1. #226
    Verbannen

    Reacties
    7.595
    10-07-2014

    Citaat Geplaatst door Anti-mushrikeen Bekijk reactie
    Omdat jij nooit witte suprematie zal erkennen daarom .
    Geloof jij dan wel in witte suprematie?

  2. #227
    MVC Lid

    Reacties
    857
    10-01-2015

    Citaat Geplaatst door Tsiehta Bekijk reactie
    Heb je toevallig een citaat van hem waarin hij dat zegt?
    Zoek gewoon zelf op Jinek, Paul en frits en dan krijg je vanzelf te zien hoe dom deze zelfbenoemde hoog iq sukkel (iq bestaat niet eens maar goed) Dom loopt te lullen.

  3. #228
    Verbannen

    Reacties
    1.426
    15-12-2016

    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Wat ik Baudet op tv heb horen zeggen; dat hij vreest dat door de continue instroom van mensen uit Afrika en Azie onze eigen cultuur steeds meer zal verdwijnen.

    Dat lijkt mij een heel logisch standpunt. Zeker omdat onze cultuur al wordt bedreigd door de autochtone beweging van mensen die zichzelf moreel superieur achten.
    Altijd stellen dat als er botsingen tussen culturen zijn door die instroom het de autochtonen moeten zijn die zich moeten aanpassen.
    Omdat zij de eigen cultuur minderwaardig vinden, maar altijd op de bres staan om de cultuur,normen en waarden van de mensen te verdedigen die vanuit andere werelddelen naar ons toekomen.

    Zie Jesse Klaver m.b.t. de multiculturele samenleving en onze tradities:

    "In deze tweede aflevering gaat VICE-hoofdredacteur Casper Sikkema met Jesse Klaver in gesprek over thema's als duurzaamheid, drugs, studeren en solidariteit. Klaver stelt dat mensen zich best wat meer in elkaar mogen verplaatsen. ,,Het is een belangrijk onderdeel van deze verkiezingen wat mij betreft. Probeer je eens te verplaatsen in een ander. Is het dan zo erg om je gedrag aan te passen of tradities aan te passen? Helemaal niet.''

    Heb voor alle zekerheid even gekeken bij het verkiezingsprogramma van Baudet en zijn partij:

    "Door de komst van grote groepen (islamitische) immigranten zijn een aantal verworvenheden en kernwaarden van onze samenleving onder druk komen te staan. Het partijkartel heeft dit probleem de afgelopen dertig jaar genegeerd – waardoor het nu compleet uit de hand is gelopen en hele bevolkingsgroepen tegenover elkaar zijn komen te staan.

    Er is een nieuw startpunt nodig waarin we duidelijk definiëren wat we van mensen en (religieuze) instellingen in Nederland verwachten en duidelijk aangeven waar onze grenzen liggen.

    Voorop staat dat iedereen mag geloven wat men maar wil. Boeken moeten uiteraard niet worden verboden. Maar iedereen heeft ook het recht om de overtuigingen en godsdiensten van mensen in al hun aspecten te bekritiseren, te ridiculiseren of te bespotten. Belijders van godsdiensten dienen de pluriformiteit van alle levensbeschouwingen te respecteren, dus ook van concurrerende godsdiensten, van humanisme en atheïsme, van critici, wetenschappers en cartoonisten. De vrijheid van meningsuiting dient altijd te prevaleren boven de vrijheid van godsdienst.

    Invoering van de Wet Bescherming Nederlandse Waarden (Wet BNW). Alle instanties (scholen, religieuze instellingen, etc.) dienen vijf fundamentele waarden te onderschrijven:

    1. Wanneer religieuze leefregels conflicteren met de Nederlandse wet, gaat de Nederlandse wet altijd voor.

    2. Iedereen heeft het recht te geloven wat hij of zij wil; dus ook het recht om van zijn of haar geloof af te vallen.

    3. Iedereen heeft het recht godsdienstige ideeën te bekritiseren, te ridiculiseren, te analyseren en in twijfel te trekken.

    4. Alle mensen zijn fundamenteel gelijkwaardig, ongeacht geslacht, ras of seksuele gerichtheid
    .

    5. De partnerkeuze is vrij; uithuwelijking en kindhuwelijken zijn onaanvaardbaar.

    Bij schending van deze waarden volgt een waarschuwing en een boete; na een tweede waarschuwing volgt sluiting, beëindiging van de activiteiten en strafrechtelijke vervolging van de verantwoordelijke functionarissen.

    Religieuze scholen moeten hun leerlingen in aanraking brengen met andere levensovertuigingen en hun leerlingen de ruimte bieden een ander geloof of géén geloof te omarmen. Het curriculum geeft ruimte aan kennis in de breedste zin en de holocaust wordt op alle scholen onderwezen.

    Er komt een verbod op buitenlandse financiering van religieuze scholen en instellingen.

    Er komt een verbod op het dragen van niqaabs, bivakmutsen en andere gezichtsbedekkende kleding in het openbaar."
    "
    Hoe men ook over Baudet en deze punt mag denken, waar staan racistische punten?
    Waarom zou belang hechten aan de eigen cultuur racistisch kunnen zijn?
    Het zijn toch ook de mensen die ons land binnen komen die sterk vasthouden aan hun cultuur, mores?

