1. #61
    Ik weet het.

    Reacties
    495
    04-09-2016

    Citaat Geplaatst door Al-Mahdi Bekijk reactie
    Dank je wel voor meteen het leveren van een voorbeeld.

    Waar staat de AKpartij ook al weer voor?

    "Partij voor Rechtvaardigheid en Ontwikkeling"

    Voor beide punten haal je bij deze meteen een onvoldoende.
    Ik heb niets met die AK-partij, je ziet spoken.
    Om iemand te kennen, moet men eerst een schepel zout met hem gegeten hebben.

  2. #62
    Bijna Lid

    Reacties
    152
    14-02-2016

    Citaat Geplaatst door _Exclusief Bekijk reactie
    Ik denk het niet hoor. PVV en VVD gaan dit 100% benutten en uitspelen in de verkiezingen.


    Dank je wel Turkije en de Turkse gemeenschap in Nederland.
    Graag gedaan.
    Succes woensdag. Zal voor je duimen haha.
    wannabe Hollander

  3. #63
    ❤️❤❤️❤

    Reacties
    14.283
    08-05-2009

    Citaat Geplaatst door Ranonkel Bekijk reactie
    De pvv zal haar dankbaar zijn zo vlak voor de verkiezing.....
    Want? Altijd de nazi praktijken van de pvv aan het goedpraten. Zo ken ik jullie weer

  4. #64
    ❤️❤❤️❤

    Reacties
    14.283
    08-05-2009

    Citaat Geplaatst door Peej Bekijk reactie
    Van mij mag ze best een kopje koffie gaan drinken op het Turkse consulaat.

    Maar ik snap niet wat ze nog in dit land komt doen als haar grote baas Nederland een land van NAZI's en fascisten noemt.

    Ja, ik ben heel erg fel tegen mensen die proberen om een alleenheerschappij (Erdogan in Turkije) te stichten. Mensen die deel uit maken van een regering die de vrije pers de nek omdraait en die iedere tegenstander monddood maakt, ontslaat op opsluit

    Ik heb niks tegen mevrouw persoonlijk. Maar ik ben wel fel tegen de antidemocratische visies die ze vertegenwoordigd.

    En haat ken ik niet. Aan die ziekmakende emotie zal ik me nooit overgeven.
    Hmmm Oke.

  5. #65
    Verbannen

    Reacties
    1.097
    25-06-2016

    Citaat Geplaatst door Ranonkel Bekijk reactie
    De pvv zal haar dankbaar zijn zo vlak voor de verkiezing.....
    Realistische opmerking

  6. #66
    MVC Lid

    Reacties
    12.109
    09-06-2009

    Wat boeit het nou dat Abi hier campagne komt voeren. In het buitenland wonende nederlandsers mogen deze verkiezingen ook stemmen. Lijsttrekkers voeren ook indirect campagne in het buitenland, al dan niet via social media.

  7. #67
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    ooh nu zijn de turken wel onze medelanders en dienen niet blootgesteld worden aan erdogans propaganda..
    als dit wegwaait dan hoor je ze weer schreeuwen als je het hier niet bevalt dan rot je maar op,dit is niet jouw land jij hoort in Turkije te zijn niet hier..

    zo schijnheilige is dit..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  8. #68
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Peej Bekijk reactie
    Als dieven in de nacht moeten de vazallen van fascist Erdogan het land binnensluipen om hun gif hier te verspreiden.

    Om je te bescheuren. Weg met die sukkels. Ze gaan maar in eigen land campagne voeren
    Peej het is je dag niet

  9. #69
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Peej Bekijk reactie
    Van mij mag ze best een kopje koffie gaan drinken op het Turkse consulaat.

    Maar ik snap niet wat ze nog in dit land komt doen als haar grote baas Nederland een land van NAZI's en fascisten noemt.

    Ja, ik ben heel erg fel tegen mensen die proberen om een alleenheerschappij (Erdogan in Turkije) te stichten. Mensen die deel uit maken van een regering die de vrije pers de nek omdraait en die iedere tegenstander monddood maakt, ontslaat op opsluit

    Ik heb niks tegen mevrouw persoonlijk. Maar ik ben wel fel tegen de antidemocratische visies die ze vertegenwoordigd.

    En haat ken ik niet. Aan die ziekmakende emotie zal ik me nooit overgeven.
    Oh peej voelt zich niet oke spoel hem dan door de wc

  10. #70
    Fact checker

    Reacties
    33.063
    13-08-2003

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    Peej het is je dag niet
    Valt wel mee hoor. Gaat prima hier.
    Geweld lost niks op! Vrede is de weg!

    Iedere dode is er één teveel!

  11. #71
    Fact checker

    Reacties
    33.063
    13-08-2003

    Citaat Geplaatst door touzaniabdelos Bekijk reactie
    Oh peej voelt zich niet oke spoel hem dan door de wc
    Aldus onze forumkleuter.
    Geweld lost niks op! Vrede is de weg!

    Iedere dode is er één teveel!

  12. #72
    MVC Lid

    Reacties
    744
    07-02-2017

    Exclamation Turkse minister bij Rotterdam tegengehouden

    ROTTERDAM - De Turkse minister voor Familiezaken, Fatma Betul Kaya, is bij een benzinestation in de buurt van Rotterdam tegengehouden. Een medewerker van de minister twitterde een foto waarop dat te zien is.



