1. #211
    MVC Lid

    Reacties
    108
    20-03-2017

    Citaat Geplaatst door Foppe Bekijk reactie
    De de reacties hier zo lees hebben onze puberende vrienden een nieuw slachtoffer gevonden om te demoniseren.
    He bah. Wat denigrerend.
    Leef jij onder een steen of wat? Bijna Iedereen in het land struikelt over het gedachtegoed van die fascist. Het verbaast mij helemaal niks dat jij, Leo, theshit enz hem wel zien zitten..

  2. #212
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door Karlito. Bekijk reactie
    Thierry Henri Philippe Baudet. Dat klinkt heel erg Nederlands.
    Nu de vraag:; wat is de Nederlandse cultuur? En hoeveel Nederlanders weten hier überhaupt iets over?
    De meesten weten niet eens waar hun eigen steden en dorpen liggen.
    De naam van een man of vrouw speelt op zich geen rol.
    Wie zich Nederlanders voelt, en zich als zodanig opstelt is Nederlander en hoort er helemaal bij.

    Je ziet vaak dat mensen die botsen met de cultuur in NL stellen dat dit land geen cultuur heeft.

  3. #213
    MVC Lid

    Reacties
    108
    20-03-2017

    Je mag die nazi best aanbidden maar ga niet ontkennen dat hij een racist is.

  4. #214
    Verbannen

    Reacties
    5.995
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door Foppe Bekijk reactie
    De de reacties hier zo lees hebben onze puberende vrienden een nieuw slachtoffer gevonden om te demoniseren.
    Als je de reacties hier zo leest hebben onze Islamhatende geenstijl tokkies een nieuwe held gevonden die ook de Islam doet demoniseren.

  5. #215
    MVC Lid

    Reacties
    108
    20-03-2017

    Citaat Geplaatst door Celtic. Bekijk reactie
    Als je de reacties hier zo leest hebben onze Islamhatende geenstijl tokkies een nieuwe held gevonden die ook de Islam doet demoniseren.

  6. #216
    PA3KIP

    Reacties
    1.853
    25-01-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door QueenT. Bekijk reactie
    He bah. Wat denigrerend.
    Leef jij onder een steen of wat? Bijna Iedereen in het land struikelt over het gedachtegoed van die fascist. Het verbaast mij helemaal niks dat jij, Leo, theshit enz hem wel zien zitten..
    Ik heb niks met de man.
    Mij te rechts. Wat ik tegen dit soort figuren heb is dat ze denken dat als de economie maar ongebreideld groeit en de mensen veel geld hebben iedereen gelukkig is. Ik kan prima gelukkig zijn als ik buiten op een mooie dag op een bankje zit en van het zonnetje geniet.

    Ik ben het dus op veel punten niet met hem eens maar daarom bestempel ik hem en mensen die in enkele zaken wat herkennen niet meteen tot racist en fascist.
    Echte integratie begint tussen de lakens.............

  7. #217
    Verbammen

    Reacties
    7.676
    10-08-2012

    Citaat Geplaatst door QueenT. Bekijk reactie
    Je mag die nazi best aanbidden maar ga niet ontkennen dat hij een racist is.
    Ik ontken dat hij een racist is.

  8. #218
    MVC Lid

    Reacties
    108
    20-03-2017

    Citaat Geplaatst door Foppe Bekijk reactie
    Ik heb niks met de man.
    Mij te rechts. Wat ik tegen dit soort figuren heb is dat ze denken dat als de economie maar ongebreideld groeit en de mensen veel geld hebben iedereen gelukkig is. Ik kan prima gelukkig zijn als ik buiten op een mooie dag op een bankje zit en van het zonnetje geniet.

    Ik ben het dus op veel punten niet met hem eens maar daarom bestempel ik hem en mensen die in enkele zaken wat herkennen niet meteen tot racist en fascist.
    Dat is hij wel.
    Ik zou zeggen zoek het even op. Van mij neem je toch niks aan.