    De beweging van autochtonen die zich moreel superieur wanen hebben sowieso de neiging iedereen die hun mening niet deelt het etiket racist op te plakken.
    Helaas doen nogal wat allochtonen die kwaad zijn dat de meerderheid zich niet aan hun cultuur, mores willen aanpassen, deze mogelijkheid te maken dat ook.
    Is niet meer dan morele chantage.

    Geen misverstand, echt racisme is een groot kwaad dat moet worden uitgebannen.
    onmens, hoe houd je het toch met jezelf uit

    Ik wil gewoon plaats vervangend zelfmoord plegen als ik je reacties lees. Ga werken ya zwerver, en val het publiek niet lastig met je oneliners

  4. #229
    Verbannen

    Reacties
    1.479
    08-02-2017

    Citaat Geplaatst door Foppe Bekijk reactie
    Ik niet.
    Maar als jij native Europeans graag als superieur ziet mag dat.
    Dus je ontkent witte suprematie ?

  5. #230
    PA3KIP

    Reacties
    1.853
    25-01-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Anti-mushrikeen Bekijk reactie
    Dus je ontkent witte suprematie ?

    Ja.
    Ik beschouw blanken als mensen niet superieur.
    Echte integratie begint tussen de lakens.............

  6. #231
    Verbammen

    Reacties
    7.676
    10-08-2012

    Citaat Geplaatst door pleistertje Bekijk reactie
    Zoek gewoon zelf op Jinek, Paul en frits en dan krijg je vanzelf te zien hoe dom deze zelfbenoemde hoog iq sukkel (iq bestaat niet eens maar goed) Dom loopt te lullen.
    Dit bedoel ik dus. Je hebt gewoon niks..

  7. #232
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door Foppe Bekijk reactie
    Dat bestrijd ik niet.
    Ik ageerde tegen het feit dat veel mensen hem tot racist en fascist bestempelen omdat ze het niet met hem eens zijn. De term xeno- en islamofoob volgen spoedig. Een bekende demoniserende strategie.

    Ik kijk uit naar debatten met hem en Hiddema in de 2e kamer.
    Ik ben ook heel benieuwd naar de debatten waaraan vooral Hiddema mee gaat doen!
    De man is heel ad rem en jaren ervaring in de rechtszalen.

    Vooral debatten met Rutte die ook heel sterk is op dat punt, ook een hele snelle denker.

  8. #233
    MVC Lid

    Reacties
    857
    10-01-2015

    Citaat Geplaatst door Tsiehta Bekijk reactie
    Dit bedoel ik dus. Je hebt gewoon niks..
    Ben je dom of zo, kijk gewoon. Jeetje man krijg je stijve tepels van die goosert of zo,

    Hier en de rest zoek je zelf maar. (Als het niet te moeilijk is voor je!)
    https://www.joop.nl/videos/pauw-en-j...sche-opmerking

  9. #234
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door Tsiehta Bekijk reactie
    Juist. Niets racistisch aan.
    Discriminatie op basis van afkomst is gewoon racistisch en Baudet is voor discriminatie, dus direct ook een racist,

    zo simpel is het.

  10. #235
    MVC Lid

    Reacties
    108
    20-03-2017

    Citaat Geplaatst door pleistertje Bekijk reactie
    Ben je dom of zo, kijk gewoon. Jeetje man krijg je stijve tepels van die goosert of zo,

    Hier en de rest zoek je zelf maar. (Als het niet te moeilijk is voor je!)
    https://www.joop.nl/videos/pauw-en-j...sche-opmerking

  11. #236
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door Foppe Bekijk reactie
    Ik heb niks met de man.
    Mij te rechts. Wat ik tegen dit soort figuren heb is dat ze denken dat als de economie maar ongebreideld groeit en de mensen veel geld hebben iedereen gelukkig is. Ik kan prima gelukkig zijn als ik buiten op een mooie dag op een bankje zit en van het zonnetje geniet.

    Ik ben het dus op veel punten niet met hem eens maar daarom bestempel ik hem en mensen die in enkele zaken wat herkennen niet meteen tot racist en fascist.
    90% van de Nederlanders is al gelukkig

    en dat is niet dankzij figuren als wilders en deze vileine racist Baudet maar ondanks
    Laatst gewijzigd door Neoborn: 21-03-2017 om 19:06 Reden: 2 x dankzij

  12. #237
    MVC Lid

    Reacties
    3.283
    12-03-2017

    Citaat Geplaatst door Tsiehta Bekijk reactie
    Ik ontken dat hij een racist is.
    je gaat je gang maar.

  13. #238
    Verbammen

    Reacties
    7.676
    10-08-2012

    Citaat Geplaatst door pleistertje Bekijk reactie
    Zoek gewoon zelf op Jinek, Paul en frits en dan krijg je vanzelf te zien hoe dom deze zelfbenoemde hoog iq sukkel (iq bestaat niet eens maar goed) Dom loopt te lullen.
    Die uitzending heb ik gezien en mijn interpretatie is gewoon heel anders dan die van jou. Kijk de volgende uiteenzetting maar eens, dat geeft toch een heel ander beeld.


  14. #239
    Verbannen

    Reacties
    7.595
    10-07-2014

    Citaat Geplaatst door Neoborn Bekijk reactie
    90% van de Nederlanders is al gelukkig

    en dat is niet dankzij figuren als wilders en deze vileine racist Baudet maar ondanks
    In Azië zeggen ze: een huis met een goede vuilnisbak is een schoon huis.

  15. #240
    Verbammen

    Reacties
    7.676
    10-08-2012