+ Reageer
Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
1 tot 15 van 19
    MVC Lid

Reacties
    2.170
    07-02-2017

België krijgt migrantenpartij naar voorbeeld van Denk

België krijgt een migrantenpartij naar het voorbeeld van Denk. De vooralsnog naamloze partij zal in 2018 meedoen aan de gemeentelijke en lokale verkiezingen België. Een initiatiefnemer van de partij is de Turks-Belgische politicus Ahmet Koç (39) die vandaag in een interview met De Morgen spreekt over 'de Vlaamse Denk.'

Ik ben ervan overtuigd dat België nood heeft aan een nieuwe politieke beweging die zich afzet tegen de sociale ongelijkheid en de onverdraagzaamheid' zegt Koç tegen De Morgen.

Een naam moet nog bedacht worden voor de politieke beweging, officiële leden zijn er evenmin. Wel zegt Koç 'voortdurend' in gesprek te zijn met gelijkgestemden. Daar zitten volgens Koç mensen tussen met een migratieachtergrond, maar ook autochtone Belgen. 'Ik ga me verkiesbaar stellen op de nieuwe lijst, waarvan we hopen dat het een nationale partij wordt.'

Bron
    Als ik niet reageer betekent dat niet automatisch dat je gelijk hebt. De kans is groot dat ik gewoon geen tijd/zin heb om te reageren/herhalen.|Facebook

MVC Lid

Reacties
    392
    12-01-2009

Ah! Weer een Erdogan fan. Dat beloofd weer amusement!

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

MVC Lid

Reacties
    2.855
    04-11-2016

Citaat Geplaatst door NNR Bekijk reactie

Elke politiek actieve Turk is nu een Erdogan sympathisant? En als hij dat is, so what

MVC Lid

Reacties
    392
    12-01-2009

Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    Elke politiek actieve Turk is nu een Erdogan sympathisant? En als hij dat is, so what
    https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Ahme...A7?wprov=sfla1

Hij is een Erdogan sympatisant.
    En zoals ik al schreef, prima. Dat gaat weer leiden tot vermaak.

MVC Lid

Reacties
    2.170
    07-02-2017

Citaat Geplaatst door NNR Bekijk reactie

Wel mooi om te zien hoe de Turken nu overal opstaan en van zich laten horen. Het speelkwartier van Europa is afgelopen en er zal snel iets gedaan moeten worden tegen het opkomende extreemrechtse gedachtegoed van partijen zoals de PVV, Front National en Vlaams Belang. Een migrantenpartij zou in Engeland en Frankrijk nog een stuk groter kunnen worden dan in Nederland en België. Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat er massaal gestemd moet gaan worden op zulke partijen maar die discussie is vorige week al voorbij gekomen.
    Als ik niet reageer betekent dat niet automatisch dat je gelijk hebt. De kans is groot dat ik gewoon geen tijd/zin heb om te reageren/herhalen.|Facebook

Fact checker

Reacties
    33.254
    13-08-2003

Citaat Geplaatst door Omar_37 Bekijk reactie
    Wel mooi om te zien hoe de Turken nu overal opstaan en van zich laten horen. Het speelkwartier van Europa is afgelopen en er zal snel iets gedaan moeten worden tegen het opkomende extreemrechtse gedachtegoed van partijen zoals de PVV, Front National en Vlaams Belang. Een migrantenpartij zou in Engeland en Frankrijk nog een stuk groter kunnen worden dan in Nederland en België. Hiermee wil ik overigens niet zeggen dat er massaal gestemd moet gaan worden op zulke partijen maar die discussie is vorige week al voorbij gekomen.
    Bla bla bla ... Het extreemrechtse gedachtengoed groeit juist, met name in Turkije en in de Turkse diaspora, waar de grijze wolven en soortgelijke clubs een steeds grotere bek krijgen. Gelukkig dat de Turken als puntje bij paaltje komt niks substantieels in te brengen hebben. De Turkse droom van een nieuw Ottomaan rijk zal dus een droom blijven.
    Geweld lost niks op! Vrede is de weg!

Iedere dode is er één teveel!

MVC Lid

Reacties
    15.502
    03-05-2015

Dat is goed.om de facisten tegen te gaan in de politiek.

MVC Lid

Reacties
    2.170
    07-02-2017

Citaat Geplaatst door Peej Bekijk reactie
    Bla bla bla ... Het extreemrechtse gedachtengoed groeit juist, met name in Turkije en in de Turkse diaspora, waar de grijze wolven en soortgelijle clubs een steeds grotere bek krijgen. Gelukkig dat de Turken als puntje bij paaltje komt niks substantieels in te brengen hebben. De Turkse droom van een nieuw Ottomaan rijk zal dus een droom blijven.
    Turken mogen best trotst zijn op hun afkomst en voor hun gemeenschap opkomen. En je kan klagen over Grijze Wolven maar zolang er niks wordt gedaan tegen extreemrechtse partijen zoals de PVV, Front National en Vlaams Belang moet je niet zeuren.

Fact checker

Reacties
    33.254
    13-08-2003

Turken mogen best trotst zijn op hun afkomst en voor hun gemeenschap opkomen. En je kan klagen over Grijze Wolven maar zolang er niks wordt gedaan tegen extreemrechtse partijen zoals de PVV, Front National en Vlaams Belang moet je niet zeuren.
    Hoeveel invloed hebben de PVV en het Vlaams blok. Deze democratisch gekozen partijen mogen niet verboden worden in een democratie. Maar ze mogen wle genegeerd worden. Wat door de andere politieke partijen actief gedaan wordt.

PVV en Vlaams Blok hebben dan ook vrijwel geen enkele reële politieke invloed. De grijze wolven daarentegen zijn fascisten die actief door de Turkse regering gesteund worden. Dat is pas gevaarlijk fascisme.

MVC Lid

Reacties
    29.129
    13-03-2012

Citaat Geplaatst door Peej Bekijk reactie
    Hoeveel invloed hebben de PVV en het Vlaams blok. Deze democratisch gekozen partijen mogen niet verboden worden in een democratie. Maar ze mogen wle genegeerd worden. Wat door de andere politieke partijen actief gedaan wordt.

PVV en Vlaams Blok hebben dan ook vrijwel geen enkele reële politieke invloed. De grijze wolven daarentegen zijn fascisten die actief door de Turkse regering gesteund worden. Dat is pas gevaarlijk fascisme.
    Bla bla bla

Ik zeg

Yes Yes Yes
    hihihi

MVC Lid

Reacties
    29.129
    13-03-2012

Dit is het begin van het kalifaat waarin peej de rol heeft van schoenpoetser
    hihihi

MVC Lid

Reacties
    392
    12-01-2009

Speelkwartier van Europa? Wat bedoel je daar precies mee?
    Er kan helaas niets gedaan worden aan het walgelijke gedachtengoed van partijen als PVV. 1,3 mijoen PVV stemmers op ca. 13.000.000 stemgerechtigden. Ok, hij is niet de grootste. Toch vond ik die 20 zetels schokkend.

Fact checker

Reacties
    33.254
    13-08-2003

Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    Dit is het begin van het kalifaat waarin peej de rol heeft van schoenpoetser
    Als jij gelukkig wordt van die fantasie zal ik je lekker in die waan laten....

Verbannen

Reacties
    5.363
    09-02-2015

Verbannen

Reacties
    6.367
    08-02-2016

Mooi zo

Stap nu over!