1. #31
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Alles is makatib..

    Trouwen is blij...

    Scheiden is halal..

    Leven is fijn..

    Alles gaat verder...

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Helaas is het voor chmayet gewoon toegestaan om topics te openen, te trouwen en zelfs kinderen te krijgen.

  3. #33
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Helaas is het voor chmayet gewoon toegestaan om topics te openen, te trouwen en zelfs kinderen te krijgen.
    En daar gaan we weer.. Typisch Mnl..
    Kan weer alle kanten uit..

    Kvraag hier wel advies ja..

    Ochtendmens? Humeur.. Periode? Zwanger?

    Hier een kussentje.. strijkje over je hoofd en ga jij maar rusten ja..

    Helaas kan ook iedereen reageren..
    Ook de ver(moeiden)..

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    3.228
    26-12-2015

    Als je denkt dat je het nu ''slecht'' hebt en ''ongelukkig'' bent, nou scheiden is het zelfde gevoel, maar dan 10x erger. Zoveel mensen denken dat het allemaal beter is als zij gescheiden zijn, dat alles na een tijd wel op zijn pootjes terecht komt en zij gelukkiger worden en dat het beter is voor de kinderen..............onzin! De meerderheid heeft juist spijt van de scheiding en voelt zich nog ellendiger dan dat zij nog getrouwd waren. Dit gaat natuurlijk alleen op voor een huwelijk zonder mishandeling, fysiek of mentaal. Doe dit je kinderen niet aan, jezelf niet en jouw vrouw niet. Als jullie 2 echt willen, vinden jullie een middenweg en werken jullie er beiden keihard voor en aan. Juist elkaar negeren en elkaar jullie gang laten gaan maakt het erger. In een huwelijk is geen ruimte voor trots. Huwelijk is ups and downs, maar het is altijd voor elkaar blijven vechten en moeite doen. Niet meer dan logisch. Ik zou zeggen, ga zitten en praat met haar en als jullie dat al gedaan hebben en het niet werkt, schakel dan hulp in, desnoods therapie. Maar scheiden maakt jullie echt niet gelukkiger hoor, vooral omdat jullie kinderen hebben. Hoe dan ook, veel sbar toegewenst. Lgir inshallah!
    The dream is the real. The hustle is sold separately

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    3.553
    25-03-2014

    Alsof vrouwen staan te wachten op een gescheiden vader met 2 kinderen

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    665
    24-05-2016

    Niet scheiden. Denk aan je kinderen, voor hen zal dit een enorme impact op hun leven hebben.
    Opgroeien in twee huizen, in toekomst een nieuwe stiefvader, stiefmoeder, stiefoma, stiefopa etc etc
    Zorg er eerst voor dat je kinderen op eigen benen staan. Dit is ook in onze Deen het recht van her kind.

  7. #37
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Born-confused Bekijk reactie
    Als je denkt dat je het nu ''slecht'' hebt en ''ongelukkig'' bent, nou scheiden is het zelfde gevoel, maar dan 10x erger. Zoveel mensen denken dat het allemaal beter is als zij gescheiden zijn, dat alles na een tijd wel op zijn pootjes terecht komt en zij gelukkiger worden en dat het beter is voor de kinderen..............onzin! De meerderheid heeft juist spijt van de scheiding en voelt zich nog ellendiger dan dat zij nog getrouwd waren. Dit gaat natuurlijk alleen op voor een huwelijk zonder mishandeling, fysiek of mentaal. Doe dit je kinderen niet aan, jezelf niet en jouw vrouw niet. Als jullie 2 echt willen, vinden jullie een middenweg en werken jullie er beiden keihard voor en aan. Juist elkaar negeren en elkaar jullie gang laten gaan maakt het erger. In een huwelijk is geen ruimte voor trots. Huwelijk is ups and downs, maar het is altijd voor elkaar blijven vechten en moeite doen. Niet meer dan logisch. Ik zou zeggen, ga zitten en praat met haar en als jullie dat al gedaan hebben en het niet werkt, schakel dan hulp in, desnoods therapie. Maar scheiden maakt jullie echt niet gelukkiger hoor, vooral omdat jullie kinderen hebben. Hoe dan ook, veel sbar toegewenst. Lgir inshallah!
    Man..Man..
    Euh.. Bedoel vrouw..

    Exactely wat ik bedoel..
    Daarom dat het zo aansleept..En bij mij maar blijft duren..
    Maar heb het gevoel er is geen gulden middenweg..

