+ Reageer
Pagina 2 van 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
16 tot 30 van 42
    Verbannen

Reacties
    556
    19-12-2015

Waarom kijk je verdrietig uit je ogen?

MVC Lid

Reacties
    367
    10-08-2013

Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Het gezicht spreekt boekdelen (spreekwoordelijk gezien), maar ogen maken daar deel van uit dus zo gek is dat idd niet.

Ik raad je aan om wat vrolijker te zijn. Bijna officieel lente.
    Amai ja bijna lente jiepie de jiepie.

Niets veranderd aan deze klotewereld of het nu winter of lente is. Rotwereld.

MVC Lid

Reacties
    802
    16-02-2017

Los van eventuele gezichtsuitdrukkingen, geldt dat dan nog steeds?

Als je je gemoedstoestand weet te verbloemen, verraden je ogen je dan alsnog bedoel je? Wildvreemden kunnen dan ook een kijk in je ziel hebben. Best wel fascinerend.
    Inderdaad. Of jij onbewust niet door hebt dat je emoties aan het verbloemen zijn. Kunnen mensen nooit je ware ik zien. En zal het altijd een gefabriceerde beeld zijn. Is ook heel fascinerend. Mensen onderschatten het feit dat je lichaam soms boekdelen spreekt.

We judge others by their actions and ourselves by our intentions.

Free Palestine

Reacties
    5.216
    17-08-2010

Ik kijk altijd boos, maar ben het bijna nooit.
    De hoop is het bevel, dat ons verbiedt te denken dat we verloren zijn.....

MVC Lid

Reacties
    208
    19-04-2012

Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Zelfs spiegels kunnen blind zijn. En wanneer die spiegels blind zijn. Zal jij als persoon een gefabriceerde beeld projecteren die jou representeert.

Maar als ik het letterlijk-letterlijk ga nemen;

Ja. Zelf paar workshops over gehad. Onze lichaam praat soms sneller dan onze hart en brein.
    Sounds interesting. Wat voor workshops waren dat?

MVC Lid

Reacties
    802
    16-02-2017

Citaat Geplaatst door RazaDeSoare. Bekijk reactie
    Sounds interesting. Wat voor workshops waren dat?
    Was het ook. Het ging wat dieper dan dit. Maar kort samengevat: Hoe je o.a. op basis van bepaalde vragen een vast patroon bij een persoon kon samenstellen. Wanneer je uiteindelijk een beginsel hebt, moet je bepaalde afwijkingen herkennen. Iedereen heeft uiteindelijk een unieke personaliteit met zijn trekjes. Maar dat werk zowel voordelig als nadelig voor een mens.

We judge others by their actions and ourselves by our intentions.

Fa'alu-l-Lima Yurid

Reacties
    4.040
    23-01-2008

Citaat Geplaatst door Accelerator Bekijk reactie
    is echt zoo
    Is best wel raar eigenlijk, maar ik denk eerlijk gezegd dat dat alleen geldt voor mensen die elkaar héél goed kennen...

Citaat Geplaatst door TawhidAwalan Bekijk reactie
    Waarom kijk je verdrietig uit je ogen?
    Goeie vraag.
    The truth shall set you free. But first it will crush and shatter your heart.

Fa'alu-l-Lima Yurid

Reacties
    4.040
    23-01-2008

Citaat Geplaatst door La_vie_en_rose. Bekijk reactie
    Amai ja bijna lente jiepie de jiepie.

Niets veranderd aan deze klotewereld of het nu winter of lente is. Rotwereld.
    La vie est belle. La tahzan!

Citaat Geplaatst door Mourri Bekijk reactie
    micro expressie icm ogen
    Je micro expressie kun je nooit onderdrukken dus het verraad/laat zien hoe je je voelt..

Iemand die oprecht lacht, diens ogen lachen mee.
    Iemand die fake lacht, diens ogen lachen niet mee.
    Dank u! Over micro-expressie ga ik me even inlezen. Lijkt me interessant. Dat tweede is idd juist.

