1. #181
    MVC Lid

    Reacties
    29.973
    06-12-2008

    Citaat Geplaatst door corrie2 Bekijk reactie
    Hoezo hoor ze nooit over die anderen? Heb bv al geschreven dat ik blij was dat er onder obama afspraken waren het arsenaal van amerika en rusland te verkleinen. Dat ik het afschuwelijk vind dat dat nu onder trump-gek weer van tafel is, die gek het arsenaal juist wil vergroten.

    Ik sta hier denk ik anders in dan de meeste hier, de meeste hier zijn jongeren, ik al een tijdje niet meer. Ik weet nog hoe het ging met de koude oorlog en hoe dicht we er soms bij zijn geweest dat die krengen toegepast zouden gaan worden. Kantje boord is dat geweest.
    Ik weet nog van de massale protesten tegen die krengen, de angst die er in de wereld was erdoor. De oorlog die niet zo koud was in andere landen en hoe die landen daar nu nogsteeds de ellende van dragen.
    Dat allemaal om dat ja maar hun hebben ze, dus wij hebben er ook recht op, gevolgd op een we zullen en moeten een even grote vernietigingskracht hebben.

    Het is het niet waard, een herhaling van zetten is alles behalve wenselijk te noemen.
    Liever rood dan dood...... zei ik destijds....

  2. #182
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    F40 is tegen die wapens en heeft blijkbaar ook al vergaande plannen om die wapens die al in bezit zijn van schurkenstaten als Rusland, Iran, China, zionisten en de VS af te pakken

    Je moet 1 ding goed begrijpen en dat is dat de islamitische wereld er nooit om heeft gevraagd maar nu voor de keuze staat om zelf continu bedreigd te worden met die wapens of zelf ermee aangevallen te worden of ze zelf ook te hebben puur uit zelfverdediging. Waarom heeft Pakistan ze? Omdat ze niet continu bedreigd wilden worden door India die die wapens wel al had.. Geef ze eens ongelijk?

    Snap je dat?

    " om zelf continu bedreigd te worden met die wapens "

    Noem een keer, dat je iemand of iets in het midden oosten bedreigd is met atoom-bommen,
    door een westerse mogendheid.

    Als jij zoiets druf te schrijven, heb je daar zeker bewijs van.

    Ik ken geen een voorbeeld namelijk.

  3. #183
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door Al-Mahdi Bekijk reactie
    " om zelf continu bedreigd te worden met die wapens "

    Noem een keer, dat je iemand of iets in het midden oosten bedreigd is met atoom-bommen,
    door een westerse mogendheid.

    Als jij zoiets druf te schrijven, heb je daar zeker bewijs van.

    Ik ken geen een voorbeeld namelijk.
    Ik heb het niet alleen over westerse regimes die islamitische landen bedreigen met grootschalig geweld en atoomwapens, maar ook over terreurstaten Rusland en Iran. Turkije moet zich tegen die terreurstaten kunnen beschermen voordat ook hun bevolking wordt verbrand met massavernietigingswapens

  4. #184
    tja...

    Reacties
    18.132
    02-03-2005

    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    Ik heb het niet alleen over westerse regimes die islamitische landen bedreigen met grootschalig geweld en atoomwapens, maar ook over terreurstaten Rusland en Iran. Turkije moet zich tegen die terreurstaten kunnen beschermen voordat ook hun bevolking wordt verbrand met massavernietigingswapens
    En wanneer hebben die dan gedreigd met kernwapens richting het midden ossten? Vooral Iran, want dat wordt nogal lastig zonder kernwapens namelijk
    The meaning of life is to give life meaning

  5. #185
    MVC Lid

    Reacties
    10.904
    22-03-2014

    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    Turkije wordt omringd door gevaarlijke landen met een zieke ideologie zoals Iran en Rusland die er niet voor terugdeinzen om hele bevolkingen te verbranden met gruwelijke wapens om hun gestoorde gewelddadige ideologie te verspreiden.. Waarschijnlijk hoeft Turkije nog niet veel te vrezen van China maar dat kan ook zomaar veranderen. Daarnaast is de VS al tientallen jaren bezig om Turkije te intimideren met massamoorden op burgers in de buurlanden van Turkije om aan Turkije te laten zien wat Turkije te wachten staat dus niet meer dan logisch dat Turkije opstaat en zichzelf gaat beschermen tegen al die freaks die denken dat ze elk islamitisch land zonder een passende tegenreactie kunnen terroriseren en intimideren

    MorrocanUtrecht

    Joh, hoe verzin je het!

    Ik kom in dit topic heel wat domme kletspraat tegen, maar jij wint met afstand!


    Noord
    Nothing works....

  6. #186
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door corrie2 Bekijk reactie
    Ik ben niet tegen landen die zich als islamitisch willen profileren. Ik ben tegen elk land dat kernwapens wil en loopt te dreigen.
    Het gaat mij niet om dat islamitische, dat halen anderen hier erbij. Kernwapens moeten gewoon weg. Degene die er nog zijn moeten afgebouwd worden naar 0 en er moet geen enkel land bij komen dat ze ontwikkeld. Het is echt al eng genoeg dat we met Trump en Poetin zitten bv die die krengen hebben. Onder Obama was er afgesproken dat arsenaal af te bouwen, wat nu weer compleet van tafel is.
    Ik zit niet te wachten op weer een wapenwedloop, de gevolgen daarvan waren niet zo heel erg leuk. En als je me niet geloofd vraag dan maar eens aan Afghanistan wat er van dat soort wapenwedloopjes komt... Om maar 1 vb te noemen.
    Of vraag eens in Japan hoe het is als die krengen echt gebruikt worden.

