1. #76
    Verbannen

    Reacties
    3.553
    25-03-2014

    Momenten met ex-schoonzussen op stah in marokko snachts naar de sterren kijken op de tapijt en praten over het leven, geloof.

    Momenten met me ouders toen we door andalusie reisden (spanje), een marokkaans gezin leren kennen die vrienden werden en ze ons prachtige plekjes toonden oa samen gepicknickt in een wonderschone bos subhanaAllah ergens op een berg in spanje met zoveel groen en bomen onder de schaduw met een fris briesje, er liep schone heldere stromend rivier met aan het einde van die rivier een waterval, die water was zo heerlijk koel, die dag had ik echt genoten

  2. #77
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Citaat Geplaatst door SheilaLove Bekijk reactie
    Momenten met ex-schoonzussen op stah in marokko snachts naar de sterren kijken op de tapijt en praten over het leven, geloof.

    Momenten met me ouders toen we door andalusie reisden (spanje), een marokkaans gezin leren kennen die vrienden werden en ze ons prachtige plekjes toonden oa samen gepicknickt in een wonderschone bos subhanaAllah ergens op een berg in spanje met zoveel groen en bomen onder de schaduw met een fris briesje, er liep schone heldere stromend rivier met aan het einde van die rivier een waterval, die water was zo heerlijk koel, die dag had ik echt genoten
    Mooie herinneringen. Spanje kent beeldschone plekken inderdaad. Nog plannen om daar ooit weer heen te gaan?

    Citaat Geplaatst door GestoordeMan Bekijk reactie
    Ik heb geen vrienden
    We kunnen vrienden op Subway Surfers worden.

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    O.o. Ik ben heimelijk toegelaten tot uwer partij. De stem van Bush en de rigide denkwijze van Pinochet. (This would definitely turn into an apocalyse). Ze zeggen wel eens achter de mooiste verwachtingen schuilen de diepste teleurstellingen, dus ik kan jouw instelling in dezen alleen maar toejuichen. Het keukenmes? Dat is allang in de vergetelheid geraakt. Zwaarder geschut heeft zich al aangediend.

    Anderhalve laag is wel erbarmelijk hoor. Kan dit moeilijk accepteren. De in onze ziel ronddwalende vrijzinnige geest neemt graag de vrije loop. Het is de vrijzinnige geest die ons van het voeden van eer en ego ontdoet. Omarm het.
    Sinds ik je heb toegelaten krijg ik volle kritiek op talkshows. Door jou kunnen "ons" partij beschimpen. Ik vind de denkwijze van Pol Pot
    wel meer bij je passen. (If only it was just a simple Apocalypse now). Vooral voedsel moet je daarom vaak met een korreltje zout nemen, ha. Maakt ze een filet mignon? Verwacht dan een bord vol met MRSA. Met zwaarder geschut bedoel je die roemruchtige Marokkaanse houten pollepel? You are Pol Pot indeed.

    Ik vind het juist barmhartig van mij. Elke laag extra, is ook letterlijk een extra laag op jou. Zelfs die vrijzinnige geest kan ons uiteindelijk verraden. Your worst enemy may be the one whispering between your ears and beating in your chest.

  3. #78
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door Cecil Bekijk reactie
    Mooie herinneringen. Spanje kent beeldschone plekken inderdaad. Nog plannen om daar ooit weer heen te gaan?



    We kunnen vrienden op Subway Surfers worden.



    Sinds ik je heb toegelaten krijg ik volle kritiek op talkshows. Door jou kunnen "ons" partij beschimpen. Ik vind de denkwijze van Pol Pot
    wel meer bij je passen. (If only it was just a simple Apocalypse now). Vooral voedsel moet je daarom vaak met een korreltje zout nemen, ha. Maakt ze een filet mignon? Verwacht dan een bord vol met MRSA. Met zwaarder geschut bedoel je die roemruchtige Marokkaanse houten pollepel? You are Pol Pot indeed.

    Ik vind het juist barmhartig van mij. Elke laag extra, is ook letterlijk een extra laag op jou. Zelfs die vrijzinnige geest kan ons uiteindelijk verraden. Your worst enemy may be the one whispering between your ears and beating in your chest.
    Kritiek? Je bedoelt kijkcijferkanon! Mede dankzij Pol Pot; het fundament van 'onze' partij. Ho-ho-ho u bevindt zich op zeer glad ijs. Beledig nooit de kookkunsten van een vrouw. Dat is pas vragen om een apocalypse. Haha, die houten pollepel. Onverbiddelijk!

    Wij moeten ons immers bewapenen, een extra laag kan derhalve nooit kwaad. Klinkt verraderlijk, zo'n vrijzinnige geest.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  4. #79
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    Citaat Geplaatst door S7abNa3Na3 Bekijk reactie
    Toen ik aan de top van een berg in oostenrijk stond en alle bergen zag. Dacht subhana Allah, waar maak ik me druk om in de maatschappij. Stond effe Los van alles

    Lijkt me een mooie ervaring idd.

  5. #80
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Citaat Geplaatst door lionheart06 Bekijk reactie
    Mijn mooiste herinnering was op een woensdag....precies om half zeven in de ochtend....De hele nacht in het ziekenhuis....9 maanden hadden we op haar komst gewacht....Toen ik haar voor eerste keer in mijn handen nam...in haar rechter oor de adhaan en in haar linkeroor de ikhama...haar ogen gingen voor de eerste keer in mijn armen opem...Ze keek me zo onschuldig en kwetsbaar aan....Toen verscheen die lach...van het ene op het andere moment was ik een vader....dat gevoel gewoon...onbeschrijfelijk...echt waar...nu is het een prinsesje geworden die het beter denkt te weten dan papa en hwel bijdehand is geworden...owee als ik haar der zin niet geen. ..dan moet ik heel lang lopen slijmen voordat ze weer met me praat...ik krijg er waterige ogen van als ik eraan terugdenk...Zij is echt mijn alles en moge Allah swt haat voor altijd bij me laten...ameen..
    Allahoumma ameen!
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  6. #81
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Citaat Geplaatst door lionheart06 Bekijk reactie
    Dankjewel kajol...moge Allah swt jou belonen met al het goede inscha Allah. Ameen...
    Ameen, ons allen inshaAllah.
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  7. #82
    AITSAID

    Reacties
    4.247
    10-06-2007

    Citaat Geplaatst door lionheart06 Bekijk reactie
    Mijn mooiste herinnering was op een woensdag....precies om half zeven in de ochtend....De hele nacht in het ziekenhuis....9 maanden hadden we op haar komst gewacht....Toen ik haar voor de eerste keer in mijn handen nam...in haar rechteroor de adhaan en in haar linkeroor de ikhama...haar ogen gingen voor de eerste keer in mijn armen open...Ze keek me zo onschuldig en kwetsbaar aan....Toen verscheen die lach...van het ene op het andere moment was ik een vader....dat gevoel gewoon...onbeschrijfelijk...echt waar...nu is ze een prinsesje geworden die het beter denkt te weten dan papa en heel bijdehand is geworden...wat een beauty tbarkellah....owee als ik haar der zin niet geef...dan moet ik heel lang lopen slijmen voordat ze weer met me praat...ik krijg er waterige ogen van als ik eraan terugdenk...Zij is echt mijn alles...mijn hele leven draait om haar....moge Allah swt haar voor altijd bij me laten...ameen..

    Moge allah je dochter beschermen tegen al het kwaad op deze denya.
    Allahoema ameen!