MVC Lid

Reacties
    367
    10-08-2013

Tetou kijk diep in mijn ogen heel diep
    Jij kijken naar gemoedstoestand terwijl je gehypnotiseerd wordt en waar je al je duurzame spullen weggeeft.

Meid nooit bij wildvreemden in hun ogen kijken.. wie weet wat voor satanische verzen ze uitspreken nooit van gehoord? Het lijkt allemaal onschuldig maar is het niet

Blik neerslaan zelfs bij vrouwen wreede gevaarlijke tijden. Ya rasi ya rasi.

Fa'alu-l-Lima Yurid

Reacties
    4.040
    23-01-2008

Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Inderdaad. Of jij onbewust niet door hebt dat je emoties aan het verbloemen zijn. Kunnen mensen nooit je ware ik zien. En zal het altijd een gefabriceerde beeld zijn. Is ook heel fascinerend. Mensen onderschatten het feit dat je lichaam soms boekdelen spreekt.
    Das waar. Een ander kan nooit je ware ik 'waarnemen'. En precies daar gaat het idd om: als je je gevoel verbloemt, je ogen je dan verraden. Het spreekwoord zal ergens ook wel een kern van waarheid bevatten. Het non-verbale is soms heel verraderlijk ja, bijzonder verraderlijk. Behalve de personen met een stalen gezicht of permanente ijzige blik.

Citaat Geplaatst door SafSaf9 Bekijk reactie
    Ik kijk altijd boos, maar ben het bijna nooit.
    Haha, loop je met zo'n fronsende blik rond?

Liberar el guanché

Reacties
    2.698
    24-06-2013

Is best wel raar eigenlijk, maar ik denk eerlijk gezegd dat dat alleen geldt voor mensen die elkaar héél goed kennen...

Goeie vraag.
    nee is echt niet alleen in zulke gevallen.
    men die verder kijkt dat hoe iemand der uit ziet
    kan dat ook opvallen

You're living, you occupy space, and you have mass. You know what that means ? You Matter

"Little knowledge of science makes man an atheist, but in-depth study of science makes him a believer in God"

Fa'alu-l-Lima Yurid

Reacties
    4.040
    23-01-2008

nee is echt niet alleen in zulke gevallen.
    men die verder kijkt dat hoe iemand der uit ziet
    kan dat ook opvallen
    Vergeten bij te zetten, maar bedoelde alleen mensen die elkaar goed kennen kunnen met het hart kijken, denk ik.
    Dat is wel waar, daarom wordt dat wel eens gezegd.

Liberar el guanché

Reacties
    2.698
    24-06-2013

Vergeten bij te zetten, maar bedoelde alleen mensen die elkaar goed kennen kunnen met het hart kijken, denk ik.
    Dat is wel waar, daarom wordt dat wel eens gezegd.
    hoef je elkaar echt niet goed voor te kennen geloof me.
    ben beste vrienden geworden met mensen op vliegvelden en plekken waar je van weet die ga je nooit meer zien.
    je moet open staan voor andere de gedachte en wat er op hun hart zit en niet alleen aan je zelf denken in een gesprek of interactie met iemand.
    dan zul je meer zien dan je eerst zag

You're living, you occupy space, and you have mass. You know what that means ? You Matter

"Little knowledge of science makes man an atheist, but in-depth study of science makes him a believer in God"

Fa'alu-l-Lima Yurid

Reacties
    4.040
    23-01-2008

hoef je elkaar echt niet goed voor te kennen geloof me.
    ben beste vrienden geworden met mensen op vliegvelden en plekken waar je van weet die ga je nooit meer zien.
    je moet open staan voor andere de gedachte en wat er op hun hart zit en niet alleen aan je zelf denken in een gesprek of interactie met iemand.
    dan zul je meer zien dan je eerst zag
    Das idd waar. Herkenbaar. Soms heb ik ook meer met strangers dan bekenden. Hoe raar dat ook klinkt.

Liberar el guanché

Reacties
    2.698
    24-06-2013

Das idd waar. Herkenbaar. Soms heb ik ook meer met strangers dan bekenden. Hoe raar dat ook klinkt.
    oprechtheid can iemand is gauw te merken