    Therapie?
    Welke psycholoog, psychiater zal ooit de problematiek
    Van een Marokkaanse huwelijk onderkennen..Ik weet niet hoe
    Het bij jullie staat? Nederland?
    Bij België niet zo ver.. Maar als het echt moet vind ik het wel..
    Niet onbekend...
    Mr hoe leg ik dat uit aan een 1418 vrouw dat we naar een dokter moeten..
    Die gooide liever een deksel op mijn neus..Pan op mijn hoofd..
    Belt nog de nodige instanties erbij dan toegeven dat wij een probleem hebben...

    Haar trots is onbreekbaar.snap je..Hoe moet ze e Familie uitleggen dat ze naar een dokter moet.. Bestaat niet..

    Gemakkelijk..Is namelijk allemaal mijn fout..
    Maar als ik zo lees..
    Word moeilijker..En ben gewoon vogel voor de kat..

  8. #38
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door SheilaLove Bekijk reactie
    Alsof vrouwen staan te wachten op een gescheiden vader met 2 kinderen
    Andersom ook hoor..
    Dat maakt alles nog zo moeilijker..

  9. #39
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Nietvergeten1 Bekijk reactie
    Niet scheiden. Denk aan je kinderen, voor hen zal dit een enorme impact op hun leven hebben.
    Opgroeien in twee huizen, in toekomst een nieuwe stiefvader, stiefmoeder, stiefoma, stiefopa etc etc
    Zorg er eerst voor dat je kinderen op eigen benen staan. Dit is ook in onze Deen het recht van her kind.
    Je hebt so gelijk..
    Maar je bent so naïef..

    In een ideale wereld so het so moeten zijn..
    Heb niks liever..

    Waarheid is..

    Is gwn niet so..

  10. #40
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Allah sehhel 3liek.

    Ga niet zeggen dat ik een oplossing voor je weet.
    Enige wat ik verder kan zeggen is Moge Allah jullie beiden leiden.
    Amien.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  11. #41
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Mommy2016 Bekijk reactie
    Misschien heeft de vrouw van Wilders nog een nichtje voor je.. die is ook Hongaars. Ken je deze politieke figuur?
    Nee niet persoonlijk..Zie hem soms op tv..
    Wel een figuur..

    Is ze een mooie?
    Stuur foto..?

  12. #42
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Allah sehhel 3liek.

    Ga niet zeggen dat ik een oplossing voor je weet.
    Enige wat ik verder kan zeggen is Moge Allah jullie beiden leiden.
    Amien.
    Eerlijk antwoord..
    Amien zusje..

    Amien..

  13. #43
    Bijna Lid

    Reacties
    3.898
    24-10-2004

    Alles kapot...
    Maarja...
    Nia..
    Ff ni meer...
    1211 mentaliteit...
    Schade...
    Kids..love them crazy..
    Mjah...
    Shitan?...
    Aju...

    What the fuck? Rare gast

  14. #44
    Verbannen

    Reacties
    436
    10-08-2013

    Citaat Geplaatst door BenKamal Bekijk reactie
    Tja..
    Ben een volhouder..
    Kids mee gemoeid..

    Shetan?
    Zo gemakkelijk is het leven niet..
    Zou wel een goede verklaring zijn..

    Het is eerder Macht.. Problemen.
    Macht problemen?

    Zolang er geen vreemdgaan is, geweld, drankprobleem vind ik dat je allerbest moet doen om je huwelijk te redden. Je kinderen moeten heel belangrijk zijn. Een scheiding heen en weer gesleurd je nieuwe vrouw die in je afwezigheid een kreng met hun is gewoonweg meer machakiel en zij die er grote letsels eraan zullen overhouden.

    Beddel zebla be zebla ghra. Nog beter bij de ene die je grondig kent dan eentje waar je nog voor meer verrassingen komt te staan.

    Dit is nou eenmaal het leven het perfecte leven bestaat hier niet. Buiten de zaken die ik heb opgenoemd valt alles te redden.

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    31
    06-03-2017

    Citaat Geplaatst door BenKamal Bekijk reactie
    Ik begin te beseffen dat ik geen echte Marokkaan meer ben..
    Al doen ik nog alsof..Had betere kansen.. Maar je roots spreken hard.

    Italiaanse OK.
    Spaanse ? Gezellig..

    Hongaarse is die enigste van die Oostbloklanden..
    Die klasse en warmte hebben..

    Kga die richting denken..
    Probeer een mooie latina aan de haak te slaan. Je gaat niet weten wat je meemaakt.
    Bevalt mijn reactie je niet, dan verwijs ik je door naar de tekst in mijn avatar.