1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    68
    22-10-2015

    Ghair in shaa Allah. Alleen de reactie zijn ver onder het niveau. Ik neem de verantwoordelijkheid en ik zal voor mijn daden ter verantwoording worden geroepen...amien

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    102
    30-03-2013

    Wat is je vraag? Misschien dat wij broeders je kunnen helpen in plaats van een vrouw te contacteren en haar dingen gaan vragen stellen die niet horen.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    721
    21-09-2012

    Kdenk hij wil navraag doen over een vrouw uit rosendaal. Hou het oordeel bij jullie a beterweters.

    Het is zijn alle recht om het uitereste te onderzoeken over een meid met die wil trouwen. Vrouwen tegenwoordig zijn niet zo kuis als ze zeggen dus vrienden met het bevestigen.

  4. #34

    Reacties
    544
    19-12-2015

    Citaat Geplaatst door loveAmsterdam Bekijk reactie
    Kdenk hij wil navraag doen over een vrouw uit rosendaal. Hou het oordeel bij jullie a beterweters.

    Het is zijn alle recht om het uitereste te onderzoeken over een meid met die wil trouwen. Vrouwen tegenwoordig zijn niet zo kuis als ze zeggen dus vrienden met het bevestigen.
    En daarvoor moet hij een zuster aan de lijn hebben?

    Navraag doe je bij mannen en niet bij vrouwen. B7al reactie van het eeuw dit

    ǀвη Ƭαумιууαн:
    Ƭнє ρєσρℓє σƒ нαρριηєѕѕ αяє тнє ρєσρℓє σƒ Ƭαωнī∂.
    [Mαנмū' αℓ-Ƒαтāωā (ν. 18, ρ. 56)


  5. #35
    Onironisch Fascist

    Reacties
    957
    12-03-2017

    Yo, ik wil privé bellen met een zuster uit een specifieke stad bij mij in de buurt, het is eigenlijk net als naar de dokter gaan, je weet toch.
    Doei.

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    68
    22-10-2015

    Citaat Geplaatst door tarikman Bekijk reactie
    Wat is je vraag? Misschien dat wij broeders je kunnen helpen in plaats van een vrouw te contacteren en haar dingen gaan vragen stellen die niet horen.
    ik heb je privé benadert en heb je daar een aantal algemene vragen gesteld waarop je tot nu toe nog niet hebt gereageerd ....ik had de indruk dat je mij wilde helpen bi idni Allah maar tot nu toe durf je mij vragen niet te beantwoorden. ....ghair in shaa Allah.

  7. #37
    Bijna Lid

    Reacties
    2.079
    05-02-2016

    Moge ALLAH jou leide.

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    3.890
    08-12-2013

    In Roosendaal wonen wel veel drugsfamilies, dat weer wel

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    102
    30-03-2013

    Ik weet niks van die prive berichten bro hoe doe je dat? Ik zie niks op mn telefoon, waar kan je dat zien via telefoon is er misschien een handleiding ofnie hahahaha

  10. #40
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Citaat Geplaatst door Petrichor. Bekijk reactie
    Ghair in shaa Allah. Alleen de reactie zijn ver onder het niveau. Ik neem de verantwoordelijkheid en ik zal voor mijn daden ter verantwoording worden geroepen...amien
    Ik ben het wel met je eens dat sommige reacties te ver gaan. Sommige broeders die jou aanspreken zijn misschien wel oprecht, en zij zien dingen die jij misschien niet ziet, jij wordt door hen aangesproken uit liefde omwille van Allah, ze willen het beste voor je en voor de zusters.

    Chair in chaa'Allah.

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    68
    22-10-2015

    Ik vraag mij af hoe oud je bent zuster met alle goed bedoelingen. Sommige situaties zijn niet te begrijpen en ook voor jou....ghair in shaa

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    102
    30-03-2013

    Eerlijk is eerlijk, sommige reacties gaan idd te ver . Maar ik bedoel van je komt met een zuster die haar nr moet geven om vervolgens gebeld te worden door een man en dan een hele gesprek te voeren ,dat gaat niet snapje.

    Als er wat is moet je de mannen vragen om hulp of advies. Wij mannen zijn mannen met elkaar en als het iets persoonlijks is kan je beter een goede vriend of iemand anders die voor je klaar kan staan.

    Mij kan je altijd om hulp vragen, tenzij ik niet in staat ben om datgene te doen voor je houdt het bij mij op.

  13. #43

    Reacties
    544
    19-12-2015

    Haha. Wollah dit is gewoon comedy. Lachen dit

    ǀвη Ƭαумιууαн:
    Ƭнє ρєσρℓє σƒ нαρριηєѕѕ αяє тнє ρєσρℓє σƒ Ƭαωнī∂.
    [Mαנмū' αℓ-Ƒαтāωā (ν. 18, ρ. 56)


  14. #44
    Verbannen

    Reacties
    1.097
    25-06-2016

    Ik vind jou maar een eng mannetje, de manier hoe jij zusters benaderd is ver beneden peil

  15. #45
    Verbannen

    Reacties
    4.773
    08-01-2017

    Citaat Geplaatst door Petrichor. Bekijk reactie
    Ik vraag mij af hoe oud je bent zuster met alle goed bedoelingen. Sommige situaties zijn niet te begrijpen en ook voor jou....ghair in shaa
    Ah, je denkt dat ik een kleuter ben en jouw situatie niet begrijp?