1. #91
    mocro

    Reacties
    275
    09-02-2006

    Citaat Geplaatst door Mediterraneo Bekijk reactie
    Voor zover ik het begrepen heb is het geen geloofskwestie. Waarom jij dat geloof erbij haalt is mij een raadsel. Geeft geloof garantie op een levenslang huwelijk?
    Het is net of je hiermee suggereert dat een huwelijk alleen voor gelovigen succesvol kan zijn. In de praktijk zie je dat geloof geen grote rol speelt maar andere factoren bepalend zijn.

    Ik ken deze man natuurlijk niet en weet ook niet op zijn topic serieus gemeend is. Mocht dat het geval zijn dan denk ik dat hij gewoon niet op een lijn staat met zijn vrouw. Hij geeft aan dat er een niveauverschil is en dat hij haar ouderwets vindt.
    Ook geeft hij aan dat het eigenlijk niet zijn eigen keuze was geweest en liefde niet de basis van zijn huwelijk was. Ook is hij niet echt gecharmeerd van zijn schoonfamilie.
    Kortom gezegd denk ik dat hij het huwelijk als benauwend ervaart en met al die andere toestanden nu voor zijn eigen geluk kiest.
    mooi gesproken

  2. #92
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door lala_Dounia Bekijk reactie
    De enige oplossing voor jou is terug te gaan naar je geloof, doel van je leven moet veranderen, ik gok dat je tegen de 40 bent als je al 11jr getrouwd bent?
    Ze gaat vanzelf respect voor je hebben als je met je deen bezig bent en je kinderen hierin meeneemt. Is ze echt zo koppig en heb je daardoor zelfs geen energie om je in je geloof te verdiepen dan wordt het een ander verhaal. Maar je moet op z'n minst geduld hebben en een paar pogingen wagen.

    Kijk deze lezing (vanaf 10min als je geen zin hebt om alles te kijken)
    https://www.youtube.com/watch?v=xVjPcXDADZw

    ....maar je kunt natuurlijk ook gaan scheiden, flikflooien met een Hongaarse en zodra dit ook geen voldoening geeft...op naar een chinese of zo?...mohiem kids naar de klote, nog steeds geen voldoening, nog meer in de put.
    Normaal zou dat de oplossing moeten zijn.

    De waarheid is..
    Zelfs de Deen word gebruikt en misbruikt..
    Wat ik heb gezien..Die hypocritie..

    Mens zou voor minder verstelt staan..

  3. #93
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door BenKamal Bekijk reactie
    IT

    Leg dat maar aan haar uit..
    Jezelf wegcijferen tenkoste van je gezin..
    Is waar Marokkaanse van Marokko nog geen kaas eten..
    Kennen ze niet..
    Te egocentrisch..

    Weet wel..
    Hou het gwn netjes..

    Ik heb geen complexen met mijn Mannelijkheid..
    Geloof me..
    Heb alles geprobeerd..
    Je moet ook niet veralgemenen. Dat jij dikke pech hebt gehad met een vrouw uit Marokko, is niet bepalend dat ze allemaal zo zijn, net als een man uit Marokko.

    Genoeg vrouwen uit Marokko die hun mannen van hier zodanig hebben veranderd dat ze de weg naar moskee kennen, de deur van hun ouders kennen en meer van de cultuur, taal krijgen van eigen land.

    Jij hebt pech, of beter gezegd soms gaat dat zo in het leven. Je hebt 2 kinderen met haar, ze is de moeder van je kinderen, respecteer haar daarom.

    Lukt het niet, ondanks diverse pogingen moet je zoeken naar een oplossing die het beste bij jou past, waarom bij jou, omdat jullie kinderen sowieso het slachtoffer zijn waar ze niet voor hebben gekozen maar noodgedwongen.

    Of jij nu voor een Hongaarse kiest of een Hmida uit rkampoe is allemaal bijzaak. Draai of keer het, een vrouw heeft oog voor 1 ding...

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  4. #94
    MVC Lid

    Reacties
    866
    06-07-2014

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Je moet ook niet veralgemenen. Dat jij dikke pech hebt gehad met een vrouw uit Marokko, is niet bepalend dat ze allemaal zo zijn, net als een man uit Marokko.

    Genoeg vrouwen uit Marokko die hun mannen van hier zodanig hebben veranderd dat ze de weg naar moskee kennen, de deur van hun ouders kennen en meer van de cultuur, taal krijgen van eigen land.

    Jij hebt pech, of beter gezegd soms gaat dat zo in het leven. Je hebt 2 kinderen met haar, ze is de moeder van je kinderen, respecteer haar daarom.