  9. #219
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door Foppe Bekijk reactie
    Als ik de reacties hier zo lees hebben onze puberende vrienden een nieuw slachtoffer gevonden om de pijlen op te richten.
    Citaat Geplaatst door QueenT. Bekijk reactie
    He bah. Wat denigrerend.
    Leef jij onder een steen of wat? Bijna Iedereen in het land struikelt over het gedachtegoed van die fascist. Het verbaast mij helemaal niks dat jij, Leo, theshit enz hem wel zien zitten..
    Citaat Geplaatst door Celtic. Bekijk reactie
    Als je de reacties hier zo leest hebben onze Islamhatende geenstijl tokkies een nieuwe held gevonden die ook de Islam doet demoniseren.
    Citaat Geplaatst door QueenT. Bekijk reactie
    Wie het snapt mag het zeggen

  10. #220
    PA3KIP

    Reacties
    1.853
    25-01-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door QueenT. Bekijk reactie
    Dat is hij wel.
    Ik zou zeggen zoek het even op. Van mij neem je toch niks aan.
    Ik neem van je aan dat jij hem een racist en fascist vindt.
    Ik vind hem een rechtse bal en glad. Maar ik bestempel hem niet als racist en fascist.
    Echte integratie begint tussen de lakens.............

  11. #221
    Verbannen

    Reacties
    6.552
    15-08-2016

    Citaat Geplaatst door Foppe Bekijk reactie
    Ik heb niks met de man.
    Mij te rechts. Wat ik tegen dit soort figuren heb is dat ze denken dat als de economie maar ongebreideld groeit en de mensen veel geld hebben iedereen gelukkig is. Ik kan prima gelukkig zijn als ik buiten op een mooie dag op een bankje zit en van het zonnetje geniet.

    Ik ben het dus op veel punten niet met hem eens maar daarom bestempel ik hem en mensen die in enkele zaken wat herkennen niet meteen tot racist en fascist.
    Daar zet net de spanning.
    Je ziet te vaak dat de mensen, partijen, groeperingen die stellen dat geld veel minder belangrijk moet zijn, economie niet steeds moet groeien, maar wel enorm veel financiële eisen hebben!
    Het kan niet en/en, maar of/of!
    Geld moet hoe dan ook worden verdiend, dat gaat middels economische activiteiten.

  12. #222
    PA3KIP

    Reacties
    1.853
    25-01-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Joosje Bekijk reactie
    Daar zet net de spanning.
    Je ziet te vaak dat de mensen, partijen, groeperingen die stellen dat geld veel minder belangrijk moet zijn, economie niet steeds moet groeien, maar wel enorm veel financiële eisen hebben!
    Het kan niet en/en, maar of/of!
    Geld moet hoe dan ook worden verdiend, dat gaat middels economische activiteiten.


    Veel van de mensen die roepen dat geld enorm overschat is, minder economie, groei eisen wel van alles en nog wat!
    En dat gaat niet. Geld moet hoe dan ook verdient worden. En dat gebeurt door economische activiteiten.
    Dat bestrijd ik niet.
    Ik ageerde tegen het feit dat veel mensen hem tot racist en fascist bestempelen omdat ze het niet met hem eens zijn. De term xeno- en islamofoob volgen spoedig. Een bekende demoniserende strategie.

    Ik kijk uit naar debatten met hem en Hiddema in de 2e kamer.
    Echte integratie begint tussen de lakens.............

  13. #223
    Verbannen

    Reacties
    1.479
    08-02-2017

    Citaat Geplaatst door Foppe Bekijk reactie
    Dat bestrijd ik niet.
    Ik ageerde tegen het feit dat veel mensen hem tot racist en fascist bestempelen omdat ze het niet met hem eens zijn. De term xeno- en islamofoob volgen spoedig. Een bekende demoniserende strategie.
    Ontkenning van de witte suprematie heeft geen grenzen is hij een facist ja is hij een islamofoob ja zeker gewrokte pvvers die bij dictator wilders geen stuk van de macht konden krijgen . Toen hebben ze maar hun eigen partijtje gestart om hun islamofobie te ventileren op hun manier net zoals jan roos en co allemaal pvv lite .

  14. #224
    Verbannen

    Reacties
    1.479
    08-02-2017

    Citaat Geplaatst door Foppe Bekijk reactie
    Ik neem van je aan dat jij hem een racist en fascist vindt.
    Ik vind hem een rechtse bal en glad. Maar ik bestempel hem niet als racist en fascist.
    Omdat jij nooit witte suprematie zal erkennen daarom .

  15. #225
    PA3KIP

    Reacties
    1.853
    25-01-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Anti-mushrikeen Bekijk reactie
    Omdat jij nooit witte suprematie zal erkennen daarom .
    Ik niet.
    Maar als jij native Europeans graag als superieur ziet mag dat.
    Echte integratie begint tussen de lakens.............