denk dat die lola 2 meter van het bejaardehuis is verwijderd. Ze is zeker zo een oud wijf want ze is wel behoorlijk desperate opzoek naar een lul. Ze zal vast en zeker zo een eng wijf zijn. Btw ik ben te knap voor dat soort schapenkoppen.

MVC Lid

Reacties
    946
    15-04-2016

Citaat Geplaatst door jaguarr Bekijk reactie
    Ik denk dat die lola 2 meter van het bejaardehuis is verwijderd. Ze is zeker zo een oud wijf want ze is wel behoorlijk desperate opzoek naar een lul. Ze zal vast en zeker zo een eng wijf zijn. Btw ik ben te knap voor dat soort schapenkoppen.
    Je moest eens weten jongen. Denk wat je wil denken en de flessen komen naar je toe. Je bent van God los, dus ik vergeef het je. Drink ze!

Verbannen

Reacties
    504
    18-01-2011

Citaat Geplaatst door Lola. Bekijk reactie
    Je moest eens weten jongen. Denk wat je wil denken en de flessen komen naar je toe. Je bent van God los, dus ik vergeef het je. Drink ze!
    Ik hoef niks weten, jij moest eens weten!! Ik drink geen alcohol, ik blijf nuchter en bounce met je zuster.

MVC Lid

Reacties
    946
    15-04-2016

Ik hoef niks weten, jij moest eens weten!!
    1 flesje, 2 flesjes, drie flesjes, 4 flesjes en toen was je dood. Het graf is klein en het leed is groot.

Verbannen

Reacties
    504
    18-01-2011

1 flesje, 2 flesjes, drie flesjes, 4 flesjes en toen was je dood. Het graf is klein en het leed is groot.
    Beter een goed einde dan een goed begin. Veel mensen waren goed en zijn slecht geƫindigd en veel mensen waren slecht en zijn goed geƫindigd. Ik wil bij de tweede groep horen haha

MVC Lid

Reacties
    946
    15-04-2016

Wist je dat je dood gaat iedere dat je in slaap valt. Niemand die je morgen belooft. Dat jij bounct en "niet" drinkt is een zonde waarvoor je hoe dan ook zult boeten. Bounce ze.

Verbannen

Reacties
    504
    18-01-2011

Om het paradijs van Allah te betreden beroep ik me op zijn genade en vergiffenis en jij mag dat doen met jouw goede daden ( heilige Maria ), dan zullen we zien wie er als eerste het paradijs zal betreden.

MVC Lid

Reacties
    946
    15-04-2016

Om het paradijs van Allah te betreden beroep ik me op zijn genade en vergiffenis en jij mag dat doen met jouw goede daden ( heilige Maria ), dan zullen we zien wie er als eerste het paradijs zal betreden.
    Genade en vergiffenis van Allah hebben we allemaal nodig. Ook ik als heilige Maria. Ik hoop dat je snel tot inkeer komt. Peace

Overname

Reacties
    117
    09-02-2017

Je vergeet het belangrijkste: goede genen. Daar doen we het voor. Die cash kan me gestolen worden.
    Dat kan natuurlijk, maar denk je echt dat het lot zo werkt? In criminele lijstjes van DNA

Dat profiel doet aan jou denken maar ik merk een allergische reactie op

Je bedoelt van die kleine opgestapelde schappenkrullen die op straat de show stelen? daar hebben ze tegenwoordig een stijltang of beter een dooie keratinebehandeling voor

MVC Lid

Reacties
    946
    15-04-2016

Dat kan natuurlijk, maar denk je echt dat het lot zo werkt? In criminele lijstjes van DNA

Dat profiel doet aan jou denken maar ik merk een allergische reactie op

Je bedoelt van die kleine opgestapelde schappenkrullen die op straat de show stelen? daar hebben ze tegenwoordig een stijltang of beter een dooie keratinebehandeling voor
    Criminele lijstjes van DNA? Dat heet natuurlijke selectie volgens mij. Je voelt je van narure eerder aangetrokken tot een grote brede man met sterke handen, omdat hij gezond en sterk oogt en jou en je kids goed kan beschermen. Zo is de natuur.

MVC Lid

Reacties
    5.167
    22-09-2006

Businessclass vliegen dan?

Zodat ie mij ook zonder bril kan zien. Ik ook als we opstaan horen: wat ben je toch knap schat.
    zelfs met -10 kan hij zien hoe lelijk je bent
    me has spoken

Verbannen

Reacties
    299
    22-09-2016

Citaat Geplaatst door karima_z Bekijk reactie
    Haha geweldig dit
    Ik vind het niet geweldig. Is voorspelbaar dromerig.