    Lukt het niet, ondanks diverse pogingen moet je zoeken naar een oplossing die het beste bij jou past, waarom bij jou, omdat jullie kinderen sowieso het slachtoffer zijn waar ze niet voor hebben gekozen maar noodgedwongen.

    Of jij nu voor een Hongaarse kiest of een Hmida uit rkampoe is allemaal bijzaak. Draai of keer het, een vrouw heeft oog voor 1 ding...

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Dat ene ding is toch geen S6 edge?

  5. #95
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Mediterraneo Bekijk reactie
    Voor zover ik het begrepen heb is het geen geloofskwestie. Waarom jij dat geloof erbij haalt is mij een raadsel. Geeft geloof garantie op een levenslang huwelijk?
    Het is net of je hiermee suggereert dat een huwelijk alleen voor gelovigen succesvol kan zijn. In de praktijk zie je dat geloof geen grote rol speelt maar andere factoren bepalend zijn.

    Ik ken deze man natuurlijk niet en weet ook niet op zijn topic serieus gemeend is. Mocht dat het geval zijn dan denk ik dat hij gewoon niet op een lijn staat met zijn vrouw. Hij geeft aan dat er een niveauverschil is en dat hij haar ouderwets vindt.
    Ook geeft hij aan dat het eigenlijk niet zijn eigen keuze was geweest en liefde niet de basis van zijn huwelijk was. Ook is hij niet echt gecharmeerd van zijn schoonfamilie.
    Kortom gezegd denk ik dat hij het huwelijk als benauwend ervaart en met al die andere toestanden nu voor zijn eigen geluk kiest.
    Je zit er niet ver naast..
    Behalve dat alles hier gemeend is..
    Zij ook niet bepaald ouderwets is..

    Maar de verschil is er..

    Machtsverhoudingen..

    Sommige zijn daar (deels door Familie)
    Geprogrammeerd om ten koste van alles te overleven en
    Materialisme naar zich toe te trekken!!

    Gaan ze over lijken en Deen word een inzet..
    Maar daar draait het niet om..

    Draait om Macht en de rest is bijzaak..

    Klinkt ingewikkeld..Maar is het niet..

    Voor mij hoeft het niet..Dat zijn niet de waarde die ik streef..

    Daarom dat ik me vragen begin te stellen bij trouwen..
    Komt het door mijn slecht ervaring..
    Of is het gwn achtergesteld..

  6. #96
    MVC Lid

    Reacties
    866
    06-07-2014

    Citaat Geplaatst door leukejongen28 Bekijk reactie
    en wat betreft spiraaltje als man merk je dat als het er niet meer is dus ja
    Een spiraaltje wordt in de baarmoeder geplaatst. Als man merk je daar dus niets van. Tenzij er iets fout is gegaan met het plaatsen of je als man zijnde met een pony kunt concurreren.

  7. #97
    MVC Lid

    Reacties
    686
    26-06-2016

    In het begin nam ik je topic serieus maar nu niet meer. S6 verder.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  8. #98
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Mediterraneo Bekijk reactie
    Dat ene ding is toch geen S6 edge?
    Was dat maar...kan je zelfs op afbetaling krijgen [emoji1] en meer dan 4.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  9. #99
    MVC Lid

    Reacties
    866
    06-07-2014

    Citaat Geplaatst door BenKamal Bekijk reactie
    Je zit er niet ver naast..
    Behalve dat alles hier gemeend is..
    Zij ook niet bepaald ouderwets is..

    Maar de verschil is er..

    Machtsverhoudingen..

    Sommige zijn daar (deels door Familie)
    Geprogrammeerd om ten koste van alles te overleven en
    Materialisme naar zich toe te trekken!!

    Gaan ze over lijken en Deen word een inzet..
    Maar daar draait het niet om..

    Draait om Macht en de rest is bijzaak..

    Klinkt ingewikkeld..Maar is het niet..

    Voor mij hoeft het niet..Dat zijn niet de waarde die ik streef..

    Daarom dat ik me vragen begin te stellen bij trouwen..
    Komt het door mijn slecht ervaring..
    Of is het gwn achtergesteld..
    Een huwelijk is zowel een religieuze als een wettelijke verbintenis. Het is in ieder geval eeuwenoud. Aan jouw de keuze om het achtergesteld te vinden.
    Vergeleken met vrijgezel zijn vind ik dat het zowel voor- als nadelen heeft.

  10. #100
    MVC Lid

    Reacties
    866
    06-07-2014

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Was dat maar...kan je zelfs op afbetaling krijgen [emoji1] en meer dan 4.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Zolang je de humor ervan inziet vind ik het best.

