1. #61
    Verbammen

    Reacties
    7.676
    10-08-2012

    Citaat Geplaatst door Sabon_Beldi Bekijk reactie
    Het probleem is namelijk zo. Germaanse volk zijn altijd racistisch geweest en vele beweren van niet. Je kan ze als vrienden hebben maar zodra het om politiek gaat dan vinden westerlingen altijd dat iedereen fout zit behalve het westen zelf. Ze hebben altijd sympathie voor een rechtse extremistische redneck omdat dat hun onderbuik voedt. Het is zoals het is en vergis je niet ook Black lives Matter zit een hoopvol racisten bij elkaar.
    De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet...

    Dit pleidooi, deze retoriek, kun je net zo goed toepassen op andere volkeren. Racisme en onderbuikgevoelens komen overal ter wereld voor.

  2. #62
    6 gebruikers

    Reacties
    2.691
    22-02-2013

    Citaat Geplaatst door Tsiehta Bekijk reactie
    De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet...

    Dit pleidooi, deze retoriek, kun je net zo goed toepassen op andere volkeren. Racisme en onderbuikgevoelens komen overal ter wereld voor.
    Ja maar als je sympathie hebt voor Baudet of Jan Roos dat vrouwen en homo's neerhaalt met zijn stomme grapjes en zelf verontwaardigd doen als de islam iets zegt over homo's is best hypocriet.

  3. #63
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door Anti-mushrikeen Bekijk reactie
    Wijzen met je vingertje naar anderen om de racisme te ontkennen in je eigen groep morgen weer je pijlen op denk richten want hun zijn de werkelijke gevaar . En niet die zionistische racisten die 22 zetels in de kamer hebben .
    Hoe kom je erbij dat ik racisme waar dan ook ontken? Iedereen is racistisch, dat is nou eenmaal mens eigen.

  4. #64
    6 gebruikers

    Reacties
    2.691
    22-02-2013

    Citaat Geplaatst door Baxi Bekijk reactie
    Hoe kom je erbij dat ik racisme waar dan ook ontken? Iedereen is racistisch, dat is nou eenmaal mens eigen.
    Hele slimme uitspraak best eerlijk van je.

  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door Sabon_Beldi Bekijk reactie
    Ja maar als je sympathie hebt voor Baudet of Jan Roos dat vrouwen en homo's neerhaalt met zijn stomme grapjes en zelf verontwaardigd doen als de islam iets zegt over homo's is best hypocriet.
    Ik heb sympathie voor de Islam, zelfs met wat de islam zegt over homoseksualiteit. Dat neemt niet weg dat ik wel kritiek kan hebben op wat de islam zegt over homoseksualiteit.

  6. #66
    Fact checker

    Reacties
    33.063
    13-08-2003

    Citaat Geplaatst door Sabon_Beldi Bekijk reactie
    White Supremacy en White privilige bestaat heb zelfs een boek over gelezen. Ze zijn zo hypocriet en sluw maar ook strategisch slim.
    Ach, er zijn wel meer boeken die beweren dat een bepaalde groep mensen boven andere mensen staan. Om de een of andere reden.
    Geweld lost niks op! Vrede is de weg!

    Iedere dode is er één teveel!

  7. #67
    6 gebruikers

    Reacties
    2.691
    22-02-2013

    Citaat Geplaatst door Peej Bekijk reactie
    Ach, er zijn wel meer boeken die beweren dat een bepaalde groep mensen boven andere mensen staan. Om de een of andere reden.
    Ontkenningsfase begint en dat van niemand minder een blanke.

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door Sabon_Beldi Bekijk reactie
    Ontkenningsfase begint en dat van niemand minder een blanke.
    Ben jij wel eens racistisch?

  9. #69
    6 gebruikers

    Reacties
    2.691
    22-02-2013

    Citaat Geplaatst door Baxi Bekijk reactie
    Ik heb sympathie voor de Islam, zelfs met wat de islam zegt over homoseksualiteit. Dat neemt niet weg dat ik wel kritiek kan hebben op wat de islam zegt over homoseksualiteit.
    Je mag kritiek hebben sterker nog als je inhoudelijk kritiek hebt op iets kan je in dialoog gaan. Maar geloof bespotten zoals Charlie hebdo door tekeningen te maken en door sensatie lekker geld op verdienen is heel duivels.