    Hou op met net t doen alsof het om dat islamitische gaat, want daar gaat het mij in het geheel niet om. Tik maar lekker je Forumgenoten hier daarvoor op de vingers, die er een westen vs islam van maken. Terwijl iedereen tegen nog meer van die krengen zou moeten zijn.
    het gaat mij niet om wat jij er van vind maar wat onze regeringen ervan vinden,deze houden elke leider die zich als islamitische wil profileren tegen en steunen dictators die het islamitische volk onderdrukken en uitmoorden en wanneer een van deze dictators de macht dreigt te verliezen dan word zelfs met militaire ingrijpen gedreigd of uitgevoerd zoals nu in syrie het geval is..
    en daarom vraag ik waarom is iedereen zo bang van islam,waarom kan men gewoon zeggen waarom zij bang zijn.
    je kan hier wel gaan vertellen dan jij tegen kernwapens bent maar zolang onze regeringen dat hebben zijn wij voor deze wapens..
    ik zie dat jij soms verwijst naar internationale verdragen die het onmogelijk maken om bepaalde landen kernwapens te laten ontwikkelen,heb je eigenlijk wel door wat er zoal overgebleven is van internationale verdragen,wanneer de vn vandaag de dag niets meer te vertellen heeft en enkel de vijf permanente leden dient dan zegt het toch genoeg,of de Conventies van Geneve deze conventie laat ons in syrie en in andere landen duidelijk zien dat het geen waarde heeft en zo kan je bijna alle international verdragen bestempelen..
    deze internationale verdagen zijn in het leven geroepen om bepaalde landen te dienen zodra een bepaalde land daarmee niet meer word gediend dan worden deze verdragen in de prullenbak gegooid en stellen niets voor..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  7. #187
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    Ik heb het niet alleen over westerse regimes die islamitische landen bedreigen met grootschalig geweld en atoomwapens, maar ook over terreurstaten Rusland en Iran. Turkije moet zich tegen die terreurstaten kunnen beschermen voordat ook hun bevolking wordt verbrand met massavernietigingswapens

    Plaats graag een linkje met die bedreigingen.

    Dat kun je niet, want dat wordt nooit gedaan.

    Jij staat hier gewoon te overdrijven.

    Je bent bezig a la Erdogan, altijd maar het slachtoffer uithangen, maar nooit bewijzen leveren.

  8. #188
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door Al-Mahdi Bekijk reactie
    Plaats graag een linkje met die bedreigingen.

    Dat kun je niet, want dat wordt nooit gedaan.

    Jij staat hier gewoon te overdrijven.

    Je bent bezig a la Erdogan, altijd maar het slachtoffer uithangen, maar nooit bewijzen leveren.
    Moge Turkije zichzelf samen met alle landen in de regio beschermen tegen de terreurstaten die op dit moment genocides in het Midden Oosten plegen en mogen zij dat met de wapens doen die hun vijanden ook gebruiken of ermee dreigen

  9. #189
    MVC Lid

    Reacties
    2.536
    22-06-2014

    Ayatollah's met kernwapens, Erdogan met kernwapens, Tel Aviv met kernwapens, en dan KSA met kernwapens.

    Doom's day scenario.

  10. #190
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door drenkeling1 Bekijk reactie
    Ayatollah's met kernwapens, Erdogan met kernwapens, Tel Aviv met kernwapens, en dan KSA met kernwapens.

    Doom's day scenario.
    Welke idioten hebben precies die wapens ontwikkeld...

    Hoe kun je als mens zulke wapens ontwikkelen. Normale bommen zijn al erg genoeg laat staan die dingen die tientallen vierkante kilometers in 1 keer wegvagen met daarbij nog de fallout

  11. #191
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Iran mag geen kernwapens hebben. We moeten dat tegen gaan. Kinderen geef je geen mes .zo is dat ook met de smerige tulbanden uit Iran. Vrouwen onderdrukkers en joden haters.

  12. #192
    Verbannen

    Reacties
    6.503
    07-09-2016

    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    Moge Turkije zichzelf samen met alle landen in de regio beschermen tegen de terreurstaten die op dit moment genocides in het Midden Oosten plegen en mogen zij dat met de wapens doen die hun vijanden ook gebruiken of ermee dreigen
    Het is duidelijk zo.

    Na twee maal toe het niet kunnen aanleveren van bewijs voor je stellingen, is duidelijk dat
    je gewoon onzin staat te verkondigen hier.

  13. #193
    MVC Lid

    Reacties
    2.536
    22-06-2014

    Brent is nu 51,76.

    Een wapenwedloop zal de prijzen doen rijzen. Iran die weer op z'n Noord Koreaans gaat testen met langeafstandsraketten.

    Dat gaan we ook voelen aan de pomp.

  14. #194
    Verbannen

    Reacties
    5.995
    08-02-2016

    Citaat Geplaatst door MorrocanUtrecht Bekijk reactie
    Moge Turkije zichzelf samen met alle landen in de regio beschermen tegen de terreurstaten die op dit moment genocides in het Midden Oosten plegen en mogen zij dat met de wapens doen die hun vijanden ook gebruiken of ermee dreigen
    En zo is het..

    Dat je die mongool van een Al-Mahi nog serieus neemt , komt hier niks ander doen dan te trollen..

  15. #195
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Israël en Iran zijn het kwaad .