1. #211
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Sorry maar de bron vind ik niet vertrouw aardig. Ik ga het effe onderzoeken.je hoort van me.gr
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  2. #212
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door zakof Bekijk reactie
    Sorry maar de bron vind ik niet vertrouw aardig. Ik ga het effe onderzoeken.je hoort van me.gr
    Was ik al bang voor, zoals ik al had aangegeven

    Ga jij maar even verder onderzoeken, ben benieuwd.

  3. #213
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    De correcte lijst, en redelijk accurate aantallen :
    Amerika, 1.750 actieve koppen, 6.970 totaal
    Rusland, 1.790 actieve koppen, 7.300 totaal
    Frankrijk, 290 actieve koppen, 300 totaal
    Engeland, 150 actieve koppen, 215 totaal
    China, onbekend actieve koppen, 260 totaal
    India, onbekend actieve koppen, 100-120 totaal
    Pakistan, onbekend actieve koppen, 110-130 totaal
    Noord Korea, onbekend actieve koppen, < 10 totaal (low level, primitieve wapens)
    Israel, onbekend actieve koppen, 60-400 koppen totaal (niet officieel bevestigd maar zeer waarschijnlijk)

    Hiernaast liggen Navo bommen opgeslagen in een aantal aanvullende landen onder het 'Nato nuclear sharing'. Deze bommen kunnen enkel worden gebruikt met Nato toestemming, er zijn activatiecodes voor de kernkoppen benodigd. Deze landen zijn:
    Belgie, 10-20 koppen
    Duitsland, 20 koppen
    Italie, 60-70 koppen
    Nederland, 22 koppen
    Turkije, 60-70 koppen (al is het inmiddels zeer de vraag of die bommen daar nog liggen).

    Japan met atoomwapens? Je bent niet goed snik. De Japanners verafschuwen die dingen, iedereen weet waarom. Marokko heeft ze ook niet.

    Dank je wel...

    Het is af en toe erg vermoeiend hier altijd de school meester uit te hangen hier.

    Thanks dat jij het nu doet.

  4. #214
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    De correcte lijst, en redelijk accurate aantallen :
    Amerika, 1.750 actieve koppen, 6.970 totaal
    Rusland, 1.790 actieve koppen, 7.300 totaal
    Frankrijk, 290 actieve koppen, 300 totaal
    Engeland, 150 actieve koppen, 215 totaal
    China, onbekend actieve koppen, 260 totaal
    India, onbekend actieve koppen, 100-120 totaal
    Pakistan, onbekend actieve koppen, 110-130 totaal
    Noord Korea, onbekend actieve koppen, < 10 totaal (low level, primitieve wapens)
    Israel, onbekend actieve koppen, 60-400 koppen totaal (niet officieel bevestigd maar zeer waarschijnlijk)

    Hiernaast liggen Navo bommen opgeslagen in een aantal aanvullende landen onder het 'Nato nuclear sharing'. Deze bommen kunnen enkel worden gebruikt met Nato toestemming, er zijn activatiecodes voor de kernkoppen benodigd. Deze landen zijn:
    Belgie, 10-20 koppen
    Duitsland, 20 koppen
    Italie, 60-70 koppen
    Nederland, 22 koppen
    Turkije, 60-70 koppen (al is het inmiddels zeer de vraag of die bommen daar nog liggen).

    Japan met atoomwapens? Je bent niet goed snik. De Japanners verafschuwen die dingen, iedereen weet waarom. Marokko heeft ze ook niet.
    .?

  5. #215
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    .?
    Heb ik iets geks geschreven? Eigenlijk is het de VK als je dat bedoelt, maar de daadwerkelijke bommen zijn van de Engelsen.

  6. #216
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door Hayret Bekijk reactie
    Turkije moet geen atoomwapens proberen te maken, maar een wapen ontwikkelen die zo gevaarlijk is dat men gaat voordringen om naar mars te verhuizen...
    Haast te onzinnig om op in te gaan, maar vooruit: De helft van het nucleaire arsenaal zit in onderzeeers. Mocht iemand een atoomwapen, of erger, gebruiken om bijvoorbeeld de VS of de Russen weg te vagen dan krijg je alsnog zo'n 2.500 megaton aan nucleaire wapens op je dak. Dat is niet alleen genoeg om een land weg te vagen, het is genoeg om de wereld uit te roeien.

  7. #217
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Heb ik iets geks geschreven? Eigenlijk is het de VK als je dat bedoelt, maar de daadwerkelijke bommen zijn van de Engelsen.
    het is de VK, engeland bestaat alleen met voetbal

  8. #218
    Verbannen

    Reacties
    1.426
    15-12-2016

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Haast te onzinnig om op in te gaan, maar vooruit: De helft van het nucleaire arsenaal zit in onderzeeers. Mocht iemand een atoomwapen, of erger, gebruiken om bijvoorbeeld de VS of de Russen weg te vagen dan krijg je alsnog zo'n 2.500 megaton aan nucleaire wapens op je dak. Dat is niet alleen genoeg om een land weg te vagen, het is genoeg om de wereld uit te roeien.
    En dan nog maar denken dat het westen vrede komt brengen

  9. #219
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Fatima40, je bent vroeg op

  10. #220
    Verbannen

    Reacties
    1.426
    15-12-2016

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    Fatima40, je bent vroeg op
    hhhh sabah al gayr professor phd dr Lehbiba


    Werken ya aghi. Moet je ook een keer proberen

  11. #221
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door F40 Bekijk reactie
    hhhh sabah al gayr professor phd dr Lehbiba


    Werken ya aghi. Moet je ook een keer proberen
    alatief direct oordelen,

  12. #222
    Verbannen

    Reacties
    1.426
    15-12-2016

    Citaat Geplaatst door le7bib Bekijk reactie
    alatief direct oordelen,
    هذا حق دمقراطي

  13. #223
    Verbannen

    Reacties
    4.847
    12-03-2007

    Citaat Geplaatst door F40 Bekijk reactie
    هذا حق دمقراطي
    hadoe lekdoub

  14. #224
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door F40 Bekijk reactie
    En dan nog maar denken dat het westen vrede komt brengen
    Maak je geen zorgen, het is een laatste middel. Daarom zijn die wapens sinds WO2 niet meer gebruikt. De angst is dat gekken zoals Kim Jung Un (Noord Korea) etc. die wapens daadwerkelijk zullen gebruiken, dat moeten we dus echt voorkomen.

  15. #225
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door Fromage Bekijk reactie
    Maak je geen zorgen, het is een laatste middel. Daarom zijn die wapens sinds WO2 niet meer gebruikt. De angst is dat gekken zoals Kim Jung Un (Noord Korea) etc. die wapens daadwerkelijk zullen gebruiken, dat moeten we dus echt voorkomen.
    Ben eerder ervan overtuigd dat de VS ze WEER zal gebruiken, als enige in de wereld. Amerikanen zijn onbetrouwbaar met die kernwapens van ze en gezien alle massamoorden die ze hebben gepleegd in de afgelopen tientallen jaren. Als ze zoveel massamoorden kunnen plegen , landen kunnen binnenvallen, terreurregimes kunnen steunen zullen ze ook niet verstandig zijn als het gaat om zulke wapens. Denk niet dat zij wel het verstand zullen hebben om ze niet te gebruiken...het is een extreem agressief land dat continu bezig is met oorlogen, invallen, moorden, desinformatie en propaganda tegen andere landen en personen terwijl ze zelf op nummer 1 staan op de lijst van terreurregimes