+ Reageer
Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
16 tot 19 van 19
    MVC Lid

Reacties
    2.120
    04-11-2016

Citaat Geplaatst door Pieter-Baan Bekijk reactie
    Slaat echt nergens op dit

Het enige wat hiermee wordt geillustreerd is hoe snel er links gemaakt worden met zaken die ver van elkaar afstaan

1: Erdogan wordt mondiger en Turkije sterker
    2: Er is een migranten/islamitische partij in Nederland die mondig is wat autochtone Nederlanders niet gewend zijn, want die houden van brave domme Turken en Marokkanen die hun plek kennen

Dus laten we dat mixen en een leuk tekeningetje maken om de hoofden van mensen te bespelen

De link tussen Erdogan en de partij Denk is nooit aangetoond en is alleen op basis van vermoedens en onderbuikgevoelens

MVC Lid

Reacties
    1.615
    07-02-2017

Citaat Geplaatst door Peej Bekijk reactie
    Hoeveel invloed hebben de PVV en het Vlaams blok. Deze democratisch gekozen partijen mogen niet verboden worden in een democratie. Maar ze mogen wle genegeerd worden. Wat door de andere politieke partijen actief gedaan wordt. PVV en Vlaams Blok hebben dan ook vrijwel geen enkele reële politieke invloed.
    In de politiek hebben de extreemrechtse partijen weinig invloed. Hun invloed is groter op het handelen van hun achterban en het trekt extreemrechtse groeperingen aan zoals Pegida, NVU en ID Verzet welke zonder twijfel vergeleken kunnen worden met de Nazi's en de NSB. Het ontbinden van een politieke partij is eenvoudiger dan je denkt. Wanneer het OM vandaag zou besluiten dat de PVV ontbonden moet worden dan hoeft het alleen nog maar een welwillende rechter te vinden om dat morgen te regelen. De PVV zou hiermee niet de eerste politieke partij zijn die ontbonden wordt want CP86 is in 1998 ontbonden. De rechter was van mening dat CP86 had aangezet tot discriminatie en geweld tegen allochtonen wat in strijd was met de openbare orde waardoor de partij verboden en ontbonden moest worden.
    Als ik niet reageer betekent dat niet automatisch dat je gelijk hebt. De kans is groot dat ik gewoon geen tijd/zin heb om te reageren/herhalen. | Volg me ook op de regionale nieuwssite Dichtbij.nl (linkje).

MVC Lid

Reacties
    1.106
    19-03-2016

Citaat Geplaatst door Peej Bekijk reactie
    Bla bla bla ... Het extreemrechtse gedachtengoed groeit juist, met name in Turkije en in de Turkse diaspora, waar de grijze wolven en soortgelijke clubs een steeds grotere bek krijgen. Gelukkig dat de Turken als puntje bij paaltje komt niks substantieels in te brengen hebben. De Turkse droom van een nieuw Ottomaan rijk zal dus een droom blijven.
    On-Zin. Rechts extremisme is een West Europees gevalletje. In Turkije hangt vanaf waar Erdogan zijn stemmen wilt krijgen, de nationalisten of de Koerden. Dus zoals ik al zei, On-zin

MVC Lid

Reacties
    1.106
    19-03-2016

Meer migrantenpartijen!