    Hij schrijft dat de politie de Turken heeft gevraagd om het land te verlaten, maar dit wordt nog niet bevestigd. De verwachting was dat ze richting het Turkse consulaat in Rotterdam ging. Daar staan inmiddels honderden Erdogan-aanhangers te wachten en geldt een noodbevel.


    ,,We zijn woedend op de Nederlandse regering, die de Turken op zo'n erge manier heeft geschoffeerd. Wij zijn voor president Erdogan, maar ook anderen zijn tegen het ondemocratische optreden van Nederland”, aldus woordvoerder Mustafa.


    De omliggende straten zijn afgesloten door een zichtbaar zenuwachtige politie. Hoewel restaurants in de nabijheid van het consulaat gewoon open blijven.


    Volgens een woordvoerder is het de bedoeling dat de minister naar het consulaat komt. ,,Haar enige bedoeling is de mensen te informeren over het referendum'', aldus Aslan. ,,Dat ze moeten gaan stemmen.''

    Officiële bronnen als politie, gemeente of kabinet houden de lippen op elkaar. ,,We nemen onze maatregelen'', laat premier Mark Rutte via een woordvoerder weten. ,,Wat ons betreft kan ze vanavond geen groep toespreken in Rotterdam. We proberen dat waar te maken, maar hoe dan, daarover kan ik niks zeggen.''


    Tweets by mjhvanessen


    De minister kwam per auto uit Duitsland naar Nederland nadat eerder het bezoek van de Turkse minister van Buitenlandse Zaken Mevlüt Çavusoglu niet doorging. Nederland trok zaterdag de landingsrechten in voor zijn vliegtuig omdat de openbare orde in het geding zou zijn. Dat leidde tot een woedende reactie van de Turkse president Recep Tayyip Erdogan, die foeterde over Nederlandse „nazi-overblijfselen en fascisten.”


    Betul Kaya zou eigenlijk vrijdag al spreken in Nederland in het kader van een promotietour van Turkse ministers in Europa om hun landgenoten warm te maken voor het referendum over de grondwet. Sayan Kaya kreeg te horen dat ze niet welkom was in Hengelo en Wehl. Zalenverhuurders in beide plaatsen besloten hun ruimtes niet beschikbaar te stellen voor politieke bijeenkomsten.

  13. #73
    MVC Lid

    Reacties
    744
    07-02-2017

    Nu er ineens wel demonstranten zijn begint de politie zenuwachtig te worden. Dan moet je maar niet proberen een Turkse minister tegen te houden

  14. #74
    Verbannen

    Reacties
    33.555
    13-03-2012

    Citaat Geplaatst door Peej Bekijk reactie
    Aldus onze forumkleuter.
    Ik draag tenminste geen pamper meer net als jij peuter zonder leuter

  15. #75
    MVC Lid

    Reacties
    744
    07-02-2017

    Crisis met Turkije raakt ook toerismebranche

    Het diplomatieke conflict tussen Nederland en Turkije raakt mogelijk ook de toerisme-industrie. Diverse reisorganisaties vrezen dat vakantiegangers Turkije niet aandurven.



    "Het zomerseizoen wordt vanaf 1 april opgestart. Turkije loopt al niet lekker door alle onrust. Deze ellende kunnen we er niet bij hebben", zegt een woordvoerder van ANVR-reisbureaus tegen De Telegraaf.

    Ook Corendon en TUI denken dat de crisis reizigers zal beïnvloeden. "Mensen waren al terughoudend met reizen boeken naar Turkije", zegt een TUI-woordvoerder tegen NU.nl.


    "Last minute worden wel veel reizen naar Turkije geboekt, misschien omdat mensen het tijdsbestek kunnen overzien." Of de recente ontwikkelingen invloed hebben op Turkije als vakantieland, kan TUI nog niet inschatten. "We houden het in de gaten."


    Hoeveel handelen we eigenlijk met de Turken?


    De Nederlandse handelsrelatie met Turkije is de laatste jaren een stuk belangrijker geworden. In tien jaar tijd is onze handel met de Turken verdriedubbeld.



    Nederland is bovendien een van de belangrijkste investeerders in Turkije. Volgens Hollandturkeytrade.com gaat het om 19,6 miljard dollar (hoe actueel dat cijfer is is helaas niet duidelijk).


    Maar Turkije, de 16e economie ter wereld, is bij lange na niet onze belangrijkste handelspartner.

    [h=3]Export: Turkije op 14e plek[/h]Turkije is voor ons vooral een belangrijk land als het gaat om de export. Turkije staat op plek 14 in de top 25 van de landen waar we spullen aan verkopen.

    De top 5 exportproducten bestaat uit: metaalhoudende ertsen, kunststoffen, voertuigen, aardolie(producten) en organische chemicaliën.

    [h=3]Import: Turkije op de 25e plek[/h]

    Misschien zie je het wel eens staan in een t-shirtje: Made in Turkey. Nou dat kan goed kloppen, want kleding is een van de producten die wij van de Turken kopen. Het land staat nog nét in de top 25 van alle landen waar we producten van inkopen. Namelijk: op plek 25.


    Maar dat maakt onze handelsrelatie met Turkije alles behalve onbelangrijk. We importeren veel kleding, voertuigen, textiel, groenten en fruit en ijzer en staal.


    Op wat voor manier mogelijke economische sancties Nederland en Nederlandse ondernemers zou kunnen raken is natuurlijk nog niet duidelijk. Maar gezien de verbeterde handelsrelatie van de afgelopen 10 jaar en de hoeveelheid producten die we verhandelen, zou het allesbehalve een pijnloos proces zijn.