  10. #70
    6 gebruikers

    Reacties
    2.691
    22-02-2013

    Citaat Geplaatst door Baxi Bekijk reactie
    Ben jij wel eens racistisch?
    Ik ben wel eens racistisch maar dat is alleen wanneer ik met iemand conflict heb. Als we ruzie hebben dat op de inhoud gaat dan praten we over de inhoud, maar als ik merk dat hij/zij iets over Marokkanen zegt dan zal ik uiteraard ook mijn mening eens laten horen. Dat heet incasseren.

  11. #71
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door Sabon_Beldi Bekijk reactie
    Je mag kritiek hebben sterker nog als je inhoudelijk kritiek hebt op iets kan je in dialoog gaan. Maar geloof bespotten zoals Charlie hebdo door tekeningen te maken en door sensatie lekker geld op verdienen is heel duivels.
    Om iets duivels te vinden, moet je eerst in de duivel geloven.

    Je moest eens weten wat een bagger katholieken en christenen in Nederland naar hun hoofd hebben gehad in de jaren 50, 60, 70 en nog steeds. Zij haalden hun schouders op en geloven dapper verder.

    Wat iemand zegt over jouw geloof is namelijk helemaal niet van belang voor jouw geloof..

  12. #72
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door Sabon_Beldi Bekijk reactie
    Ik ben wel eens racistisch maar dat is alleen wanneer ik met iemand conflict heb. Als we ruzie hebben dat op de inhoud gaat dan praten we over de inhoud, maar als ik merk dat hij/zij iets over Marokkanen zegt dan zal ik uiteraard ook mijn mening eens laten horen. Dat heet incasseren.
    Ik bedoel meer vanuit jezelf. Als je kan kiezen tussen een moslim en een niet moslim. Als je dochter thuis zou komen met een blanke jongen, of juist een Antiliaan. Maakt het jouw uit wie iets zegt, of luister je naar wat er gezegd wordt?

  13. #73
    6 gebruikers

    Reacties
    2.691
    22-02-2013

    Citaat Geplaatst door Baxi Bekijk reactie
    Om iets duivels te vinden, moet je eerst in de duivel geloven.

    Je moest eens weten wat een bagger katholieken en christenen in Nederland naar hun hoofd hebben gehad in de jaren 50, 60, 70 en nog steeds. Zij haalden hun schouders op en geloven dapper verder.

    Wat iemand zegt over jouw geloof is namelijk helemaal niet van belang voor jouw geloof..
    Dan verschillen we van mening je moest eens weten wat Noord Afrika en West Afrika hebben moeten incasseren door Franse legioen waar vrouwen in Marokko in dorpen zijn verkracht door Franse leger. Toch zijn ze dapper gebleven en hebben ze hun grond weten te houden en riffijnen oorlog wisten te winnen van Spanjaarden. Dat je niet gelooft in duivel kunnen we niet gaan discussieren. Wij weten wat hierna komt gezien jij het wereldse leven kent denken wij anders.

    Katholieken en Christenen waren erge antisemieten vroeger vooral kerkvaders en romeinen dus ze hadden heel wat reputatie vroeger dus stop je bagger smoesjes in je reedt met dt.

  14. #74
    6 gebruikers

    Reacties
    2.691
    22-02-2013

    Citaat Geplaatst door Baxi Bekijk reactie
    Ik bedoel meer vanuit jezelf. Als je kan kiezen tussen een moslim en een niet moslim. Als je dochter thuis zou komen met een blanke jongen, of juist een Antiliaan. Maakt het jouw uit wie iets zegt, of luister je naar wat er gezegd wordt?
    Al is het een Chinees zodra hij bekeerd is naar de islam neem ik het met genoegen.

  15. #75
    MVC Lid

    Reacties
    7.229
    16-09-2014

    Citaat Geplaatst door Sabon_Beldi Bekijk reactie
    Dan verschillen we van mening je moest eens weten wat Noord Afrika en West Afrika hebben moeten incasseren door Franse legioen waar vrouwen in Marokko in dorpen zijn verkracht door Franse leger. Toch zijn ze dapper gebleven en hebben ze hun grond weten te houden en riffijnen oorlog wisten te winnen van Spanjaarden. Dat je niet gelooft in duivel kunnen we niet gaan discussieren. Wij weten wat hierna komt gezien jij het wereldse leven kent denken wij anders.

    Katholieken en Christenen waren erge antisemieten vroeger vooral kerkvaders en romeinen dus ze hadden heel wat reputatie vroeger dus stop je bagger smoesjes in je reedt met dt.
    He het ging zo lekker. Waarom nou weer zo achterlijk schelden?