1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Mskin die Amerikaanse moslim is goed bezig de amerikaanse racisten te exposen

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    3.072
    04-11-2016

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    het is duidelijk en deze slachting van moslims is al meer dan 20 jaar gaande..

    Uitspraak NAVO-secretaris Willy Claes over nieuwe bedreiging voor Westen gaat veel landen te ver 'Oorlogsverklaring' aan fundamentalisme wekt wrevel.

    http://www.volkskrant.nl/archief/uit...revel~a413658/

    na deze uitspraak werd hij ontslagen..

    Hij werd ontslagen omdat de zionisten op deze manier werken:

    " We hebben een beleid dat we uitvoeren, maar we plakken er een jasje op zodat we iedereen voor de gek houden. De echte ideologie achter die acties mag dus niet benoemd worden, anders worden die moslims achterdochtig en keren ze zich tegen ons. We kunnen dus gewoon het beste doorgaan waarmee we bezig waren en zoveel mogelijk onder de radar blijven met waarmee we in werkelijkheid bezig zijn "

    Dus bepaalde regimes zijn inderdaad al lange tijd in oorlog met de islam, maar omdat ze het zo goed verpakken hebben de verantwoordelijken in de islamitische landen door hun kinderlijke naiviteit dit nog altijd niet door

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    2.017
    05-03-2017

    Citaat Geplaatst door sayf_7 Bekijk reactie
    De VS zegt nu dat ze op een locatie hebben gebombaardeerd die 15meter naast de moskee zit.. En dat de moskee nog staat... [ Bron: France 24 English]
    Ja, ik heb hierover inmiddels ook meerdere berichten gelezen inderdaad. Het Pentagon heeft hier ook officieel op gereageerd, zoals je zegt. Ik neem mijn eerdere woorden dan ook terug. Dit was een VS strike, alhoewel de moskee niet het doel was.

    Dat gezegd hebbende snappen ze in de VS vast ook wel dat een airstrike geen vuurwerk is, dat die moskee of bezoekers daarvan geraakt zouden worden lijkt me dus logisch. Ik keur deze aanval dan ook af, nu de feiten daadwerkelijk op tafel lijken te liggen.

    Edit:
    Wel nog een kleine aanvulling. Vaak houden hooggeplaatste terroristen zich vaak op in locaties zoals ziekenhuizen, moskeeen etc. Dit zou er mee te maken kunnen hebben.