1. #76
    mocro

    Reacties
    275
    09-02-2006

    Citaat Geplaatst door leukejongen28 Bekijk reactie
    nou sorry hoor maar zeker 80% van de marokanen willen geen gescheiden vrouw huwen
    en wat betreft spiraaltje als man merk je dat als het er niet meer is dus ja

  2. #77
    Live, Laugh, Love♡

    Reacties
    21.829
    01-07-2013

    Citaat Geplaatst door leukejongen28 Bekijk reactie
    nou sorry hoor maar zeker 80% van de marokanen willen geen gescheiden vrouw huwen
    Waar komen dat cijfer vandaan?

    Coffieshop zeker?

    It's not how big the house is, it's how happy the home is...


  3. #78
    Live, Laugh, Love♡

    Reacties
    21.829
    01-07-2013

    Citaat Geplaatst door leukejongen28 Bekijk reactie
    en wat betreft spiraaltje als man merk je dat als het er niet meer is dus ja
    Aub ga spelen.

    Daar merk jij helemaal niks van.

    It's not how big the house is, it's how happy the home is...


  4. #79
    mocro

    Reacties
    275
    09-02-2006

    [QUOTE=Dalilaah;132236055]Aub ga spelen.

    Daar merk jij helemaal niks van. [/QUOTE coffeshop denk ej ben levenloos of zo dat ik in coffeshop kom. ik rook niet drink niet laat staan blowen en ja die 80 procent was met een programma van vroeger van salahedin hij vroeg in nederland aan marokkaanse jongens of ze gescheiden vrouw zouden trouwen meeste zeiden nee maar ja

  5. #80
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    [QUOTE=leukejongen28;132236126]
    Citaat Geplaatst door Dalilaah Bekijk reactie
    Aub ga spelen.

    Daar merk jij helemaal niks van. [/QUOTE coffeshop denk ej ben levenloos of zo dat ik in coffeshop kom. ik rook niet drink niet laat staan blowen en ja die 80 procent was met een programma van vroeger van salahedin hij vroeg in nederland aan marokkaanse jongens of ze gescheiden vrouw zouden trouwen meeste zeiden nee maar ja
    Zoiets moet je ook niet aan jongens vragen, maar aan mannen.
    HAGENEESJE

  6. #81
    mocro

    Reacties
    275
    09-02-2006

    [QUOTE=gewoonblond2;132236159]
    Citaat Geplaatst door leukejongen28 Bekijk reactie
    Zoiets moet je ook niet aan jongens vragen, maar aan mannen.
    ja dat waren ook mannen geen pubers ahhaha

  7. #82
    Braaf geworden

    Reacties
    11.807
    31-12-2013

    [QUOTE=leukejongen28;132236185]
    Citaat Geplaatst door gewoonblond2 Bekijk reactie
    ja dat waren ook mannen geen pubers ahhaha
    Die trouwen gwn met een gescheiden vrouw als ze haar leuk vinden hoor, maak je maar geen ilussies.
    HAGENEESJE

  8. #83
    MVC Lid

    Reacties
    145
    08-05-2009

    De enige oplossing voor jou is terug te gaan naar je geloof, doel van je leven moet veranderen, ik gok dat je tegen de 40 bent als je al 11jr getrouwd bent?
    Ze gaat vanzelf respect voor je hebben als je met je deen bezig bent en je kinderen hierin meeneemt. Is ze echt zo koppig en heb je daardoor zelfs geen energie om je in je geloof te verdiepen dan wordt het een ander verhaal. Maar je moet op z'n minst geduld hebben en een paar pogingen wagen.

    Kijk deze lezing (vanaf 10min als je geen zin hebt om alles te kijken)
    https://www.youtube.com/watch?v=xVjPcXDADZw

    ....maar je kunt natuurlijk ook gaan scheiden, flikflooien met een Hongaarse en zodra dit ook geen voldoening geeft...op naar een chinese of zo?...mohiem kids naar de klote, nog steeds geen voldoening, nog meer in de put.

  9. #84
    mocro

    Reacties
    275
    09-02-2006

    Citaat Geplaatst door lala_Dounia Bekijk reactie
    De enige oplossing voor jou is terug te gaan naar je geloof, doel van je leven moet veranderen, ik gok dat je tegen de 40 bent als je al 11jr getrouwd bent?
    Ze gaat vanzelf respect voor je hebben als je met je deen bezig bent en je kinderen hierin meeneemt. Is ze echt zo koppig en heb je daardoor zelfs geen energie om je in je geloof te verdiepen dan wordt het een ander verhaal. Maar je moet op z'n minst geduld hebben en een paar pogingen wagen.