  11. #101
    MVC Lid

    Reacties
    866
    06-07-2014

    Citaat Geplaatst door BenKamal Bekijk reactie
    IT

    Leg dat maar aan haar uit..
    Jezelf wegcijferen tenkoste van je gezin..
    Is waar Marokkaanse van Marokko nog geen kaas eten..
    Kennen ze niet..
    Te egocentrisch..

    Weet wel..
    Hou het gwn netjes..

    Ik heb geen complexen met mijn Mannelijkheid..
    Geloof me..
    Heb alles geprobeerd..
    Hier ben ik het niet mee eens. In mijn omgeving zie ik dat deze vrouwen het gezin juist wel op de eerste plaats zetten.
    Ik zou ook niet anders dan een Marokkaanse willen. Helemaal als je het getroffen hebt.

  12. #102
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Je moet ook niet veralgemenen. Dat jij dikke pech hebt gehad met een vrouw uit Marokko, is niet bepalend dat ze allemaal zo zijn, net als een man uit Marokko.

    Genoeg vrouwen uit Marokko die hun mannen van hier zodanig hebben veranderd dat ze de weg naar moskee kennen, de deur van hun ouders kennen en meer van de cultuur, taal krijgen van eigen land.

    Jij hebt pech, of beter gezegd soms gaat dat zo in het leven. Je hebt 2 kinderen met haar, ze is de moeder van je kinderen, respecteer haar daarom.

    Lukt het niet, ondanks diverse pogingen moet je zoeken naar een oplossing die het beste bij jou past, waarom bij jou, omdat jullie kinderen sowieso het slachtoffer zijn waar ze niet voor hebben gekozen maar noodgedwongen.

    Of jij nu voor een Hongaarse kiest of een Hmida uit rkampoe is allemaal bijzaak. Draai of keer het, een vrouw heeft oog voor 1 ding...

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Weet wel..
    Besef het ook..

    Het is een roulette en ieder zijn chance..

    Tuurlijk is ze de moeder van mijn kinderen..
    Dat is ook de reden dat ik ervoor zorg dat ze het goed hebben..

    Maar denk jij dat ze het Snapt?
    NO wat.. Integendeel deel zelfs..
    Andere mentaliteit.. Begrijpen het niet..

    Wat me wel stoort is díe soort vrouwen die proberen hun Mannen op te voeden of te veranderen..
    Is hun job niet.. Daar zijn de kinderen voor en ze hebben gekozen..Deal whit IT..

    De kinderen zit ik mee in..
    Dat wel..Ze hebben het goed maar zou natuurlijk beter zijn als hun ouders overeenkwamen.
    Dat raakt me wel..
    Zij..?
    Boom in!
    Ze mag kiezen welke tak!
    Genoeg gedaan voor haar..

    Ding..?
    Ja begrijp je...

    Maar het is niet alleen dat..
    Nemen ze geen vrede mee..

    Het is een meer, meer mentaliteit..

  13. #103
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Zilverbloempje Bekijk reactie
    In het begin nam ik je topic serieus maar nu niet meer. S6 verder.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Is niet verplicht..
    Je mag verder blijven volgen..

  14. #104
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Mediterraneo Bekijk reactie
    Een huwelijk is zowel een religieuze als een wettelijke verbintenis. Het is in ieder geval eeuwenoud. Aan jouw de keuze om het achtergesteld te vinden.
    Vergeleken met vrijgezel zijn vind ik dat het zowel voor- als nadelen heeft.
    Klopt wat je zegt..
    Alleen het wettelijke niet..
    Daarom dat ik me vragen begin te stellen..
    Hebben ze daarna bij verzonnen voor meer druk..
    Vadertje staat moet er ook iets aan hebben en ze spelen het perfect uit..

    Vr de rest ..
    Klopt

  15. #105
    MVC Lid

    Reacties
    1.171
    15-01-2013

    WTF trouw je, en krijg je kinderen, en dan ga je scheiden Tja, welkom bij de wereld van de wanhopige vrijgezellen

    Ik adviseer je om je te richten op het fenomeen 'fantaseren over idolen''

    Hoe werkt dat? Kies een man die vaak (wekelijks) op tv komt:



    en nu fantaseren maar. Fantaseer dat je naast hem wakker wordt, dat je hem kust, dat je met hem ontbijt, en probeer zo vaak mogelijk naar filmpjes van hem op Youtube te kijken. Door de jaren heen heb ik een hoop mannen gehad. Tijdens mijn studie: Kadim Al Sahir, daarna Louis van Gaal, nu Trump....maar dankzij Hammoudi fantaseer ik nauwelijks meer over Trump (alhoewel hij wel een prachtige man blijft). Fantaseren helpt dus, terwijl je single bent. Wil je stoppen met fantaseren dan moet je mannen ontmoeten. Simpel! Heel veel suc6!