1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    272
    19-02-2007

    Hoe oud waren jullie toen je aan je tweede kind begong

    Hallo dames,

    De titel zegt het eigenlijk al hoe oud waren jullie toen je aan je tweede kind begong?
    Als je een derde of vierde kind hebt hoe oud was je toen je daar aan was begongen?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    248
    03-11-2014

    Rowena ik denk dat je de vraag verkeerd stelt want het verschilt per persoon in leeftijd wanneer ze met hun eerste kind begonnen zijn en zo ook de tweede. Misschien kan je vragen hoeveel verschil zit er tussen jullie eerste en tweede kind. Of misschien wil je gewoon dat gene weten wat je vroeg dan heb ik niks gezegd.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    18.337
    29-06-2013

    Bij mn eerste was ik 19 zwanger 20 was ze geboren
    2de 22 zwanger en wnr ik beval paar dagen erna word ik 23
    ♡♡Nisrine & Maysae ♡♡

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    165
    25-02-2009

    Citaat Geplaatst door rowenaa Bekijk reactie
    Hallo dames,

    De titel zegt het eigenlijk al hoe oud waren jullie toen je aan je tweede kind begong?
    Als je een derde of vierde kind hebt hoe oud was je toen je daar aan was begongen?
    bij mijn eerste was ik 20 toen hij geboren werd, bij me 2e was ik 21 toen ze geboren werd en bij me 3e was ik 22 toen ze geboren werd.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    248
    03-11-2014

    [QUOTE=alhoecima-meid;132183285]bij mijn eerste was ik 20 toen hij geboren werd, bij me 2e was ik 21 toen ze geboren werd en bij me 3e was ik 22 toen ze geboren werd.

    Tbarke Allah. Dus elk jaar een baby. Hoe is dat als ik vragen mag?

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    272
    19-02-2007

    Hoor je niet vaak elk jaar een baby hoe ging dat met zwangerschap bevalling enz.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    165
    25-02-2009

    Citaat Geplaatst door rowenaa Bekijk reactie
    Hoor je niet vaak elk jaar een baby hoe ging dat met zwangerschap bevalling enz.

    ja sgat subhanallah hoe ik het heb gedaan weet ik nie want was zeker wel moeilijk in het begin toen ze allemaal babys waren en komt ook nog bij dat ik in spanje woon en hier geen familie heb alleen ik en e man en de kids. maar alhamdoulilah Allah subhana wataala helpt.
    maar ik denk maar zo korchi iehada zegmaar aan alle moeilijkheden komt ook een eind want nu zijn me kids 4,3 en 2 en ze gaan alle 3 naar school hier in spanje beginnenze met 2 jaar. en ben nu toevallig 4 maanden zwanger als ik beval inschallah is me jongste bijna 3. ewa gair inchallah kids zijn leuk mseken ik heb altijd wel veel kids gewild maar nu denk iik als ALLAH het wilt dan is dit me laatste.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    165
    25-02-2009

    ook wel goed eigenlijk aaan een kant want me kinderen zijn heel snel gegroeit qua ontwikkeling kweet nie of het daardoor kot maar ze liepen allemaal snel 1e liep et 10 maandden 2e met 11 maanden en 3e met 1e verjaardag en ook dronken ze met 11 maanden allemaal uit een bekertje. subhanallah elke keer als ik weer een baby kreeg leken ze voor mij al groot terwijl ze nog klein waren daarom zijn ze denk ik ook snel met alles haha en ook elke keer als nieuwe baby er was liep de kleinste gewoon zelf zonder kinderwagen kheb nooit zon dubbelkinderwagen moeten aanschaffen. ewa alhamdoulilah. was wel jammer dat ik ze niet lang borstvoeding kon geven dat wel.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    272
    19-02-2007

    Citaat Geplaatst door alhoecima-meid Bekijk reactie
    ja sgat subhanallah hoe ik het heb gedaan weet ik nie want was zeker wel moeilijk in het begin toen ze allemaal babys waren en komt ook nog bij dat ik in spanje woon en hier geen familie heb alleen ik en e man en de kids. maar alhamdoulilah Allah subhana wataala helpt.
    maar ik denk maar zo korchi iehada zegmaar aan alle moeilijkheden komt ook een eind want nu zijn me kids 4,3 en 2 en ze gaan alle 3 naar school hier in spanje beginnenze met 2 jaar. en ben nu toevallig 4 maanden zwanger als ik beval inschallah is me jongste bijna 3. ewa gair inchallah kids zijn leuk mseken ik heb altijd wel veel kids gewild maar nu denk iik als ALLAH het wilt dan is dit me laatste.
    zijn het meisjes of jongetjes of van allebei wat?

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    248
    03-11-2014

    Thumbs up

    Citaat Geplaatst door alhoecima-meid Bekijk reactie
    ook wel goed eigenlijk aaan een kant want me kinderen zijn heel snel gegroeit qua ontwikkeling kweet nie of het daardoor kot maar ze liepen allemaal snel 1e liep et 10 maandden 2e met 11 maanden en 3e met 1e verjaardag en ook dronken ze met 11 maanden allemaal uit een bekertje. subhanallah elke keer als ik weer een baby kreeg leken ze voor mij al groot terwijl ze nog klein waren daarom zijn ze denk ik ook snel met alles haha en ook elke keer als nieuwe baby er was liep de kleinste gewoon zelf zonder kinderwagen kheb nooit zon dubbelkinderwagen moeten aanschaffen. ewa alhamdoulilah. was wel jammer dat ik ze niet lang borstvoeding kon geven dat wel.

    Ik vind dan dat je het echt goed doet. Mijn complimenten voor jou. ja gaat echt snel he. Tbarke Allah de 4 de baby op komt. Allah ie zid fe l islam. Ik hoop voor je een voldragen zwangerschap. Mijn nichtje woont sinds kort ook met haar man en kind in spanje ibiza. Haar zoontje gaat daar naar marokkaanse les 2 x per week.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    165
    25-02-2009

    Citaat Geplaatst door rowenaa Bekijk reactie
    zijn het meisjes of jongetjes of van allebei wat?
    me oudste is van 4 is een jongen gevolgd door 2 meiden. en nu weet ik nog niet wat ik krijg.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    165
    25-02-2009

    dankjewel lieverd, amin! moge alle kinderen zich op het pad van de islam bevinden yarabbie. ow leuk ibiza is wel een hele mooie eiland. ik woon meer in het noorden van spanje niet zo lekker als bij jouw nichtje hhah.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    905
    28-10-2011

    31.

    3e Insha allah op mijn 36

    4e nakomertje denk op mn 39 als Allah swt dat wil.

  14. #14
    love.

    Reacties
    1.227
    14-08-2013

    Heb mn eerste pas gekregen alhamdulilah en denk echt nog lang geen 2e als Allah ta3ala het wil zou ik rond 27jr een mooie leeftijd vinden tenzij het anders geschreven staat natuurlijk!
    “No one will ever know the strength of my love for you. After all you’re the only one who knows what my heart sounds like from the inside.” ♡♡♡

  15. #15
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Ben al blij met de eerste haha.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)