    Kijk deze lezing (vanaf 10min als je geen zin hebt om alles te kijken)
    https://www.youtube.com/watch?v=xVjPcXDADZw

    ....maar je kunt natuurlijk ook gaan scheiden, flikflooien met een Hongaarse en zodra dit ook geen voldoening geeft...op naar een chinese of zo?...mohiem kids naar de klote, nog steeds geen voldoening, nog meer in de put.
    jij moet je echt laten opnemen klopt iets niet aan je meid. laat je aub controleren of opnemen .

  10. #85
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Allah 3awnek.

    Geduld moet je niet verwarren met het 'trekken aan een dood paard'.
    Amien!

    Noem ik dus met de spijker op de koppen slagen..

    Belgische uitdrukking..

    Snappen jullie wel..Denk ik..

  11. #86
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    IT
    Citaat Geplaatst door La_vie_en_rose. Bekijk reactie
    Je hebt de energie niet voor doe niet zo zielig. Het leven draait niet om wel of geen zin. Herpak je en wees een echte man en maak er het beste ervan.

    Dat staat er niet.
    Leg dat maar aan haar uit..
    Jezelf wegcijferen tenkoste van je gezin..
    Is waar Marokkaanse van Marokko nog geen kaas eten..
    Kennen ze niet..
    Te egocentrisch..

    Weet wel..
    Hou het gwn netjes..

    Ik heb geen complexen met mijn Mannelijkheid..
    Geloof me..
    Heb alles geprobeerd..

  12. #87
    MVC Lid

    Reacties
    866
    06-07-2014

    Citaat Geplaatst door lala_Dounia Bekijk reactie
    De enige oplossing voor jou is terug te gaan naar je geloof, doel van je leven moet veranderen, ik gok dat je tegen de 40 bent als je al 11jr getrouwd bent?
    Ze gaat vanzelf respect voor je hebben als je met je deen bezig bent en je kinderen hierin meeneemt. Is ze echt zo koppig en heb je daardoor zelfs geen energie om je in je geloof te verdiepen dan wordt het een ander verhaal. Maar je moet op z'n minst geduld hebben en een paar pogingen wagen.

    Kijk deze lezing (vanaf 10min als je geen zin hebt om alles te kijken)
    https://www.youtube.com/watch?v=xVjPcXDADZw

    ....maar je kunt natuurlijk ook gaan scheiden, flikflooien met een Hongaarse en zodra dit ook geen voldoening geeft...op naar een chinese of zo?...mohiem kids naar de klote, nog steeds geen voldoening, nog meer in de put.
    Voor zover ik het begrepen heb is het geen geloofskwestie. Waarom jij dat geloof erbij haalt is mij een raadsel. Geeft geloof garantie op een levenslang huwelijk?
    Het is net of je hiermee suggereert dat een huwelijk alleen voor gelovigen succesvol kan zijn. In de praktijk zie je dat geloof geen grote rol speelt maar andere factoren bepalend zijn.

    Ik ken deze man natuurlijk niet en weet ook niet op zijn topic serieus gemeend is. Mocht dat het geval zijn dan denk ik dat hij gewoon niet op een lijn staat met zijn vrouw. Hij geeft aan dat er een niveauverschil is en dat hij haar ouderwets vindt.
    Ook geeft hij aan dat het eigenlijk niet zijn eigen keuze was geweest en liefde niet de basis van zijn huwelijk was. Ook is hij niet echt gecharmeerd van zijn schoonfamilie.
    Kortom gezegd denk ik dat hij het huwelijk als benauwend ervaart en met al die andere toestanden nu voor zijn eigen geluk kiest.

  13. #88
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door leukejongen28 Bekijk reactie
    enigste wat klote is zijn die kinderen je had nooit kinderen moeten maken met haar zoweizo de eerste 5 jaar nooit kinderen nemen eerst aankijken hoe zon meid is. en ja jij bent man jij zal altijd andere meid krijgen. niemand wil een gescheiden vrouw. dan heb ik het over echte marokkaanse mannen geen negers en die antere troep uit andere landen
    Dus wat ga jij met je vrouw dan doen de eerste 5 jaar..?
    Kaarten?

    Jongen..
    Je verward een vrouw met vriendin..
    Is niet hetzelfde bro..

    Idd..
    Tegenover een gescheiden vrouw met kinderen staan echte Mannen sceptisch..In onze wereld..

    Realiteit..
    Andersom ook..

  14. #89
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door leukejongen28 Bekijk reactie
    ik geef je nog een advies als je gaat scheiden en je leert weer een meid. en je gaat met haar trouwen laat in het ziekenhuis een spiraaltje inzetten. zodat je zeker 5 jaar niet bang hoeft te zijn voor zwangerschap
    Jij moet nog veel leren..
    Grashopper..

    Maar je bedoelt het goed..

  15. #90
    mocro

    Reacties
    275
    09-02-2006

    Citaat Geplaatst door BenKamal Bekijk reactie
    Jij moet nog veel leren..
    Grashopper..

    Maar je bedoelt het goed..
    ben blij dat je het begrijpt