+ Reageer
Pagina 1 van 3 1 2 3 LaatsteLaatste
1 tot 15 van 42
    Fa'alu-l-Lima Yurid

Reacties
    4.040
    23-01-2008

"Je kijkt verdrietig uit je ogen"

Zijn ogen echt de spiegels der ziel?
    The truth shall set you free. But first it will crush and shatter your heart.

Classy**

Reacties
    654
    10-07-2012

Yes. Morgen lief^^

MVC Lid

Reacties
    613
    14-09-2016

Denk het wel.. Als je goed in iemands ogen kijkt dan kan je vaak de echte emotie of bedoeling zien in zijn/haar ogen. Alhoewel ditniet altijd of bij iedereen even makkelijk is.

The eyes chico, they never lie...

MVC Lid

Reacties
    1.964
    24-01-2017

als ze dat zeggen dan zal het klopen

Insta Kersen_taart

Twitter @kersen_taart

Suspended

Reacties
    1.717
    01-12-2015

Meer een combinatie van ogen en (kleine) gezichtsuitdrukkingen. Valt veel van af te lezen
    A trip to the Moon

MVC Lid

Reacties
    802
    16-02-2017

Zelfs spiegels kunnen blind zijn. En wanneer die spiegels blind zijn. Zal jij als persoon een gefabriceerde beeld projecteren die jou representeert.

Maar als ik het letterlijk-letterlijk ga nemen;

Ja. Zelf paar workshops over gehad. Onze lichaam praat soms sneller dan onze hart en brein.

We judge others by their actions and ourselves by our intentions.

Verbannen

Reacties
    504
    18-01-2011

Ze zeggen niet voor niets dat de ogen boekdelen spreken.

MVC Lid

Reacties
    367
    10-08-2013

OH je kunt lang staren naar mensen tot hun ziel door hun ogen begint te spreken?

Ik staar nu naar mensen om te zien of ze goed of droevig zijn gaat me geen moer aan.

Liberar el guanché

Reacties
    2.698
    24-06-2013

ogen zijn het sleutelgat na het hart waar men soms door kan kijken maar alleen als de ander ook met het hart ziet

You're living, you occupy space, and you have mass. You know what that means ? You Matter

"Little knowledge of science makes man an atheist, but in-depth study of science makes him a believer in God"

Fa'alu-l-Lima Yurid

Reacties
    4.040
    23-01-2008

Citaat Geplaatst door bloemie Bekijk reactie
    Yes. Morgen lief^^
    Goedenavond dear. Ikzelf heb het al tegengesproken, maar nu vraag ik het me wel af. Why? En is dat altijd zo?

Citaat Geplaatst door Zohra0 Bekijk reactie
    Denk het wel.. Als je goed in iemands ogen kijkt dan kan je vaak de echte emotie of bedoeling zien in zijn/haar ogen. Alhoewel ditniet altijd of bij iedereen even makkelijk is.

The eyes chico, they never lie...
    Ik vraag me of of je echt uit iemand blik kunt afleiden hoe diens gemoedstoestand is. Inderdaad, verschilt per persoon. Wat als iemand goed is in het verbloemen daarvan?

Fa'alu-l-Lima Yurid

Reacties
    4.040
    23-01-2008

Citaat Geplaatst door Mourri Bekijk reactie
    niet waar
    Geef me het verlossend antwoord, Mourri.

Citaat Geplaatst door KERSEN_TAART Bekijk reactie
    als ze dat zeggen dan zal het klopen
    'Ze' zeggen zo veel, is dat allemaal waar??

Fa'alu-l-Lima Yurid

Reacties
    4.040
    23-01-2008

Citaat Geplaatst door Ernesto1991 Bekijk reactie
    Meer een combinatie van ogen en (kleine) gezichtsuitdrukkingen. Valt veel van af te lezen
    Los van eventuele gezichtsuitdrukkingen, geldt dat dan nog steeds?

Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Zelfs spiegels kunnen blind zijn. En wanneer die spiegels blind zijn. Zal jij als persoon een gefabriceerde beeld projecteren die jou representeert.

Maar als ik het letterlijk-letterlijk ga nemen;

Ja. Zelf paar workshops over gehad. Onze lichaam praat soms sneller dan onze hart en brein.
    Als je je gemoedstoestand weet te verbloemen, verraden je ogen je dan alsnog bedoel je? Wildvreemden kunnen dan ook een kijk in je ziel hebben. Best wel fascinerend.

Fa'alu-l-Lima Yurid

Reacties
    4.040
    23-01-2008

Citaat Geplaatst door jaguarr Bekijk reactie
    Ze zeggen niet voor niets dat de ogen boekdelen spreken.
    Het gezicht spreekt boekdelen (spreekwoordelijk gezien), maar ogen maken daar deel van uit dus zo gek is dat idd niet.

Citaat Geplaatst door La_vie_en_rose. Bekijk reactie
    OH je kunt lang staren naar mensen tot hun ziel door hun ogen begint te spreken?

Ik staar nu naar mensen om te zien of ze goed of droevig zijn gaat me geen moer aan.
    Ik raad je aan om wat vrolijker te zijn. Bijna officieel lente.

Fa'alu-l-Lima Yurid

Reacties
    4.040
    23-01-2008

Citaat Geplaatst door Accelerator Bekijk reactie
    ogen zijn het sleutelgat na het hart waar men soms door kan kijken maar alleen als de ander ook met het hart ziet
    Deze vind ik mooi Accel. Nooit zo over gedacht.

Liberar el guanché

Reacties
    2.698
    24-06-2013

Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Deze vind ik mooi Accel. Nooit zo over gedacht.
    is echt zoo

You're living, you occupy space, and you have mass. You know what that means ? You Matter

"Little knowledge of science makes man an atheist, but in-depth study of science makes him a believer in God"